חוק החזרת מכשיר סלולרי למפעילה עד 14 יום (גם לאחר שימוש) - סלקום מסרבים לקבל המכ - עמוד 3 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוק החזרת מכשיר סלולרי למפעילה עד 14 יום (גם לאחר שימוש) - סלקום מסרבים לקבל המכ


ofirr

Recommended Posts

אין?

דווקא יש:

ניתוק זיקה? לא באורנג': מתנה מסלול מוזל ברכישת מכשיר

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000631724

חחח עליך יוסאריאן הצדקן. :bash:

תגיד אתה צוחק עליי?

א. הכתבה הזאת ממרץ, וכבר אז היה מדובר בטעות נקודתית.

ב. אני מכיר את התוכנית הזאת ואני יכול להרגיע אותך - היא נמכרת עם ניתוק זיקה ובלי ועם כל מה שאתה רוצה, ככה שהטיעון הזה די הלך לעזאזל. אנחנו לא מחייבים את הלקוח לקנות מכשיר על מנת להנות מהתוכנית הזאת.

אני מבין שאי אפשר לדבר איתכם, בגלל שאתם אטומים ולא מוכנים לחשוב על האפשרות שאולי אתם טועים.

אז נכון, אתם צודקים, ואורנג' פלאפון וסלקום רמאים שמשקרים ללקוחות, ומשרד התקשורת עומד מהצד ולא עושה כלום.

בפועל, כל חברות הסלולר יוצאות מה שנקרא "לארג'ים" עם הלקוחות ומאפשרות להם רבע שעה של שימוש, לפנים משורת הדין, ואתם עוד מתבכיינים. תגידו תודה, אם הן היו פועלות לפי החוק שאותו אתם מקדשים בכזאת קנאות, אפילו דקה הלקוחות (ואני ביניהם, אגב) לא היו מקבלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

להבדיל ממך שכן מוכן לחשוב על האפשרות שאתה טועה?

אתה ממש חושב שחברות הסלולר הולכות לקראת הצרכן ועושות יותר ממה שהחוק דורש מהן :screwy:

בגלל זה הן עתרו לבג"צ נגד הסעיף הזה בחוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בפועל, כל חברות הסלולר יוצאות מה שנקרא "לארג'ים" עם הלקוחות ומאפשרות להם רבע שעה של שימוש, לפנים משורת הדין, ואתם עוד מתבכיינים. תגידו תודה, אם הן היו פועלות לפי החוק שאותו אתם מקדשים בכזאת קנאות, אפילו דקה הלקוחות (ואני ביניהם, אגב) לא היו מקבלים.

תגיד לי אתה אמיתי?

על 15 דק' אתה נעמד על הברכים ומבקש תודה מאורנג'??...

על חצי שעה המתנה על הקו, על שעתיים המתנה במוקד, על חיובים כוזבים על שרותים שלא ביקשתי ומחירי גלישה שערוריתים הם קנו אותך ברבע שעה של שימוש במכשיר?? לארג'ים???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מה קשור הסיפור האישי שלך לנושא הדיון? רוצה לבכות על שירות לא טוב שניתן לך? תכתוב מכתב ותשלח בדואר, פה זה לא מחלקת פניות הציבור. Omri-למיטב ידיעתי, וכפי שאמרתי כבר בהודעות הקודמות, החוק שמחייב את חברות הסלולר ושלפיו הן פועלות הוא שאם הלקוח השתמש במוצר - הוא איבד את זכותו לבצע עסקה, בדיוק כפי שכתוב בחוק! האמת, גם מבחינה הגיונית זה לא כזה מסתדר שהחברות יאולצו לקבל מהלקוחות בחזרה מוצרים יד שנייה, הרי זאת חברה שמוכרת מכשירים וקווים ולא שירות השכרת טלפונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד אתה צוחק עליי?

א. הכתבה הזאת ממרץ, וכבר אז היה מדובר בטעות נקודתית.

יוסאריאן, מאחר וברור שאתה משקר , טמנתי לך מלכודת ואתה נפלת לתוכה כמו ילד קטן.

הבה ונבדוק את טענתך האם מדובר בטעות נקודתית של אוראנג':

בכתבה שהבאתי בלינק הנ"ל מופיעות לפחות 3 תגובות נוספות של אנשים שחוו את אותה טעות נקודתית

למשל:

1. דבר דומה מתרחש עבור מסלול סטודנטים 500 דקות ו-500 הודעות. את ההחזר ניתן לקבל רק עבור מכשירים שמשווקים במסלול.

2. לא רק שנאמר לי במפורש על ידי הנציג שזאת הנחיה של החברה, הוא הראה לי על המחשב שלו שהמערכת איננה מאפשר לו לסמן את האופציה "החזר ניתוק זיקה" עבור מסלול זה.

3. אני הייתי בעגלה של אורנג` בקניון שבעת הכוכבים בשבוע שעבר ... והם דרשו לרכוש מהם מכשיר "עם מחוייבות" ל-36 חודשים ...

לא מדובר בטעות נקודתית - גם נוסח ההתבטאות היה דומה מה שמעיד שמדובר בהדרכה מאורגנת של הנציגים.

4. גם לי זה קרה הייתי במרכז שירות באשדוד 4 פעמים כל הזמן אמרו שלא ניתן להצטרף לתוכנית בלי קניית מכשיר בסוף ויתרתי..

5. הבאתי 4 מה UK, בתחילה אונרג' לא היו מוכנים להפעיל עליו חוק ניתוק זיקה כיוון שהם "עובדים" רק עם קבלות במטבעות הבאים: דולר,אירו, רובל...

שלחתי מכתב למשרד התקשורת + CC לשירות לקוחות אורנג', שמצידם די מהר אמרו שאין שום בעיה ואנחנו "נסכים" לכבד את הקבלה....

עד כאן ציטוטים של "טעות נקודתית"

נמאס לי להביא עוד

ואתה יוסאריאן בוגר קורס הרמאות בו לימדו אותך שאם נתפשת אמור "טעות נקודתית"

צא ולמד מה אמר חכם ממך:

"אתה יכול לרמות את חלק מהאנשים חלק מהזמן אבל לא את כל האנשים כל הזמן" (אלברט איינשטיין) :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מה קשור הסיפור האישי שלך לנושא הדיון? רוצה לבכות על שירות לא טוב שניתן לך? תכתוב מכתב ותשלח בדואר, פה זה לא מחלקת פניות הציבור. Omri-למיטב ידיעתי, וכפי שאמרתי כבר בהודעות הקודמות, החוק שמחייב את חברות הסלולר ושלפיו הן פועלות הוא שאם הלקוח השתמש במוצר - הוא איבד את זכותו לבצע עסקה, בדיוק כפי שכתוב בחוק! האמת, גם מבחינה הגיונית זה לא כזה מסתדר שהחברות יאולצו לקבל מהלקוחות בחזרה מוצרים יד שנייה, הרי זאת חברה שמוכרת מכשירים וקווים ולא שירות השכרת טלפונים.

לך לאתר התמ"ת שיזם את החוק ותנסה לכתוב פניה בנושא התקנה הנ"ל

הם יפנו אותך לפה

http://www.consumers.org.il/category/group-4

ואם אתה יודע לקרוא אתה תראה שזה די ברור.

יזמו את החוק הזה (שהוא די יחודי לישראל) מכיוון שהעסקים בארץ לא שמים קצוץ על הצרכן

בארה"ב וברוב אירופה אפשר להחזיר מוצרים תוך 14/30 יום גם אם נעשה בהם שימוש ללא שום חקיקה בנושא, רק כי יש תחרות על לב הצרכן. וגם שם לא מדובר בחברות להשכרת טלפונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נץ היקר, אני מבין מהודעתך כי אתה בכלל לא מבין את המשמעות של חוק ניתוק זיקה. במסגרת החוק על החברה הסלולרית לתת לך את אותם התנאים שהיית מקבל לו קנית את המכשיר ממנה. ישנם מקרים, כמו בדוגמא שציינת עם התוכנית של הסטודנטים, שבהם המכשיר כלל אינו משווק ברשת אורנג, או כלל אינו נמכר במבצע שבו אתה מעוניין. במקרים אלו כמובן, וכפי שנאמר בחוק, אתה תקבל החזרים על פי טבלה גנרית, ולא על פי המבצע - שכן המכשיר לא נמכר במבצע הזה. לכל המקרים שציינת יש אחיזה בחוק ותסמוך עליי שכל הצרכנים מקבלים את מה שמגיע להם ואף למעלה מזה. בכל מקרה זה לא תומך בטיעון המקורי שלך, לפיו החברה מחייבת לרכוש מכשיר מסוים על מנת להנות מתוכנית מסוימת. אין כזה מקרה כיום ברשת אורנג! לא בתוכניות הפרטיות, לא בעסקיות, ואפילו לא בוועדים! מה שכן, יכול לקרות מצב שבו המכשיר לא משווק ברשת ואז איך הרשת תתן לך את אותם התנאים כאילו קנית אותו ממנה? הרי היא לא מוכרת אותו! במקרה זה יש את טבלת ההחזרים הגנרית...

בנוגע לקטע עם שערי המטבע, יכול להיות שהגעת לבצע את העסקה בתקופה שלאחר תחילת החוק?

אנשים, אתם חייבים לצאת מהתחושה שתמיד דופקים אתכם... אתם חיים בסרט.

ואגב, למיטב ידיעתי הציטוט הזה הוא בכלל של אברהם לינקולן.. תבדוק את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי, אני מפציר בך לבוא אליי לעמדה, ואם אחרי זה תרגיש שרימו אותך/דפקו אותך/העלימו ממך מידע/שאני אחמדיניגד, אם אחרי שתשב איתי עדיין תרגיש את כל זה, אז אני מוריד בפניך את הכובע+אני צנצנת. אחד מערכי חברת אורנג הוא הוגנות, ועוד אחד הוא יושרה, ואין לך מושג כמה אנחנו עובדים על זה, ברמות שאתה לא תאמין לי בכלל. לילה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מה קשור הסיפור האישי שלך לנושא הדיון? רוצה לבכות על שירות לא טוב שניתן לך? תכתוב מכתב ותשלח בדואר, פה זה לא מחלקת פניות הציבור.

או, קצת עצבנו אותך אז עכשיו אתה סוף סוף נשמע כמו נציג אורנג' אמיתי.

לא באתי להתבכיין כאן, רק מסביר לך בפשטות שאתה לא מגן על הצד הנכון בוויכוח פה.

ה"לארג'יות" שאתה כ"כ סוגד לה היא אפס לעומת הרמאות שהולכת בתחום הזה. ואותי זה קצת מפליא שאתה מגן עליהם בחרפת נפש כזאת. אבל בסדר, אתה לא בכיין. אותך חינכו שלשלם הרבה ולקבל פירורים זאת הדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יוסריאן, במקרה יש לי כמה חברים שעובדים בפלאפון אורנג' וסלקום.

במקרה אני מכיר מזוית אישית את האמינות של עובדי החברות כמוך.

צא מהסרט, כי שוטפים לך את המוח שם באורנג'.

לולא חבר שלי, שבודק את התיקיה שלי בעצמו מידי פעם ומוריד לי חיובים שמתבצעים על ידי נציגים אמינים כמוך בשיטת המצליח משום מקום, חברת פלאפון הייתה גונבת לי עשרות שקלים תמימים כמו שהיא עושה לאלפי לקוחות אחרים שלה.

אני גם יודע איך אנשי מכירות מוכרים קרח לאסקימוסי וסבתא שבאה לעשות תוכנית מינימלית שיהיה לה טלפון לדבר עם הנכדים שלה, יוצאת עם נטבוק נטסטיק וסמארטפון שהיא לא יודעת לפתוח אותו.

אני מכיר אישית כי אני גם קצת למדתי מכירות ואני מודע למה שמלמדים אתכם שם בקורסים ואיך לתמרן אנשים.

אז בבקשה ממך תפסיק להגן על החברה שלך כי זה שאתה עובד שם לא אומר שאתה חייב להסכים עם האג'נדה שלה.

וזה ידוע, אך כנראה לא מספיק בקרב הציבור על איך דופקים אותם ולא זה לא הרגשה, זה קורה בפועל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך זה קשור לנושא הדיון...

דיברנו על החוקיות בכך שהחברות לא מאפשרות ביטולי עסקה בכל מקום, ואמרתי שאני מסכים עם זה.

אמרתי שאין שיטת מצליח? שאני מסכים עם למכור לפטופים לסבתות? שאני מסכים ל"אג'נדה" שהדבקתם לחברות? אל תכניסו לי מילים לפה. אתה יכול לעבור הודעה הודעה שכתבתי ותראה בעצמך שלא אמרתי את זה בשום מקום.

את הדעות שלי בנושא הזה אני שומר לעצמי, מעצם העובדה שאני מתפרנס מעבודה כאיש שירות ומכירה בחברת סלולאר, ואולי אפרט אותם בת'רד שיהיה קשור לנושא הזה.

ולא שאני ממש מתרגש מזה, אבל לא הכי נעים שאתם מנסים להתנגח בי על זה שאני "שטוף מוח" ועוד שטויות כאלה ואחרות. אמרתי שאני מסכים עם כך שלא נותנים לכל אחד לקנות להשתמש בו שבועיים כמו טרקטור ולהחזיר אותו כי לא בא לו עליו או כי הוא נזכר פתאום שהוא יכול לעשות ניתוק זיקה, ותו לא. לא אמרתי שאני בעד חיובים סתם ודברים כאלה (שבאמת קורים במציאות, אבל לעיתים רחוקות בגלל כוונה זדונית של נציגים).

אתם אולי מלאכים טהורים שבאמת רוצים לבטל את העסקה מהסיבות הכי טובות, אבל תחשבו על כל המניאקים הישראלים שינצלו דבר כזה באופן חופשי (שהם יכולים לבטל עסקה מתי שהם רוצים כמה שהם רוצים ובלי לדפוק חשבון).

לא חסרים אנשים שכבר במעמד המכירה אפשר לראות שהם הולכים "להתחרט" אחרי שבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...