פורסם 2011 בדצמבר 2913 שנים שלום, יש לי ריאיון עבודה בבזק בנלאומי למשרה של תמיכה טכנית ביום ראשון. ממה שמצאתי באינטרנט קראתי שהיחס הוא לא כזה נהדר כמו שהם מציינים, ועבודה עצמה נורא שוחקת והמשכורת גם לא משהו.עבדתי בעבר בתור פקיד רפואי ובצוות 3 בתור מוקדן ככה שיש לי ניסיון עם לקוחות.אם מישהו פה עבד בבזק בנלאומי ויכול בבקשה לפרט על העבודה עצמה, האם היא "שווה" או כל מה שהם מציינים זה שקר?
פורסם 2011 בדצמבר 3013 שנים עבודה בתמיכה טכנית היא סיוט.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=188173.0קרא ותחליט אם זה הולך להיות מצחיק או עצוב.עבודה "שווה" לא צריכה פרסום.
פורסם 2011 בדצמבר 3013 שנים מחבר המ כן קראתי נראה באמת סיוט ונורא מתסכל. אם יש מישהו שיכול להעיד על כך ממבט אישי ולא כללי זה יהיה נהדר!
פורסם 2011 בדצמבר 3013 שנים מצד שני לא חסר אנשים שלא מבינים כלום מהעבודה שלהם כתומכים.אני בנאדם די סבלני ושאינו מתוכח ואומר שאני מבין טוב יותר מתומכי ספקים ותשתיות. (וזה כנראה למה הייתי צריך שבועים כדי שיתקנו לי את הבעיה)כשהבעיה קצת מורכבת, השיחה עם נציג עלולה להתארך ליותר משעה, כי כל דקה הוא רץ לספר כדי למצוא פיתרון לתקלה, ושם אותי על ממתינה. וכך ביליתי חצי מיום רביעי אחר הצהריים על הטלפון (יותר מארבע שעות) עם 4 נציגים שאף אחד לא עזר לי ולאחר שדפדפו בספר שלהם כשעה כל אחד, השיחות שלי איכשהו התנתקו, ואז הייתי צריך להתקשר שוב ולהסביר לנציג הבא על הבעיה שלי.רק לאחר הרבה ימים כשכל יום התקשרתי ואף אחד לא היה יכול לעזור לי, נמצא נציג אחד מתוך עשר שבמקום ללכת לפי הספר הלך ואשכרה בדק לי את הגדרות המודם במקום לעבור כמו תוקי על הגדרות ראוטר כל פעם מחדש.והיו כאלה שנתנו שבמקום לנסות אפילו לעזור, הצהירו שהראוטר אינו נתמך ושעלי להזמין אחד חדש ב100 שקל. למזלי לא הקשבתי להם ועמדתי על שלי (וגם בדקתי פה בפורום) שהראוטר דוקא כן נתמך.אז יכול להיות שיש לקוחות מעצבנים, אבל אתם חייבים להבין את התסכול שלהם. אני אישית לא יצאתי על אף אחד מהתומכים ודיברתי עם כל אחד בסבלנות, אבל יש אנשים שפשוט מורחים אותם על הקו בגלל חוסר ידע מצד החברה וזה מאוד מעצבן.
פורסם 2011 בדצמבר 3013 שנים מחבר חח 99 עמודים. כן הבנתי שממש לא כדאי אלא אם כן אני רוצה לצאת עם נזק נפשי... בעיה שאין כל כך הרבה הצעות עבודה ברחובות איפה שאני גר. טוב כנראה אני לא אלך לבזק בנלאומי היה מספיק בצוות 3 כבר
פורסם 2011 בדצמבר 3013 שנים אומנם אני עובד כתומך אבל לא באינטרנט ולא ללקוחות פרטיים....אני יכול להגיד לך שאכן העבודה שלהם הכי שוחקת בעולם , ושצריך להוציא חוק שמי שלא מתמצא X במחשב, אסור לו לתפעל אותו בלי רשיון !מה שכן כדאי לך לבדוק זה לעבוד בתמיכה שלהם לעסקים, ואני מתכוון לאלה שבודקים את הקוים לחברות הגדולות, כמו קוי תמסורת.
פורסם 2011 בדצמבר 3013 שנים לא ממליץ לך. אמנם לא עבדתי שם אבל ממה שאני יודע - שכר מינימום, בונוסים מגוכחים. בנוסף, אתה נדרש למלא אחר כל מיני יעדי מכירות - זאת אומרת שאתה צריך למכור כמות מסויימת של אנטי ספאם/אנטי וירוס וכד' בכל חודש ולקבל גרושים עבור כל מכירה. (כן כן, אפילו שמדובר במוקד "טכני") תחשוב שחלק לא מבוטל מהלקוחות שמתקשרים הם עצבניים - "האינטרנט לא עובד לי11!11!1!" לא יודע מה איתך, הספיקה לי די והותר תמיכה של שנה במוצרי מחשב. לא אחזור לעבודות כאלה יותר בחיים. אלא אם כן, אני אהיה במצב ממש נואש וללא שום קורת גג. העצבים שאתה יכול לחטוף בעבודה הזו, פשוט לא שווים את כל זה.
פורסם 2011 בדצמבר 3113 שנים אם כבר דנים בנושא איזה עבודות יחסית נורמליות יש חוץ ממכירות ואבטחהסיימתי מנהל רשתות ולא יצא לי מזה כלום. חשבתי כבר ללכת ללמוד תואר כמו מדעי החברה אבל גם תואר כזה לא נותן הרבה הכל דרעק
פורסם 2011 בדצמבר 3113 שנים אני לא חושב שתוכל למצוא פה אנשים שעבדו בבזק בינלאומיאחרי תקופה שם מאבדים את הזיקה למחשב, החיבור לאינטרנט והדחף לחייםמרביתם כבר לא איתנו
פורסם 2011 בדצמבר 3113 שנים אם כבר דנים בנושא איזה עבודות יחסית נורמליות יש חוץ ממכירות ואבטחהסיימתי מנהל רשתות ולא יצא לי מזה כלום. חשבתי כבר ללכת ללמוד תואר כמו מדעי החברה אבל גם תואר כזה לא נותן הרבה הכל דרעק נסה לפנות לחברות כוח אדם. אצלנו עובדת מנהלת רשת שהגיע דרך חברת כוח אדם.
פורסם 2011 בדצמבר 3113 שנים אני לא חושב שתוכל למצוא פה אנשים שעבדו בבזק בינלאומי אחרי תקופה שם מאבדים את הזיקה למחשב, החיבור לאינטרנט והדחף לחיים מרביתם כבר לא איתנו חחחחחחח אוי הרגת אותי.... ;D אם כבר דנים בנושא איזה עבודות יחסית נורמליות יש חוץ ממכירות ואבטחהסיימתי מנהל רשתות ולא יצא לי מזה כלום. חשבתי כבר ללכת ללמוד תואר כמו מדעי החברה אבל גם תואר כזה לא נותן הרבה הכל דרעק אני ממליץ לך לשלוח קו''ח דרך האתר RUNNER. כל יום תקבל לפחות 10 טלפונים מחברות כוח אדם שיציעו לך משרות.המ כן קראתי נראה באמת סיוט ונורא מתסכל. אם יש מישהו שיכול להעיד על כך ממבט אישי ולא כללי זה יהיה נהדר!כמו שכולם אומרים העבודה הזו היא לא להיט (עבדתי בבזק תשתית ולא בבזב''ל אבל נראה לי שזה על אותו העיקרון). למרות שאני די נמשך לתחום הזה, לא כל כך התחברתי למקום ולחוקים שלו (היעדי מכירות/זה שצריך לבקש רשות מהבמה ללכת לשירותים/וכו'). יש שם מן הרגשה כללית כזאת של בית חרושת. מצד שני בלי הניסיון בתמיכה שצברתי בבזק לא הייתי מתקבל לעבודה הנוכחית שלי אז אני לא יכול להגיד שלא יצא לי מזה כלום.לדעתי כדאי שתלך ותוך כדי תמשיך לחפש משרות חדשות.ידוע לך האם אתה אמור לעבור קורס בתחילת העבודה?
פורסם 2012 בינואר 113 שנים אני עבדתי בבזק במדור של פלאפון 5 חודשים, "פיטרו" אותי ליפני חודש, מנסיון אישי? תברח, זה זוועת עולם, אלא אם כן אתה הולך לשם בגלל שאתה רוצה לנסות קצת עבודות זבל כי משעמם לך בחיים.
פורסם 2012 בינואר 113 שנים שלום, יש לי ריאיון עבודה בבזק בנלאומי למשרה של תמיכה טכנית ביום ראשון. ממה שמצאתי באינטרנט קראתי שהיחס הוא לא כזה נהדר כמו שהם מציינים, ועבודה עצמה נורא שוחקת והמשכורת גם לא משהו.עבדתי בעבר בתור פקיד רפואי ובצוות 3 בתור מוקדן ככה שיש לי ניסיון עם לקוחות.אם מישהו פה עבד בבזק בנלאומי ויכול בבקשה לפרט על העבודה עצמה, האם היא "שווה" או כל מה שהם מציינים זה שקר?אני אשאל אותך שאלה כזו:הכיוון שלך הכללי לאחר כך הוא עבודה בתחום המחשבים? System/Networking וכדומה?אם כן, אני ממליץ לך כעבודה שהיא entry level להתחיל ב-Help Desk של חברה גדולה, שם אתה תקבל את לדעתי לפחות מושג איך ארגון בנוי מבחינה טכנולוגית (על קצה המזלג), תוכל להתמודד עם תקלות מגוונות (לרוב של משתמשים), ותוכל לצבור ניסיון לדעתי גדול יותר מלעקוב אחרי תרשים תקלות של ספקי אינטרנט. כמובן שהאנשים שתעבוד מולם הם יהיו עובדי החברה שבה אתה עובד ולא לקוחות של החברה שחושבים שמגיע להם הכל (מה שמתבטא הרמת החוצפה והקללות והכעסים שאתה הולך לשמוע).כל הסיפורים שאתה שומע פה הם נכונים, אתה תישחק ויימאס לך מהר (גם יחתימו אותך על חוזה שקר כלשהו ותצטרך לשלם קנסות אם תרצה לצאת מוקדם יותר).קח את העצה שלי כמישהו שהיה שם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.