עבור לתוכן

שיטת מצליח - Orange

Featured Replies

פורסם

לא מקרה שקרה לי, אך הוא ממש חמור ולדעתי כדאי שתכירו.

http://rotter.net/forum/scoops1/18957.shtml

מסקנה - חשוב להקליט כל שיחה מול חברות הסלולר ולהתייחס אליהן מראש כאל רמאים.

פורסם

לא אוהב להצטרף להשמצות (אפילו מוצדקות) אך גם עלי עבר משהו דומה באורנג'.

טעויות חוזרות בחשבון החודשי, תשלומים על שירותים שונים למרות ביטולם, העלאת דמי המנוי החודשי בלי ליידע אותי ועוד צרות שונות...

אחרי מכתב עורך דין מטעם אורנג', לאחר שלא היתי מוכן לשלם סכום מגוחך של 680 שח שממוצע החשבוניות שלי עמד על 150 , החלטתי לשלם להם את הכסף (אחרי שהגענו להסדר והסכימו להוריד לי 300 שקל מהחוב) ולהתנתק מהם לעד.

6 שנים לקח לי להבין כמה כסף סתמי זרקתי לכרישים הכתומים...

היום אני בסלקום בחבילת דקות וסמסים עם מחיר קבוע. אין לי הפתעות בחשבון החודשי ואני מבסוט (כל עוד לא חורגים ממלאי הדקות).

בעבר אורנג' נחשבה חברה שייקית ותוססת שמתאימה לצעירים אחרי שהצטרפה לדואפול של פלאפון וסלקום...וכעת מרבית הלקוחות עוברים לחברות המתחרות.

בסופו של דבר הלקוח צודק, חבל שצריך להלחם בשירות לקוחות של אורנג' כדי להוכיח להם את זה.

וסתם בשביל סיום - ברגע שהסדרתי את החוב עם אורנג' (לקח שעה וחצי בטלפון) וביקשתי להתנתק מידיית, קיבלתי עשרות התנצלויות והבטחות לקבלת חצי שנה של שיחות בחינם, מכשיר מתקדם ועוד הטבות נוספות...חבל בשיל אורנג' שקצת איחרו את המועד. אני אמרתי ביי.

פורסם

כמה שאני מבין את ש. מהכתבה ומזדהה איתו לחלוטין.

היה לי לפני מספר חודשים מקרה דומה, לאחר בעיות קשות בקליטה במקום העבודה של רשת פרטנר.

ולאחר ניסיונות רבים וכושלים לצערי נאלצתי לנייד את הקו לרשת מתחרה (סלקום).

אני לעומת הכותב שראיתם בכתבה אדם מסודר ומתעד כל דבר, אך אין לי ספק כי החברות הללו פועלים בשיטת מצליח.

לפני מועד הניתוק חייגתי והקלטתי את השיחה וע"פ תוכן השיחה ציינה בפני 3 פעמים הנציגה כי קנס היציאה כולל חשבונית אחרונה יעמוד על 195 ש"ח.

שמחתי כי יש ברשותי הקלטה וכי הכן הנציגה נתנה לי את המידע הדרוש, ואף הורידה סכום זה אשר בזאת חשבתי כי מסתיים החוזה מול פרטנר למעט תשלום חודשי בעבור המכשיר שהסכמתי וציינו בפני מראש.

ניידתי את הקו, ולאחר בדיוק חודש קיבלתי חשבונית חדשה על סך כ-560 ש"ח, הופתעתי וחשבתי כי חל טעות בחברה. הרי שילמתי על הקנס ואני כבר לא בחברה הנ"ל. חייגתי מייד לחברה והרי לאחר המתנה ארוכה במיוחד (מדוע משרד התקשורת לא אוכף את הסעיפים שלפיו הם מתחייבים לענות בזמן קבוע לכל היותר) ענתה לי הנציגה כי הנושא בבדיקה ויחזרו אלי.

לאחר מספר רב של שיחות וציפייה כי האחמ"ש יחזור אלי, נציגה אמרה לי כי אין מדובר בטעות כלל וזה הסכום שאני צריך לשלם בעבור הכנס וכו'...

מייד אמרתי כי הדבר לא כפי שסוכם, מסרתי לה את מספר הפניה, והפנתי אותה להאזין להקלטות. מיותר לציין כי הם אמרו שיבדקו את הנושא ויחזרו דבר שלא קרה.

לאחר שסירבו מחברת פרטנר להחזיר לי את כספי שגבו שלא לצורך תוך ניצול לרעה, ומאחר ושע"פ האמור הייתי צריך להיות בזכות של כ-560 ש"ח ביטלתי את הוראת הקבע עד לקיזוז מלא של הסכום, וכמובן שלאחר הקיזוז התשלום יתבצע באופן תקין.

להפתעתי לאחר כחודש קיבלתי מכתב ממשרד עו"ד שפירא (נציגי פרטנר לענייני גביה), ניגשתי אליהם עם מכתב שמציין את הכל בפרטי פרטים ואף הצעתי להשמיע להם את ההקלטה שברשותי. הם ראו בי כאויב וסירבו להאזין להקלטות ולבדוק את הדברים לעומקם של הדברים.

עוד אציין בשנית כי מאחר ואני אדם מסודר, קיבלתי אישור מסירה חתום בעבור המכתב האמור.

לאחר מספר שבועות קיבלתי מכתב מהוצאה לפועל, שהדהים אותי כמה החברה אינה מסוגלת לבדוק את הטענות לפני ההליכים משפטיים.

מיותר לציין כי מייד הגשתי מכתב התנגדות להוצאה לפועל והרשם אף קיבל זאת ואישר כי עד למועד הדיון נושא התשלום מוקפא.

עדכון טרי:

במועד הדיון, נציגי פרטנר וחברת י.שפירא לא הגיעו כלל וזאת לאחר המתנה של חצי שעה.

הדיון הנ"ל הועבר מהרשם לשופט וזאת גם לאחר שהוא שמע את ההקלטה כ-5 דקות שיחה וראה את כל התכתובת שאינם מוכנים לקזז ולהגיע לפשרה שהצעתי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים