אני כנראה אנתק את ההורים של אשתי מ014 - פינג פונג בהתחלה ובסוף מישהו נורמאלי חזר - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני כנראה אנתק את ההורים של אשתי מ014 - פינג פונג בהתחלה ובסוף מישהו נורמאלי חזר


Niseg

Recommended Posts

לא מזמן ההתחיבות של ההורים של אשתי נגמרה והם התחילו לשלם +140 שקל במקום איזה 60 או 70 (לא זוכר כמה). אז מתחיל פה תהליך מסובך של ללכת מכות עם אנשי המחירות.

התקשרתי ביום שישי כי זה היום שאני אצלם לארוחת צהריים - לא שהם גרים רחוק אבל בימים אחרים אני עובד. הגעתי לנציג שירות (לא זוכר את סדר הגבר/אישה )מספר אחת העברנו את הטלפון להזדהות ולדבר איתם ומה הנציג עושה - "זה לא אצלי אני מעביר אותך". טוב פעם אחת - אולי הוא באמת לא מתעסק עם זה.

עברתי לנציג השני ומעבירים טלפון מיד ליד ואז הנציג אומר רגע מה שאתה רוצה לעשות זה לא אצלי אני מעביר אותך . חשבתי - מה אני אשתגע פה. באותו זמן אני מתחיל למלא פרטים של קנית חשבון חדש באתר של CCC ....

הגעתי לנציגה הפעם והיא אמרה לי שהיא רק עושה שידרוגים והציע לי לשדרג ל15 מגה. אמרתי לה שאני לא רוצה וכבר עדיף שתעביר אותי ישר לשימור לקוחות כי אני רוצה להתנתק אחרי שכל הזמן מעבירים אותי. ומה היא אומרת לי - הם כבר לא בעבודה - תשאיר מספר הם יחזרו אליך ביום ראשון . אז אני אומר לה "מה זה יעזור להשאיר מספר אם אין להם שום אינטרס לנתק אותי". גם סיפרתי לה שאני כבר בדרך להתנתק מהם. אז בסוף השארתי מספר ואני עדיין מחכה. אני אמרתי לה בפירוש שבמידה והבן אדם לא מתקשר אני אתנתק - בפקס אם צריך ואז לא תהיה להם בכלל אופציה "לשמר אותי".

אני עדיין מחכה ואף אחד עוד לא התקשר אלי - אולי הם מכינים את עצמם נפשית או שהם כבר קיבלו את זה שאני מנתק את ההורים של אשתי. התנאים בCCC נראים טובים בשביל ההורים של אשתי - משלמים אותו דבר בלי התחיבות ולא מעלים מחיר בסוף התקופה.

אני די מרוצה מ014 כלקוח אבל כרנאה שזה בגלל שעדיין לא ניסיתי להתנתק :lol: . אגב אין לי הרבה דרישות - , הכרה רטרואקטיבית בתקופת סוף ההתחיבות וכדאי להם גם לתת מחיר טוב. הם כנראה רוצים הרבה רעש באינטרנט ;) ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש קשור לנושא, אך העניין של "מעלים מחיר בסוף התקופה" היה תמיד. זה על אחריותך לתפוס את זה כשזה קורה.

בכל אופן,

ניתקתי שני חשבונות מ014 בחודשיים האחרונים. בכל פעם העבירו אותי לקשרי לקוחות (זה השם החדש של ה"שימור") על המקום. אף אחד לא אמר ש"יחזרו אליי". היה איזה מקרה או שניים של שיחה שהתנתקה, אז התקשרתי שוב, אמרתי שהייתי באמצע תהליך עם קשרי לקוחות, ומיד העבירו אותי שוב. במקרים מסוימים המענה האוטומטי אף זיהה שהייתי "בתהליך" והעביר אותי מיד לקשרי הלקוחות.

מצד שני, אם תחכה, כנראה שאף אחד באמת לא יחזור אליך.

כדאי שתגדיר לעצמך האם אתה מנסה להתנתק או רק לאיים כדי לקבל מחיר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה די הגיוני שהם לא עובדים ביום שישי (בצהריים?).

ישנם המון אנשים שלא מודעים למחירי האינטרנט העדכניים ולכך שאין יותר התחייבויות והם משלמים יותר כתוצאה מכך.

תמיד כדאי להתקשר ולבדוק אם ניתן לקבל הצעב זולה יותר\מהירות גבוהה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי Niseg,

אשמח לבדוק מדוע עדיין לא חזרו אליך ולדאוג לחזרת נציג עם הצעה מותאמת עבור ההורים של אשתך.

שלח לי בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי את הפרטים הבאים:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות בהן נוכל לשוחח איתך.

לוטם בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: התקשרו אלי מ014 אחרי שדיברו עם אבא של אשתי שבטח התעצבן עליהם . דבר ראשון הוא התנצל ותירץ את המעברים בעומס הם בסוף סידרו לו 10 מגה ב45 לחודש ורצו שאני יאשר - נשמע לי סביר אז שיהיה. אני גם ככה לא מתמקח גדול . הוא אמר שגיימר עולה היום 11 שקל - פעם שילמתי 50 :lol: .

הוא בדק את החשבון שלי ואמר לי שבסוף חודש הבא אני צריך להתקשר אליהם שוב ולדבר איתם( אני קורא לזה "ללכת איתם מכות") כי הוא לא יכול כרגע לגעת בה - לא יודע אם זה נכון. לא מזמן התחלתי לשחק שוב בשרתים בחו"ל והחיבור עדיין עובד מצוין .

בכל מקרה העלאת מחיר בסוף התקופה נשמע לי בלתי הגיוני גם אם מודיעים מראש בכתב. לפי דעתי רצוי שיקבלו לקבל אישר בטלפון או בכתב לפני שהם לוקחים לך "מחיר רגיל" באופן אוטומטי - עדיף שינתקו את האינטרנט בסוף המבצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...