פורסם 2011 בנובמבר 714 שנים מחבר באותו עת שיחזרו המפעלים לעבוד ב 100% קחו בחשבון לפחות עוד חודש + בין סגירות עסקה לאספקה לנמלי ישראל.. העברת סחורה במכס.... ולא שבטעות תהיה גם שביתה או חגים או עוד סיבה לא לעבוד.
פורסם 2011 בנובמבר 714 שנים לא ייאמן שמחיר HD 2TB של SAMSUNG SPINPOINT עלה לפני כ80$ ועכשיו עולה 220$שילוש של המחיר.והכמות מוגבלת ל1 ללקוח.מה שפעם היה 10..
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים אז רגע...אם יש לי WD חיצוני בבית של 1 TBאני יכול לפרק אותו ולהתקין במחשב החדש שלי ?כי אני לא מוכן במחירים הנוכחיים לקנות HDזה פשוט מוגזם
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים אני חושב שאני יכול להסתדר עם 8TB עד שכל הסיפור הזה יסתיים. אלו שדחו קניית הרדיסק חדש והסתדרו עם הישן הקטן, יכולים להמשיך לעשות זאת. אלו שיש להם כמה הרדיסקים ושכבות שומן של ג'יגות לא רק שישרדו את החורף, גם יצאו ממנו יחסית שמנים. מי שבאמת זקוק להרדיסקים הם אלו שהתקלקל להם הרדיסק שאינו באחריות, או אלו שאין להם מחשב והולכים לקנות חדש. אז רגע...אם יש לי WD חיצוני בבית של 1 TB אני יכול לפרק אותו ולהתקין במחשב החדש שלי ? כי אני לא מוכן במחירים הנוכחיים לקנות HD זה פשוט מוגזם תקן אותי אם אני טועה. נשמע כאילו אתה צריך הרדיסק בשביל מחשב נוסף. צרות של עשירים... : ולשאלתך, כן כמובן שעדיף לאבד אחריות על הרדיסק מאשר לשלם פי 2-3 בשביל אחר. בכל הרדיסק חיצוני יש הרדיסק פנימי שאפשר להוציא ולהרכיב במחשב.
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים אני פשוט בונה מחשב חדש במקום לפטופ שהולך לפחאחרי טונות של מחקר והשוואות כלכליות פתאום אני מגלה סעיף יוקרתי של הארד דיסק..אז כן יהיה נחמד לחסוך 450 שקל ..ופשוט לפרק WD בן שנתיים ולהתקין אותו במחשב החדש..עד שירדו המחירים ...לינק לפירוק מוצלח ...?בלי לשבור שום דבר...
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים מעניין גם מה קורה למי שמעוניין לממש אחריות על קשיח.מה קורה? כלום.אחריות זו אחריות, זו לא בעיה שלנו אם המחיר עלה או שיש חוסר.ואיזה מזל! בדיוק לפני כחודש קניתי דיסק קשיח זהה לקיים שלי.היום הוא עולה באיזור ה520-560 ש"ח! מטורף!
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים אני פשוט בונה מחשב חדש במקום לפטופ שהולך לפחבזמנים קשים אלו אולי תרצה לפרק את ההרדיסק מהלפטופ.לינק לפירוק מוצלח ...?בלי לשבור שום דבר...מברג.
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים אחריות זו אחריות, זו לא בעיה שלנו אם המחיר עלה או שיש חוסר. נראה אותך מתמודד עם יבואנית שפשוט אומרת לך שאין להם מה לתת לך
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים סלח לי שלא הבנתי אותך.אם אין במלאי זה סיפור אחר, חשבתי שאתה מתכון לעלית המחירים עצמה.במידה ואין זו ממש לא בעיה שלי, מבחינתי? שיתנו SSD.הלקוח לא אמור להישאר בלי דיסק קשיח בגלל שליבואן קרה משהו.בכל אופן גם אם במידה ודבר כזה יקרה ללקוחות אני מאמין שיהיו אופציות כמו זיכוי כספי ועוד..
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים ^^ צחוק - אבל המציאות עולה על כל דמיון - אתמול קראתי דיווח על צוללנים שהיו צריכים להוציא מתוך המים והבוץ קשיחים של מערכי יצור - שכל נתוני היצור למכונות במפעל מסויים לחלקי קשיחים היו עליהם ללא גיבוי נוסף ! וכעת הם נשלחים ליפן לשחזור המידע כדי שיוכלו להפעיל שוב את פסי היצור.... לא יאומן !http://www.japantimes.co.jp/text/nb20111108a2.html
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים מחבר במידה ואין זו ממש לא בעיה שלי, מבחינתי? שיתנו SSD.הלקוח לא אמור להישאר בלי דיסק קשיח בגלל שליבואן קרה משהו.ליבואנים לא קרה שום דבר!!! אם קצת דיוק זה היצרנים בבעיה שלא יכולים כרגע ליצר דיסקים קשיחים ובכך גם לספק ליבואנים!!!במקרה הזה מה אתה שונה לקוח ישראלי טיפוסי מהיבואנים או שאר האנשים בעולם. לא נראה לי שהיבונים לא רוצים לתת את השרות... זה פשוט שאין להם מה לתת... ואם אתה חושב שיתנו יד חלקה להפסיד יותר ממה שהם מפסידים היום בגלל הבעיה זו. נראה לך....!!
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים במידה ואין זו ממש לא בעיה שלי, מבחינתי? שיתנו SSD.הלקוח לא אמור להישאר בלי דיסק קשיח בגלל שליבואן קרה משהו.זה בהחלט בעיה מבחינתך. אתה לא לקוח לגבי אותו חלק, עד שאתה מזמין את אותו החלק בדיוק. ואם המוכר לא מוכר את אותו החלק מכל סיבה שהיא, אז אתה לא לקוח. קפיש?עריכה: אם אתה מדבר על אחריות על מוצר שכבר נקנה, אז אתה צודק.זה שיש מלאי מצומצם, זה נכון. זה שהם מעדיפים למכור את אותו מלאי, על פני מימוש אחריות, זה גם נכון. אבל הם חייבים לממש את האחריות בזמן סביר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.