אור כהן פורסם 2011 בנובמבר 12 Share פורסם 2011 בנובמבר 12 שלום לכולם :-\ ב6 לאוקטובר לקחתי את אוזניות הRazer MEGALODON שלי לתיקון במסגרת האחריות של KSP.התקלה באוזניות שלי היא שנוריות הלד מאחורי הסמלים שעל כל אוזנייה בMEGALODON חדלו מלתפקד.לאחר המתנה קצרה הבאנו את האוזניות לטכנאי על מנת שיתקן אותם. ניסיתי לתפוס אותם בטלפון לבירור מצב האוזניות, אך כל יום שהתקשרתי המוקדן הודיע לי שהמעבדה לא פועלת באותו יום.סוף סוף לאחר 14 ימי עסקים אבי הצליח ליצור קשר עם KSP לבירור מצב תיקון האוזניות שלי.הטכנאי אמר כי האוזניות כלל לא נשלחו (שכבו אצל KSP יותר משבועיים) ושאחריות האוזניות אינה מכסה לדים (למרות שאצל KSP לא צויין דבר בנוגע לכך). לאחר שיחה נוספת של אבי עם KSP, מנהל הסניף אמר שהם ישלחו את האוזניות אבל ללא הבטחה שהאוזניות יתוקנו, ושיקח זמן רב עד שהם יחזרו.מאז עבר יותר מחודש, ואני בינתיים מחוסר אוזניות.רציתי לדעת איך אני יכול לצאת מהחור השחור הזה של מימוש אחריות הנקרא KSP, כי אני לא מתכוון להישאר שם עוד זמן רב.בברכה,אור כהן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2011 בנובמבר 12 Share פורסם 2011 בנובמבר 12 על החשבוניות של KSP רשום מהי האחריות (אם זה לא השתנה מאז שקניתי שם) - תבדוק מה רשום שם.גם באתר שלהם (על פי חוק!) הם מחויבים לרשום מה הנהלים במסגרת מימוש אחריות.בדר"כ (ממה שאני זוכר ממקרה דומה) אם האחריות ממומשת דרך היבואן(חיצוני)/ישירות מול החברה - אז זה צריך לחזור תוך חודש סה"כ.אם הייתי במקומך (והמוצר היה אמור להגיע תוך חודש - תלוי באחריות) הייתי מחכה עוד שבועיים גג - ואז מגיש תביעות קטנות - עלות האוזניות שעוד לא חזרו + עוגמת נפש(כ- 30% מערך המוצר + עלויות נסיעה + זמן) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2011 בנובמבר 12 מחבר Share פורסם 2011 בנובמבר 12 תודה רבה על התגובה המהירה.אתקשר אליהם מחר לבירור העניין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2011 בנובמבר 22 מחבר Share פורסם 2011 בנובמבר 22 עדכון: שיחה נוספת עם KSP עדכנה אותי בכך ש:KSP השאירו את האוזניות אצלהם ועדיין לא שלחו אותם להחלפה (כבר מעל לחודש)KSP טוענים כי Razer אינה מכסה את הLEDים באוזניות באחריותה.הדבר היה נשמע לי תמוהה לכן יצרתי קשר עם Razer והנה התגובה שקיבלתי:Hello,LED issues would be covered under the warranty.אני לא יודע האם פשוט מדובר בכך שKSP נמנעו מלספק את האחריות או שהם פשוט לא ידעו, אבל הטענה שלהם שהלדים לא מכוסים באחריות הייתה שגויה ומטעה.אצור איתם קשר עוד היום על מנת לקבל את מה שמגיע לי.בברכה,אור כהן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Armageddon1 פורסם 2011 בנובמבר 26 Share פורסם 2011 בנובמבר 26 KSP באמת לא בסדר (ברוב המקרים) אני יותר לא קונה ב KSP כלום ! *גם לי יש בעיה עם אוזניות שקניתי בKSP ה"טכנאי" או המחסנאי .. אמר שבדק את האוזניות ( שם על ווליום גבוהה והשאיר אותם על המדף ) ממש בדיקה טובה. כאשר אני ציינתי שיש רעשי רקע וצריך לשמוע אותם כשהאוזניות על הראש ולא על המדף - אוזניות . הם ממש סתומים שם ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2011 בנובמבר 26 מחבר Share פורסם 2011 בנובמבר 26 KSP הביעו צער על ה"טעות" שלהם, ושלחו את האוזניות לתיקון (אחרי שחודש ישבו אצלם והעלו אבק)הם טענו כי התיקון יקח חודשיים. אנו נדרוש אוזניות חלופיות עד אז. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בנובמבר 26 Share פורסם 2011 בנובמבר 26 אם אינני טועה החוק להגנת הצרכן מונע מחברה למשוך את הזמן מעל ל-21 יום? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Armageddon1 פורסם 2011 בנובמבר 26 Share פורסם 2011 בנובמבר 26 http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/69D1C46F-68E4-4457-A02C-C827944E5DFD.htm בבקשה . יש פה הכל ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ixslashix פורסם 2011 בדצמבר 3 Share פורסם 2011 בדצמבר 3 מזכיר לי את מה שקרה לי עם אוזניות של לוג'יטק, אותי סיפור כמעט אחד לאחד רק ששלי נשברו באיזה חיבור. אני לא השארתי להם את האוזניות, כתבתי ללוג'יטק וקיבלתי מהם אוזניות חדשות בדואר... אולי גם לך שווה לנסות, אני גם משער שזה מה שKSP עושים ואז בטח מוכרים את זה שוב כחדש (השערה, שלא יגידו שאני משמיץ : ) אחרת מה יש להם לעשות עם האוזניות שלך חודש אם אין אחריות גם ככה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.