עבור לתוכן

בגלל שטפונות בתאילנד - עליית מחירים של HARD DISK

כדאי לרכוש דיסק קשיח חיצוני ולפרק או לקנות אתפנימיים במחירים מפתאיים? 1,605 הצבעות

  1. 1. כדאי לרכוש דיסק קשיח חיצוני ולפרק או לקנות אתפנימיים במחירים מפתאיים?

    • כן, משתלם מאוד
    • כן, זול יותר
    • אולי, שווה נסיון
    • לא, דיסקים איטיים יותר
    • לא, הפרשי מחירים לא שווים את סיכון אם אחריות

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

פברואר לא נשמע כל כך גרוע.

  • תגובות 144
  • צפיות 26.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

באותו עת שיחזרו המפעלים לעבוד ב 100% קחו בחשבון לפחות עוד חודש + בין סגירות עסקה לאספקה לנמלי ישראל.. העברת סחורה במכס.... ולא שבטעות תהיה גם שביתה או חגים או עוד סיבה לא לעבוד.

פורסם

לא ייאמן שמחיר HD 2TB של SAMSUNG SPINPOINT עלה לפני כ80$ ועכשיו עולה 220$

שילוש של המחיר.

והכמות מוגבלת ל1 ללקוח.

מה שפעם היה 10..

פורסם

אז רגע...אם יש לי WD חיצוני בבית של 1 TB

אני יכול לפרק אותו ולהתקין במחשב החדש שלי ?

כי אני לא מוכן במחירים הנוכחיים לקנות HD

זה פשוט מוגזם

פורסם

אני חושב שאני יכול להסתדר עם 8TB עד שכל הסיפור הזה יסתיים.

אלו שדחו קניית הרדיסק חדש והסתדרו עם הישן הקטן, יכולים להמשיך לעשות זאת.

אלו שיש להם כמה הרדיסקים ושכבות שומן של ג'יגות לא רק שישרדו את החורף, גם יצאו ממנו יחסית שמנים.

מי שבאמת זקוק להרדיסקים הם אלו שהתקלקל להם הרדיסק שאינו באחריות, או אלו שאין להם מחשב והולכים לקנות חדש.

אז רגע...אם יש לי WD חיצוני בבית של 1 TB

אני יכול לפרק אותו ולהתקין במחשב החדש שלי ?

כי אני לא מוכן במחירים הנוכחיים לקנות HD

זה פשוט מוגזם

תקן אותי אם אני טועה.

נשמע כאילו אתה צריך הרדיסק בשביל מחשב נוסף.

צרות של עשירים... ::)

ולשאלתך, כן כמובן שעדיף לאבד אחריות על הרדיסק מאשר לשלם פי 2-3 בשביל אחר.

בכל הרדיסק חיצוני יש הרדיסק פנימי שאפשר להוציא ולהרכיב במחשב.

פורסם

מעניין גם מה קורה למי שמעוניין לממש אחריות על קשיח.

פורסם

אני פשוט בונה מחשב חדש במקום לפטופ שהולך לפח

אחרי טונות של מחקר והשוואות כלכליות

פתאום אני מגלה סעיף יוקרתי של הארד דיסק..

אז כן יהיה נחמד לחסוך 450 שקל ..ופשוט לפרק WD בן שנתיים ולהתקין אותו במחשב החדש..

עד שירדו המחירים ...

לינק לפירוק מוצלח ...?בלי לשבור שום דבר...

פורסם

מעניין גם מה קורה למי שמעוניין לממש אחריות על קשיח.

מה קורה? כלום.

אחריות זו אחריות, זו לא בעיה שלנו אם המחיר עלה או שיש חוסר.

ואיזה מזל! בדיוק לפני כחודש קניתי דיסק קשיח זהה לקיים שלי.

היום הוא עולה באיזור ה520-560 ש"ח! מטורף!

פורסם

אני פשוט בונה מחשב חדש במקום לפטופ שהולך לפח

בזמנים קשים אלו אולי תרצה לפרק את ההרדיסק מהלפטופ.

לינק לפירוק מוצלח ...?בלי לשבור שום דבר...

מברג.

פורסם

עוד מעט יצאו במבצעים קנה 2 טרה ב 2000 שקל קבל SSD חינם :D

פורסם

אחריות זו אחריות, זו לא בעיה שלנו אם המחיר עלה או שיש חוסר.

נראה אותך מתמודד עם יבואנית שפשוט אומרת לך שאין להם מה לתת לך :nixweiss:

פורסם

סלח לי שלא הבנתי אותך.

אם אין במלאי זה סיפור אחר, חשבתי שאתה מתכון לעלית המחירים עצמה.

במידה ואין זו ממש לא בעיה שלי, מבחינתי? שיתנו SSD.

הלקוח לא אמור להישאר בלי דיסק קשיח בגלל שליבואן קרה משהו.

בכל אופן גם אם במידה ודבר כזה יקרה ללקוחות אני מאמין שיהיו אופציות כמו זיכוי כספי ועוד..

פורסם

^^ צחוק - אבל המציאות עולה על כל דמיון - אתמול קראתי דיווח על צוללנים שהיו צריכים להוציא מתוך המים והבוץ קשיחים של מערכי יצור - שכל נתוני היצור למכונות במפעל מסויים לחלקי קשיחים היו עליהם ללא גיבוי נוסף ! וכעת הם נשלחים ליפן לשחזור המידע כדי שיוכלו להפעיל שוב את פסי היצור.... לא יאומן !

http://www.japantimes.co.jp/text/nb20111108a2.html

פורסם
  • מחבר

במידה ואין זו ממש לא בעיה שלי, מבחינתי? שיתנו SSD.

הלקוח לא אמור להישאר בלי דיסק קשיח בגלל שליבואן קרה משהו.

ליבואנים לא קרה שום דבר!!! אם קצת דיוק זה היצרנים בבעיה שלא יכולים כרגע ליצר דיסקים קשיחים ובכך גם לספק ליבואנים!!!

במקרה הזה מה אתה שונה לקוח ישראלי טיפוסי מהיבואנים או שאר האנשים בעולם. לא נראה לי שהיבונים לא רוצים לתת את השרות... זה פשוט שאין להם מה לתת... ואם אתה חושב שיתנו יד חלקה להפסיד יותר ממה שהם מפסידים היום בגלל הבעיה זו.

נראה לך....!!

פורסם

במידה ואין זו ממש לא בעיה שלי, מבחינתי? שיתנו SSD.

הלקוח לא אמור להישאר בלי דיסק קשיח בגלל שליבואן קרה משהו.

זה בהחלט בעיה מבחינתך. אתה לא לקוח לגבי אותו חלק, עד שאתה מזמין את אותו החלק בדיוק. ואם המוכר לא מוכר את אותו החלק מכל סיבה שהיא, אז אתה לא לקוח. קפיש?

עריכה: אם אתה מדבר על אחריות על מוצר שכבר נקנה, אז אתה צודק.

זה שיש מלאי מצומצם, זה נכון. זה שהם מעדיפים למכור את אותו מלאי, על פני מימוש אחריות, זה גם נכון. אבל הם חייבים לממש את האחריות בזמן סביר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים