הבדלי איכותי בפאנל TN ? וקשר בין רזולוציה ל יחס מסך? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבדלי איכותי בפאנל TN ? וקשר בין רזולוציה ל יחס מסך?


jetman

Recommended Posts

שלום לכם, שבוע שעבר יצה לי להיות עצל כמה קרובי משפחה,

נתחיל מזה, לאחד יש מסך Proview של 22", דגם 2200W

יש פה את המפרט:

http://goo.gl/4vEAE

הנתונים בכלל לא משהוא, במיוחד הרזולוציה, תכלס רואים ממש מגעיל, כוונתי אותו ל native והורדתי קצת בבהירות, אפשר להסתדר, אבל מרגישים את חוסר האיכות, יש לי מסך MAG של 17", גם TN, פאנל של proview, ורואים יות טוב (כננרה באמת הגודל משפיעה)

המסך השני שיצה לי לעבוד איתו הוא Samsung BX2450,

http://goo.gl/jJUX0

מרגישים את הבזבוז של השטח בגלישה של שולי המסך, אבל מבחינת תצוגה, הרבה אבל הרבה יותר טוב מ proview, בסמסונג התאורה LED, ב מסך השני CCFL על בטוח. אז אני שואל, היתכן ויש מסכי TN שהם איכותיים יותר ואיכותיים פחות? הדרישות שלי הם: שיהיה pivot, אפשרות לשחק בגובה המסך מעוד חשובה לי, שיהיה 16:10 כי באמת שחבל לי על המקום המבוזבז,ולגבי גודל, פה אני לא סגור, מצד אחד 24" לא כזה יקר, אבל אני לא מוצע דגמים שהם פחות מ 24" והם 16:10, וחבל לי לשלם על השטח הזה בצדדים. ולגבי IPS נגד TN, מה אם DELL? מבחינת איכות של הTN בדגמים שלהם? פשוט לא יודע אם כדי להשקיע עוד 400 שקל ל IPS ו16:10, מצד שני מסך קונים לכמה שנים טובות, אני פשוט לא בטוח האם אנצל את הפאנל שלו.

לגבי השאלה בקשר ליחס מסך, למה יש מסכים שהם 1920x1200 ו 16:10 ויש 1920x1080 שגם 16:10 ? יש פה טבלה מעניינת : http://en.wikipedia.org/wiki/Display_resolution ב Current standards

24.12% ביחס ל 8.14% , כננרה שאנשים מתפשרים על השטח הזה, לגיימרים זה לא משנה בתכלס..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה אתה חופר, פשוט לא ייאמן. :P

אז אני שואל, היתכן ויש מסכי TN שהם איכותיים יותר ואיכותיים פחות?

וודאי שיש. ראית זאת בעצמך.

הדרישות שלי הם: שיהיה pivot, אפשרות לשחק בגובה המסך מעוד חשובה לי

אין הרבה TN עם אפשרויות כוונון כאלה, ואלה שיש לרוב נושקים במחירם למחיר הIPS הזולים (בסופו של דבר משענת ארגונומית גם עולה כסף לייצר). אין ממש סיבה לקנות אותם, אלא אם אתה מדבר על נישות מסוימות שבהם יש רק TN (מסכי 19" למשל).

פשוט לא יודע אם כדי להשקיע עוד 400 שקל ל ו16:10, מצד שני מסך קונים לכמה שנים טובות, אני פשוט לא בטוח האם אנצל את הפאנל שלו.

אני הייתי משקיע, אבל זו דעתי בלבד.

ויש 1920x1080 שגם 16:10 ?

אין. אנשים טועים.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שיותר רזולוציה יותר טוב, לגבי במחירים כבר בדקתי בעצמי, זה אכן כך, אז אני באמת כבר ישקיע במסך IPS

שהוא 16:10. בסופו של דבר כמו שאמרתי מסך קונים להרבה שנים, אז בזה אני מוכן להשקיע, רק עוד שאלה קטנה,לגבי LED מול CCFL, נתקלת עולי במסך שהוא 24" 16:10 אם תאורת CCFL? חוץ מ 2410?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באסה, עגב לפי מה שאני מבין, היחס הזה הוא במגמת ירידה, ומסך 16:9 באותו גודל יהיה זול יותר, אם כי אני לא ראיתי , שהוא כזה, יש סיבה, אני גם לא ממש רואה סיבה לרדת לפחות מ 24. אתה מכיר עולי בכח זאת 24 שהם , אבל ביחס 16:9? או שהם רק 23+?,ולגבי ccfl, הם גם במגמת ירידה? כל יצרן היום מנסה לחסוך בהכל בכל דרך אפשרית :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...