פורסם 2011 בדצמבר 1013 שנים ביצעתי קניה של 2 קייסים עם סוללה גיבוי נטענים לחברים לאייפון 4. העסקה התרחשה באיביי ב-16.11.11 ואני ממתין מזה זמן מה ומחכה למוצר שעדיין לא הגיע. העניין הוא שבאיביי ב-SUMMERY לא מופיע לי המוצר שרכשתי ולעומת זאת בהיסטוריה בפייפל פרטיי העסקה מופיעים. לעת עתה שלחתי הודעה למוכר במייל שנתון בפייפל, אך במקור תכננתי לשלוח לו הודעה באיביי (הרצתי את שמו בחיפוש מס' ולא מצאתי. גם את מספר ה-ID של המוצר ועוד כל מיני קומבינציות.) וזה לא צלח... מכאן עולה לי החשד שכנראה עקצו אותי. בסיטואציה שכזו והמוכר לא מחזיר לי תשובה בימים הקרובים מה עושים? פותחים קייס נגדו? איך מתנהל הליך דיפאווט? המון תודה רבה!
פורסם 2011 בדצמבר 1213 שנים במידה ואתה התנהלת כשורה והכל תקין מבחינתך - ומהצד השני יש משהו לא תקין שנעשה ע"י המוכר - פנה לשירות הלקוחות של איביי ורוב הסיכויים שיוחזר לך כספך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.