פורסם 2011 בנובמבר 2314 שנים איך השגת את השיריון הזה? אני משתמש בdragon armor והוא באמת דיי מכוער בהשוואה לזה. בקיצור, מאיפה השגת? תודה עריכה: אז זה דאדריק, חבל שלקחתי את המסלול השמאלי
פורסם 2011 בנובמבר 2314 שנים זה הdeadric armor צריך בשבילו 90 smithing וצריך ebony וdeadra heart כדי להכין אותו.כן גם אני עשיתי את הטעות הזאת על הקשת שלי :\ זה ממש מסריח שאי אפשר להחליף איכשהו.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים שריונות קלים באמת מאכזבים בסקיירים. במשחקים הקודמים במיומנות גבוהה הם היו שווים בהגנה שלהם לשריונות כבדים, אבל הפעם הם נראים לי ממש חלשים. לא בדקתי באף רשימת חפצים אבל לפי כל מה שיצא לי למצוא השריונות הקלים היו ממש חלשים בהגנה שלהם בהשוואה לשריונות הכבדים, קשה גם להגיד שיש להם יתרון כלשהו אם ממילא אפשר להתגנב גם בשריון כבד בעזרת הפרקים המתאימים.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים זה הdeadric armor צריך בשבילו 90 smithing וצריך ebony וdeadra heart כדי להכין אותו.מה אי אפשר למצוא בהמשך שריון דאדרי ?
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים ידעתם שאפשר לכייס את הלב של ה forsworn ולהרוג אותם? ??? קראתי על זה לפני כמה ימים וחשבתי שזה סתם גליצ' של המשחק, אבל פה בסרטון אפילו רואים כשהוא מת שהלב שלו נתלש מהחזה. טוב הגעתי לאותו קטע במשחק , גם אם אתה לא "מכייס לו את הלב" האנימציה של "ניתוח לב פתוח" מופיעה וגם הלב שלו ישנו (גם במידה ולקחתם לו היא מופיעה ) . 40 שעות משחק ועוד לא סיימתי את הקווסט הראשי :yelclap:
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים אני ב-level 35 והנפחים כבר מוכרים ebony ingot. עשיתי לי שריון daedric כבד מלא
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים מה אי אפשר למצוא בהמשך שריון דאדרי ?אני מצאתי battle axe וdagger עד עכשיו וזהו.אבל בכל מקרה אתה לא תוכל לשדרג אותם טוב בלי הפרק אז השיריון לא יהיה כזה טוב ביחס למה שכן יש לך פרק שלו.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים מישהו יכול להמליץ על שריונות לקוסמים? או איזשהו ENCHANT שווה לMAGICKA REGENERATION?
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים על כל robes אפשר למצוא מנה regen אם אתה רוצה את זה על שיריון אז תעשה לזה disenchant ואז תעשה enchant על השיריון שאתה רוצה.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים הכי יעיל לקוסמים שמצאתי זה הROBק של הARCH MAGE עם המסכה של הDRAGON PRIEST את שניהם מקבלים בליין משימות של הקוסמים. לאחר מכן לבזוז מגפיים וכפפות של הThalmar כי אפשר לעשות להם Encahntment ומטה לבחירתך אני אישית מעדיף Lightning Storm.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים ישבתי עכשיו וחשבתי על זה שבעצם הPerks די הרסו את הרוח של המשחק. הרי במשחקים הקודמים למרות שהיו Skills ששבוחרים ויורצים מין קלאס מוחד וכולי וכל המערכת הייתה שונה היה כלל ברזל אחד שתמיד היה קיים,רוצה להיות מיומן עם חץ וקשת? תתאמן.רוצה להיות מיומן עם קסמים מסויימים? תתאמן.וכולי.עכשיו הרעיון הגדול היה שככל שהדירוג גבוה יותר בסיכום הכללי ככה היכולות של הדמות משתפרות. לדוגמא אם אני זוכר נכון מאובליביון אז היה סקיל של אקרובטיקה שהיו משדרגים על ידי קפיצה ושחייה ושיט שכזה אבל ככל שהוא היה יותר גבוה ככה הדמות יכולה הייתה לשרוד נפילות מגובה יותר גבוה. ואני יכול להביא עוד ועוד דוגמות כאלה.התחושה הכללית שלי שלקחו את הסגנון משחק של TES ופשוט רצחו אותו כי אם רוצים באמת לנצל יכולת מסויימת חייבים להשקיע בPERKS אבל מתוך 251 אפשרי לבחור רק 80 אז מה הרעיון? תמיד במשחק TES הרעיון היה שהם כל כך גדולים ויש כל כך הרבה מה לעשות והמון לחקור שלא יוצרים דמות חדשה כל פעם שרוצים לנסות סגנון משחק אחר (התגנבות, התנקשויות, לוחמה, קסמים וכיוב) פשוט מתאמנים קצת ומפתחים את היוכולות, כך לדוגמא באובליביון יכלתי להנאתי לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות כאשר היו בהחלט מקומות שהייתי צריך להשקיע יותר זמן כדי להביא לידי ביטוי את היכולות של הדמות אבל מצד שני היו במשחק הקודמים אפשרויות נוספות שהיום לא קיימות.אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים. כרגע במשחק אפשר להתאמן ביכולת מסויימת אצל מאמן תמורת תשלום עדל מקסימום של 5 פעמים עבור כל רמה שזה אומר שאם הייתם במבוך ועליתם רמה פספסתם 5 אימונים. מצד שני גם קיצצו בכמות הסקילים שהיו קיימים במשחקי הסדרה.בכללי אני מרגיש שהם בטעות יצרו מצב שיש משחק ענק עם מאות שעות משחק פוטנצאליות לדמות בודדת שצריך לשחק אותם מחדש אם רוצים לנסות סגנון משחק שונה בניגוד למשחקים הקודמים בהם בעזרת אימון אפשרי היה לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות.והכל נובע מהPERKS על פני הסקילים.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים Replaces "FUS" "RO" "DAH" with "This" "Is" "Sparta" respectively http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1294A True Unrelenting Force!
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים ישבתי עכשיו וחשבתי על זה שבעצם הPerks די הרסו את הרוח של המשחק. הרי במשחקים הקודמים למרות שהיו Skills ששבוחרים ויורצים מין קלאס מוחד וכולי וכל המערכת הייתה שונה היה כלל ברזל אחד שתמיד היה קיים,רוצה להיות מיומן עם חץ וקשת? תתאמן.רוצה להיות מיומן עם קסמים מסויימים? תתאמן.וכולי.עכשיו הרעיון הגדול היה שככל שהדירוג גבוה יותר בסיכום הכללי ככה היכולות של הדמות משתפרות. לדוגמא אם אני זוכר נכון מאובליביון אז היה סקיל של אקרובטיקה שהיו משדרגים על ידי קפיצה ושחייה ושיט שכזה אבל ככל שהוא היה יותר גבוה ככה הדמות יכולה הייתה לשרוד נפילות מגובה יותר גבוה. ואני יכול להביא עוד ועוד דוגמות כאלה.התחושה הכללית שלי שלקחו את הסגנון משחק של TES ופשוט רצחו אותו כי אם רוצים באמת לנצל יכולת מסויימת חייבים להשקיע בPERKS אבל מתוך 251 אפשרי לבחור רק 80 אז מה הרעיון? תמיד במשחק TES הרעיון היה שהם כל כך גדולים ויש כל כך הרבה מה לעשות והמון לחקור שלא יוצרים דמות חדשה כל פעם שרוצים לנסות סגנון משחק אחר (התגנבות, התנקשויות, לוחמה, קסמים וכיוב) פשוט מתאמנים קצת ומפתחים את היוכולות, כך לדוגמא באובליביון יכלתי להנאתי לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות כאשר היו בהחלט מקומות שהייתי צריך להשקיע יותר זמן כדי להביא לידי ביטוי את היכולות של הדמות אבל מצד שני היו במשחק הקודמים אפשרויות נוספות שהיום לא קיימות.אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים. כרגע במשחק אפשר להתאמן ביכולת מסויימת אצל מאמן תמורת תשלום עדל מקסימום של 5 פעמים עבור כל רמה שזה אומר שאם הייתם במבוך ועליתם רמה פספסתם 5 אימונים. מצד שני גם קיצצו בכמות הסקילים שהיו קיימים במשחקי הסדרה.בכללי אני מרגיש שהם בטעות יצרו מצב שיש משחק ענק עם מאות שעות משחק פוטנצאליות לדמות בודדת שצריך לשחק אותם מחדש אם רוצים לנסות סגנון משחק שונה בניגוד למשחקים הקודמים בהם בעזרת אימון אפשרי היה לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות.והכל נובע מהPERKS על פני הסקילים.לא הבנתי מה ניסית לטעון לגבי זה ש "אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים", אבל זה בדיוק כמו שהיו במשחקים הקודמים (מורווינד ואובליביון): אפשר להתאמן 5 פעמים בכל פעם שאתה עולה רמה ויש מאמנים לכל אחת מהסקילים, צריך פשוט למצוא אותם.לגבי הפרקים, אני גם בדיוק חשבתי על זה לפני כמה ימים, אבל בדקתי את זה וזה לא ממש נכון. קודם כל גם בלי פרקים כשאתה משפר מיומנות אתה בהחלט נהיה חזק יותר בה - עושה יותר נזק עם נשק, מסוגל לייצר שיקויים יותר חזקים וכו'. הפרקים רק מוסיפים לך בונוסוים שיכולים להיות חלשים ולא משמעותיים או במקרים מסוימים חזקים למדי אם נניח אתה לוקח פרק מסוים חמש פעמים.בדר"כ הפרק הראשון שאפשר לקחת 5 פעמים הוא הכי חזק כי הוא מכפיל את החוזק של המיומנות פי שניים: למשל תוספת של 100% לנזק של חרב או ליכולת ההגנה של שריון. לדעתי קשה מאוד להגיע למצב שאין לך יותר פרקים להשקיע ונתקעת עם מיומנות גבוהה.לכן בקיצור הפרקים יותר מאפשרים לך להתמקע ולבחור בונוסים, אבל הם לא באים על חשבון הסקילים עצמם.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים אם אני לא טועה באובליביון יכולתי לאמן אצל כל טריינר שראיתי בו זמנית ולא הייתי מוגבל רק ל5 נקודות כלליות אצל כל המאמנים ביחד. אולי אני טועה אבל זה היה מזמן.בנוגע לפרקים ממה שקראתי הסקילים של הקסמים נגיד Destruction לא באמת עושים יותר נזק שהסקיל עולה אלא רק מאפשרים לרכוש פרקים יותר חזקים. וכולי.אבל שורה תחתונה לדעתי זה די מקלקל את החווייה.
פורסם 2011 בנובמבר 2414 שנים אמנם ראיתי שהתייחסו לפני כן אבל לא ממש הצלחתי - איך אני עושה קסם שתי ידיים במקביל?צריך לזה PERK או רמה מסויימת?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.