עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

להתקשר ולהתחיל לצעוק, כמו ישראלי מן השורה. אפשר גם לשלוח פקס עם פרטי החשבון + אמצעי התקשרות, בצירוף חיוב/י יתר אחרון/ים ולציין שתפעל משפטית אם לא תזוכה.

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ראית תשלום אחד בחשבונית?אני מאמין במקרה הזה שהטעות כנראה בצד שלך,מבחינת ההבנה. לא שמעתי שלאנשים יש בעיה בהמשך תשלום בגין ציוד עדיין.

פורסם

בחיים שלי לא נתקלתי באנשים שהיו להם טעויות בחשבונית שקשורות לחיובים על ציוד קצה... ונתקלתי בהרבה טעויות בחשבונית (כולן תמיד על חבילות ודברים כאלה, אבל על מכשירים בד"כ הטעות היא של הלקוח).

די בטוח שאתה סתם מתלהם ושבעצם אתה טועה איכשהו.

פורסם

ראית תשלום אחד בחשבונית?אני מאמין במקרה הזה שהטעות כנראה בצד שלך,מבחינת ההבנה. לא שמעתי שלאנשים יש בעיה בהמשך תשלום בגין ציוד עדיין.

הפסיקו לשלוח לי חשבונית מהיום שהתנתקתי וקיבלתי את המכתב הסופי והחשבונית החלקית האחרונה.

ולא אין דרך להבין את זה אחרת, באפריל חוייבתי עם חשבונית על תשלום מספר 28 מתוך 36 שירד מן הסתם מהאשראי בחודש מאי.

אני אעזור לך:

מאי - 29

יוני - 30

יולי - 31

אוגוסט -32

ספטמבר - 33

אוקטובר - 34

נובמבר - 35

דצמבר - 36 - שירד בינואר - החודש.

ובאשראי שלי לחודש פברואר ממשיך החיוב של ה 70 שח מפלאפון.

אבל אהבתי את הנסיון הנואש שלך להגן על חברות הסלולר התמימות והמסכנות שבחיים לא עשו טעות ולא רימו אף אחד.

אם זה היה חוקי לתת להם להמשיך לחייב אותי ואז לתבוע אותם הייתי עושה את זה, אבל חבל ומזל שזה לא חוקי.

ואם זה לא היה עולה כסף, הייתי מוציא מהבנק פירוט אשארי של ה 3 שנים האחרונות רק בשביל להסיר כל ספק.

פורסם

בחיים שלי לא נתקלתי באנשים שהיו להם טעויות בחשבונית שקשורות לחיובים על ציוד קצה... ונתקלתי בהרבה טעויות בחשבונית (כולן תמיד על חבילות ודברים כאלה, אבל על מכשירים בד"כ הטעות היא של הלקוח).

די בטוח שאתה סתם מתלהם ושבעצם אתה טועה איכשהו.

או שהחיים שלך מאד קצרים, או שאתה עיוור שוטה וחירש. אבל אולי "מתלהם" קצת יותר מתאים לך.

פורסם

אני ראיתי המון מקרים של טעויות בחשבונית, בטח יותר ממך, בערך 10 ביום במשך שנה. ולא נתקלתי במקרה כזה. לפני שתעביר את ההתלהמות אליי, בוא תראה לי איזשהי טעות שנתקלת בה שנוגעת למה שדיברתי עליו.

שוב, די בטוח שמדובר בהאשמה בלי ביסוס ושהטעות היא אצל הלקוח.

פורסם

מצחיק אותי איך פלאפון מעלים את המחיר בצורה דרסתית כל כך ומורידים מהירות לאותה "החבילה המשתלמת החדשה" לאחר שלושת חודשי החינם. מה עוד שכמו שרשמו בכתבה- הם היו צריכים להתאמץ לחפש את האותיות הקטנות האלה.

פשוט בזיון.

פורסם

האמת שאלה לא חדשות טובות בכלל.

למקרה שאתה לא מבין מה קורה פה, החברות הגדולות מנסות למוטט את גולן - כדי שהוא ילך הביתה והמחירים יוכלו לזנק בחזרה למעלה.

התקווה שלי זה שזה ימוטט את פלאפון.

ביחוד אחרי שאנשים יראו שהזול הזה עולה להם ביוקר שוב, וביחוד חווית השירות הכה מדוברת ;)

פורסם

עם כל הנסיונות האלה של הוותיקות אני כבר לא מאמין להם. תמיד איכשהו יהיו בחשבונית כל מיני הפתעות...

פורסם

הפסיקו לשלוח לי חשבונית מהיום שהתנתקתי וקיבלתי את המכתב הסופי והחשבונית החלקית האחרונה.

ולא אין דרך להבין את זה אחרת, באפריל חוייבתי עם חשבונית על תשלום מספר 28 מתוך 36 שירד מן הסתם מהאשראי בחודש מאי.

אני אעזור לך:

מאי - 29

יוני - 30

יולי - 31

אוגוסט -32

ספטמבר - 33

אוקטובר - 34

נובמבר - 35

דצמבר - 36 - שירד בינואר - החודש.

ובאשראי שלי לחודש פברואר ממשיך החיוב של ה 70 שח מפלאפון.

אבל אהבתי את הנסיון הנואש שלך להגן על חברות הסלולר התמימות והמסכנות שבחיים לא עשו טעות ולא רימו אף אחד.

אם זה היה חוקי לתת להם להמשיך לחייב אותי ואז לתבוע אותם הייתי עושה את זה, אבל חבל ומזל שזה לא חוקי.

ואם זה לא היה עולה כסף, הייתי מוציא מהבנק פירוט אשארי של ה 3 שנים האחרונות רק בשביל להסיר כל ספק.

תספר לנו אולי מה התשובה שקיבלת משירות הלקוחות? ::) אני לא מנסה להגן על אף אחד....זה פשוט תמיד מצחיק אותי איך כל העולם אשם רק לא הלקוח חח
פורסם

לא פניתי עדיין.. כמו שאתה רואה אני מנסה לשבור את הראש אם שני עובדי חברות סלולר בטוחים שאני טועה, אולי אני טועה וגם אין לי כוח להתקשר ולחכות שעה על הקו ולבזבז ולהתחיל להתווכח עם נציגים. אולי אתם יכולים להאיר את עיניי:

מצורפים החשבונית האחרונה שכוללת גם את המכתב הסופי ואת פירוט האשראי שהולך לרדת לי בפברואר.

אגב - אהבתי את הזלזול שלך בלקוחות.. זה מתיישב טוב עם היחס שמקבלים מבתי עסק שונים בארץ.

פורסם

מישה, למה נוטש את גולן?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים