תמיכה טכנית לעסקים 012 מישהו עבד שם ? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמיכה טכנית לעסקים 012 מישהו עבד שם ?


elior021

Recommended Posts

שלום, בן דוד שלי קיבל טלפון מ012 מהתמיכה העסקית שלהם ורוצים לזמן אותו לראיון

מישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא

במה הם מטפלים ?

האם זה כמו תמיכה טכנית פרטית ?

שכר ?

האם הרמה נחשבת גבוהה שם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מס דרגות בטיפול בתמיכה עסקית. בד"כ הדרג הראשון מטפל ברמה מאוד בסיסית ונמוכה (שיכולה לייאש אנשים מסויימים).

אח"כ כמובן מתעסקים כבר בדברים יותר כבדים ומורכבים (נתבי סיסקו, BGP, צ'קבוקס וכו).

על השכר אין מה לדבר - כשעבדתי שם המשכורת בתמיכה הייתה לפי שעה ועשו שינוי למשכורת חודשית ובונוסים (שקצת מוזר למישהו שעונה לשיחות תמיכה).

בגדול - משכורת שתואמת את השוק אבל ממש לא גבוהה - ושעות נוספות לא יתרמו הרבה.

אני חושב שהרמה הכי גבוהה שם (גם ברמה טכנית וגם ברמת האנשים) יהיו של אלו שתעבוד איתם ולא החברה עצמה ומנהלים כאלו ואחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עברו כבר 7 שנים מאז שעבדתי שם.

בזמנו, התמיכה לעסקים הגיעה למוקד הרגיל. רק לקוחות עסקיים מיוחדים, קיבלו תמיכת VIP, ששם השכר היה אולי 2 שח יותר.

הכיוון שלו הוא נטוורקינג השאלה היא אם הוא יכול לקבל שם ניסיון בתחום ואם זה נחשב אחרי זה בחוץ

בתמיכה הרגילה (גם העסקית), הוא לא עומד לעסוק שם ב networking. (לא בתמיכת לקוחות, עיסקיים או לא עיסקיים) אלא בתמיכת ואולי אף ראוטרים ביתיים/בסיסיים.

לאחר שנים, הוא יוכל "להתקדם" שם ל second level +, להרויח כמה שח יותר. אבל זה יותר קשור לפוליטיקה מאשר לכישורים.

תוך כמה חודשים מקסימום, לומדים את כל החומר הרלוונטי. ואז הכל זה רוטינה. הוא ילמד יותר בלהיות טכנאי בחברה שמספקת שירותי מחשוב (לעסקים) מאשר שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני עובד עם המחלקה העסקית של 012 זה בדרך כלל בנוגע לשירותים של מטרו תמסורת ותמסורת , לעיתים גם ATM.

אז אני מאמין שיש להם מוקד עסקי שמטפל בדברים שמתאימים לNETWORKING.

השאלה KALEN מה השם של המוקד שציינתי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה השם כיום. בדר"כ עוסקים בזה ה second level או גבוה יותר / בכירים. בזמנו ב 012 תמכו בנושא הבכירים בתמיכה.

כיום אני מנהל SYSTEM בחברה המחוברת דרך 014. את התמיכה, אנו מקבלים ישירות מבכירי התמיכה העסקית. לאחר ניתוב אוטומטי אליהם, בהקשת מספר לקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שיש יותר (הרבה יותר) ביקוש לעבודה על פני היצע. אף אחד לא אוהב להרויח מעט, ושמתיחסים אליו כמו לעבד. אבל מה, אין לאנשים הרבה אופציות. לא הרבה מחכה בחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...