עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

אם תחפש תמצא גם סיפורים כאלה.

לגבי השירותים האלה, נכון, אבל:

1. היום אסור להם להפעיל אף שירות מבלי לקבל הסכמה מפורשת ממך. אם זה קורה, אפשר לנקוט בהליכים נגדם.

2. כניסה לחשבונך באתר האינטרנט של החברה 24 שעות אחרי ההצטרפות/שינוי תוכנית (לכל היותר 24 שעות...) תחסור לך הרבה כאב ראש ותגלה לך את כל הטעויות האלה. לי קרה שבשינוי תוכנית הפעילו תוכנית לא נכונה על הטלפון שלי שעולה 25 שקלים בחודש יותר ממה שהתוכנית שרציתי עלתה, תוך 24 שעות הבעיה טופלה בלי ויכוחים בכלל.

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

^ מנסיוני הצנוע והאישי, גם כשכיר בעבר באחת החברות וגם כלקוח, נכון, ישנם טעויות בתום לב. אך ישנם הרבה "טעויות" ממש שלא בתום לב.

זה קורה כי המערכת בחברות אלו בדר"כ מתוכננת בעקיפין כדי לעודד התנהגות כזו של הנציגים. לדוגמה: ע"י קביעת יעדים לא מציאותיים לנציגים, שחוסר עמידה בהם, יבטיח רק שכר מינימום. (יעדים בלתי מציאותיים כאלו קיימים בדר"כ בכל מוקדי המכירות, השירות והתמיכה של החברות הגדולות)

לכן, גם הטיפול בטעויות ו"בטעויות" בחברות הגדולות לוקה בחסר. כי הנציג שאתה מדבר עימו כדי לתקן את הטעות, לא מרוויח כלום מתיקונה. להיפך, הוא רק "מבזבז" את זמנו, (שנמדד בעמידה ביעדים) בבירוקרטיה הגדולה של החברה, מכיון שהוא בא "לקחת" כסף מהחברה. ובנוסף, העזרה לך, פשוט לא נחשבת בכל מדד שבו הנציד נמדד. (אולי חוץ ממדד שביעות הרצון של הלקוח שאכן קיים. אבל משקלו של מדד זה שולי יחסית למדדים האחרים. ואחרי הכל, האזנות לנציגים מתבצעות רק באחוז קטן מהשיחות.)

יכול להיות שאתה צודק, ודברים עכשיו משתנים, גם עקב חוק ההקלטות החדש, ביטול קנסות הענק להתחייבויות, ומעוד סיבות.

אך רק בגלל שכעת אולי הם משתנים עקב זה שהשוק השתנה, צריך לשכוח שנים רבות של "טעויות" ?

פורסם

לקוחות רמי לוי זועמים על הגבלת מהירות הגלישה בסלולר

רמי לוי מסר בתגובה, כי על פי ההסכם שלו עם פלאפון, החברה חייבת להציע לו את אותה מהירות שהיא מציעה ללקוחותיה. מחברת פלאפון נמסר בתגובה, "הפרמטרים השונים מעוגנים בהסכם בין הצדדים, ואנחנו לא נפרט אותו על גבי העיתון".

האם פלאפון עבדה על רמי לוי? לא נראה לי שהיא השאירה חורים בהסכם.

האם רמי לוי היה מספיק יהיר כדי לא לשכור משרד עורכי דין שמבין בתחום, לפני החתימה על החוזה מול פלאפון ?

פורסם

בפועל גם חברת פלאפון מגבילה את לקוחותיה ל2 מגה וצריך לשלם הרבה מאוד בשביל להעלות ל7.2 ועוד יותר בשביל 15 מגה.

פורסם
  • מחבר

אני לא חושב שאף אחד הבטיח שתהיה גלישה במהירות של 7.2 לכן אין מה להתלונן. אם אכן מדובר בכ-2 מגה מדובר במהירות מכובדת למדי מאחר ובסלקום למשל מציעים חבילות במהירות נמוכה בכחצי

פורסם

בפועל גם חברת פלאפון מגבילה את לקוחותיה ל2 מגה וצריך לשלם הרבה מאוד בשביל להעלות ל7.2 ועוד יותר בשביל 15 מגה.

