מעוניין לשמוע תגובות על מארז Corsair Graphite 600TW (יש תמונות וסירטונים) - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין לשמוע תגובות על מארז Corsair Graphite 600TW (יש תמונות וסירטונים)


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום.

אני מעוניין לשמוע את דעתכם על המארז Corsair Graphite 600TW בצבע לבן שעולה בחנויות בארץ 890 ש''ח , הייתי רוצה לדעת ממכם האם אתם חושבים שהמארז הזה משתלם למחירו , האם הוא איכותי והאם כדאי לקנות אותו ?

בשבילי מאוד חשובים הפרמטרים הבאים :

1. שיהיה כמה שיותר מקום לסידור הכבלים מאחורי הלוח אם .

2. שהכוננים הקשיחים יכנסו למקומם כאשר החיבורים שלהם (SATA ןחשמל מהספק) פונים כלפי הדופן של המארז ולא כלפי הצד האחורי .

3. שתהיה במארז לפחות יציאה אחת של USB3 עדיף כמובן שתי יציאות כאלו .

4. שיהיה מאוורר טוב ועם פילטרים נשלפים על כל המאווררים .

5. שיהיה בו בפנים מספיק מקום לכל החומרה .

6. כמובן שיהיה יפה לעין .

7. אין לי צורך גם במארז סופר שקט .

8. גם אם אפשר (אבל לא קריטי) שהכלובים של הכוננים הקשיחים יהיו נשלפים במידה ואני לא יהיה זקוק לאחד מהם (או יותר מאחד , זה כבר תלוח במבנה של המארז) אז שאני פשוט אוכל להוציא אותו מהמארז בכדי לאפשר סירקולציית אוויר טובה יותר

עכשיו במארז הנ''ל ששאלתי עליו כעיקרון מצאתי את רוב הדרישות שלי כלפי המארז , אז רק רציתי לדעת האם כדאי לקנות אחד כזה או שאתם מכירים אחרים העונים לדרישותי באותו המחיר או יותר זולים ? , אשמח לקבל ממכם תגובות , תודה.

עריכה : סליחה על הבורות , אני שואל אותכם פה על מארז מסוים ואפילו לא מביא קישורים , אז הנה כמה סרטונים על המארז שהייתי רוצה שתיתנו את חוות הדעת שלכם , מצפה לתגובותיכם , תודה :

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה , למרות שציפיתי ליותר תגובות :P .

אני את האמת לא יודע מה מצאת יותר משתלם ב- הזה , חוץ מהמחיר שהוא קצת יותר זול וחוץ מזה שהוא שקט עם כל הבידודים שלו , אבל היי , האם אני אמרתי בדרישות שלי שאני צריך מארז כמה שיותר שקט ? , לא.

עוד דבר , אין למארז הזה יציאות USB3 בכלל , הכלובים של הכוננים הקשיחים לא נשלפים שזה חסרון לדעתי , ומה שהכי חשוב בשבילי הוא שבמארז שהצגת אין מספיק מקום בשביל Cable Management מאחורי הלוח אם , כשב-Graphite 600TW יש הרבה יותר מרווח עבור סידור הכבלים.

גם הדלת של המארז נפתחת לא בכיוון הטוב בישבילי כי המארז אצלי צריך להיות ממוקם אך ורק מצד ימין שלי כשאני יושב ליד המחשב , ובכלל , אני אף פעם לא הבנתי מה הקטע עם הדלתות האלו מקדימה במארזים מסויימים , לדעתי זה מיותר לגמרי ואף לא נוח , אף פעם לא אהבתי עם דלתות מקדימה .

בקיצור המארז הזה בכלל לא עונה לדרישות שלי .

אני מקווה שעוד מישהו יוכל לתת תגובות לגבי המארז שאני הצגתי בהתחלה (GRAPHITE 600TW) , וגם לייעץ לי דומים במחיר דומה שעונים לדרישות שלי שרשמתי , מצפה לעוד תגובות , תודה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השקט הוא רק בונוס, יש לו USB3, מה שבסרטון זו גרסא ישנה. הכלוב העליון נתיק ויש מספיק מקום לסידור כבלים(בניתי כבר מערכת במארז כזה), אם אתה לא אוהב את המבנה זה כבר עניין אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי , לגבי ה-USB3 שיש לו , לגבי הכלובים הנשלפים זה בסדר , זה מה שאני צריך אבל אני עדיין חושב שיש קצת מידי מרווח עבור סידור הכבלים , אבל זו דעתי.

ובכללי כן , צדקת , אני לא ממש אהבתי את המבנה שלו , במיוחד את הדלת מקדימה שכמו שרשמתי מקודם שזה לא טוב בשבילי איפה שהמארז יהיה ממוקם ואני גם לא אוהב את עניין הדלת הזו.

אז אני מקווה שעוד מישהו יוכל לתת תגובות או הצעות :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי שוב פעם תודה , אז אני מבין שזה באמת המארז הכי טוב לדרישות שלי , כמובן שהייתי יכול להתפשר על כמה דברים במארז ולמצוא אחד יותר זול אבל אני לא רוצה לעשות זאת מכיוון שיש לי כבר מארז שבעבר התפשרתי על כמה וכמה דברים בו ובסוף לא הייתי מרוצה מכך , אז הפעם אני :)כבר אקנה את המארז שבידיוק מתאים לדרישות שלי כמו זה שהצגתי פה , דרך אגב אני כותב את ההודעה בזמן הנסייה לחנות כרגע לקנות אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום בניתי מערכת עם ה600TW בשביל לקוח ובחנתי אותו מקרוב, איכותי מרווח נוח לבנייה 8) ומקורר די טוב(על מקס') כן, אבל הוא לא משהו מיוחד ובטח שלא שווה 890 שקל..

2 תמונות באיכות קקי מהפלאפון:

http://img851.imageshack.us/img851/2450/img10601.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/8064/img10701n.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי את המארז וכבר בניתי בתוכו את המערכת החדשה שלי (המפרט בצד :) ) ואני חייב לציין שכל כך נהנתי מלבנות את המערכת בתוכו ואני כל כך מרוצה מהמארז הזה בכללי , הוא פשוט מצויין , נכון שהוא אולי קצת יקר אבל בשבילי זה המארז. אהבתי שיש לו כל כך הרבה מקום לסידור הכבלים מאחורי הלוח אם שזה פשוט מדהים :xyxthumbs: , ולדעתי הוא גם מארז דיי יפה לעין , במיוחד עם התאורה הלבנה של המאווררים ושל הנורית של הדיסק קשיח ושל הנורית של ההפעלה שפשוט משתלבת מצויין עם הצבע הלבן והנקי של המארז עצמו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב , אז כמו שהבטחתי , הנה כמה של המארז שלי , תגובות יתקבלו בברכה :) :

img2460ba.jpg

img2462r.jpg

img2468v.jpg

img2472v.jpg

img2475vb.jpg

img2483l.jpg

img2488v.jpg

* אני מקווה שלא הגזמתי עם התמונות :P , אם אתם מעוניינים בעוד בזוויות מסוימות של המארז אז תגידו לי ואני אעלה עוד , יש לי עוד , פשוט לא רציתי להעלות את כולן , בחרתי את אלו שלדעתי הכי טובות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה :)

הצג זהו בקר המאווררים בעל מסך מגע השולט על עד 5 מאווררים ויש לו גם 5 חיישני טמפרוטורות הניתנים למיקום בכל המארז .

הבקר הוא של חברת דגם Sentry II , בזמנו קניתי אותו בחנות Sky שבראשון לציון , אם אני לא טועה הוא עלה לפני שנה בערך כ-180 ש''ח , אבל ראיתי לא מזמן שהוא נמכר בעוד כמה וכמה חנויות מחשבים ידועות , אפשר למצוא אותו , וגם נראה לי שמחירו ירד לכ-150 ש''ח .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...