עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

שאלה חשובה בנושא זיכויים מחנות .

Featured Replies

פורסם

היי שלום,

קניתי בושם במשביר לצרכן ולאחר מכן רציתי להחליפו באחר - מכיוון שלא היה במלאי קיבלתי זיכוי.

לאחר שבעבר נכוויתי בזיכוי שהדיו שלו פשוט נעלם (ונותרתי עם דף חלק.. :'( ) החלטתי שאני חייב לצלמו וכך היה - צילמתי העתק.

לצערי הרב כעת נאבד לי המקור וכעת לא מוכנים לקבל את העתק בתור זיכוי !! :kopfpatsch:

אני לא מבין - אם עכשיו הם סורקים את הזיכוי למחשב אז הוא כבר לא שמיש לא ?

יש מישהו שיכול לעזור לי בזה ?

אשמח לכל עזרה בנושא

בתודה.

פורסם

קודם כל תמיד עדיף להשתדל לקבל כסף מזומן או זיכוי לאשראי.

במקרה שלך, האם על ההעתק של הזיכוי יש ברקוד או מספר סידורי שאם מזינים אותם למחשב מקבלים את הפרטים של הזיכוי?

אם כן, נראה לי שאי אפשר להשתמש בזיכוי פעמיים ולכן יש מקום להמשיך להתעקש.

בכל מקרה שווה לבדוק ברשות להגנת הצרכן.

אל תשכח לעדכן כי מחר זה בטח יקרה גמלי ;)

פורסם
  • מחבר

יש ברקוד.. אך עדיין הם לא מוכנים לקבל בטענה שמחר מישהו אחר יכול לבוא עם המקור ואז לטענתם הם יהיו מוכרחים לקבל אותו למרות שהשתמשת בו ולמרות שששמי רשום עליו.

פורסם

יש הגיון במה שהם אומרים, אבל אם גם השם שלך רשום נראה לי שיש לך סיכוי.

תנסה לדבר עם מנהל הסניף ותשאל אותו איך אפשר להגיע לפתרון. אם לא יעזור תנסה לדבר עם שירות לקוחות של החברה.

תתעקש ותשאל למה לא נתנו לך זיכוי כספי.

יתכן שמבחינה חוקית הם יוצאים חלק ולכן אם לא תצליח מולם, תצטרך לדבר עם מישהו שמבין...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.