שאתה חותם על חוזה מול חברת פלאפון, הם אומרים לך בדיוק איזה חבילת גלישה אתה עושה (עד 7.2 או עד 2). רמי לויטוען שהוא מסוגל לתת לך עד 7.2, מכאן מגיעה הבעיה.

פורסם
  • מחבר

אוקי אני חוזר בי אם כך, אם אכן בחוזה רשום שהוא צריך לתת עד 7.2 אך בפועל כולם מקבלים עד 2 - זה כבר סיפור אחר

פורסם

כל הסיפור של ה"חנק" של רמי לוי נוגע רק לגלישה (רוחב פס)?

מה עם השיחות והאסמסים?

אני ממש מקווה שאפשר יהיה לעבור מסלקום האלה -.-

פורסם

לא דווחה שום בעיה בנושא שיחות ומסרונים..

כאמור, גם הגלישה עובדת מצוין, רק המהירות מוגבלת.

פורסם

הבעיה היחידה שלי עם רמי לוי עד כה היא שכל המספרים שלי היו בפורמט בינלאומי (+972) וכנראה בגלל שהחיוג לחו"ל חסום או משהו זה נותן לי הודעה על מספר שגוי. אז הייתי צריך לשנות את כל המספרים לפורמט מקומי.

פורסם

הוא בהתחלה לא יתמוך בחול בכלל זה היה ידוע ,אבל תמיד אפשר לקנות סים מוטען לחול וגם לרוב האנשים זה מומלץ שלא יחיבו אותך בתשלום מנופח

פורסם

כן רק שהבעיה שלי לא קשורה אם הוא תומך או לא תומך בחיוג לחו"ל..

פורסם

"תקבל 600 ש' על כל קו שתחזיר לסלקום"

"אתם ממש נואשים, נהייתי בחורה חתיכה ומחוזרת"

"מתחילת השבוע, מתקשרים אלי נציגי סלקום ושואלים למה עזבתי 'בגלל השירות? בגלל המחיר'? הם מוכנים לתת לי מה שרק ארצה. אמרתי לנציגים: 'שנים ניצלו את מצוקת הצרכן עכשיו פתאום הם נזכרים אחרי שהעברתי את הקווים'? אחד הנציגים אמר לי: 'מי זה רמי לוי, אף אחד לא מכיר אותו, אין להם מרכזי שירות ותמיכה', והציע לי 600 שקל לכל מנוי שאחזיר לסלקום. אמרתי לו: 'אתם ממש נואשים'!

יש לי עוד שני קווי סלקום, של בית העסק. אחד מהם העברתי לרמי לוי ממש אתמול. זה קו שהעברתי בזמנו לסלקום מאורנג'. בסלקום אמורים היו לזכות אותי על סים, ולא עשו זאת במשך תקופה ארוכה, למרות בקשות חוזרות ונשנות. עכשיו הם נזכרים להתקשר גם לגבי הקו הזה ושואלים אותי למה עברתי. נהייתי בחורה חתיכה ומחוזרת".

פורסם
  • מחבר
חברת הסלולר החדשה, אלון סלולר, תפעל תחת השם YouPhone, בדומה למועדון הלקוחות you של החברה האם שלה, קבוצת אלון, שבשליטת דודי ויסמן. החברה הודיעה כי השקת הפעילות מתוכננת למארס 2012. YouPhone מתחייבת למחירים נמוכים ב-40%-50% מהמחירים הנהוגים בשוק ולתוכניות תמחור ללא תשלום חודשי קבוע, זאת בשונה מהתמחור של רמי לוי סלולר, שם משלם הלקוח דמי שימוש קבועים בסך 15 שקל. באשר למכשירים, החברה מתחייבת למגוון רחב - הן מכשירים פשוטים והן סמארטפונים כמו אייפון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים