פורסם 2011 באוקטובר 2214 שנים האם כל המתלוננים פה הם לקוחות הוט ?אני בבזק בין לאומי + בזק...אהממ האמת לא יודע על מה אתם מדברים.אני בבזק וגם לי בשבוע האחרון האינטרנט לא נסבל, למזלי יש לי עדיין משתמש של סמייל שאני משתמש בו עכשיו, איתו הכל בסדר.הבעיה היא מעבר להורדות איטיות, בהורדות מfileserve/filesonic, קיבלתי הכי הרבה 10 קילובייט לשנייה, וכל חצי שעה ההורדה הייתה מתנתקת בלי סיבה ואז צריך להמשיך להוריד מהתחלה כי אין פרימיום, גם גלישה רגילה היתה פשוט בלתי נסבלת, ועל יוטיוב בכלל לא היה מה לדבר..עשיתי בדיקת מהירות בספידנט ולשרת בארץ קיבלתי 1.2 מגה, לשרת בחול פחות מ0.4 מגה, ברגע שעברתי למשתמש של סמייל קיבלתי בשרת בארץ 19.8 ובחול 7.. אבל הכי חשוב? אין ניתוקים של הורדות/סרטונים מיוטיוב וכו'...זה בהחלט נראה לי כמו תקלה ולא כמו סתם איטיות שנובעת מעומס משתמשים..
פורסם 2011 באוקטובר 2314 שנים הוט+אורנג' 12 מגה. אומנם משלם אקסטרה לאורנג' מול שאר הספקיות, אבל מקבל תמורה למחיר. מהירות גבוהה בכל שעות היום, ברגעים "קשים" אני מקבל 8 מגה ביט בהורדות משרתים, סטרימינג ביוטיוב עובד טוב ובכלליות אני מרוצה. אני נחשב משתמש כבד (יש ימים שאני מוריד 20 גיגה) ושנתיים עם אורנג' לא איכזבו אותי. היו לי בעיות אלחוט ברשת בבית והשירות שלהם היה מצוין.
פורסם 2011 באוקטובר 2314 שנים זה גם בADSL ביום אני מסורס ובלילה אני ספידי זה לא רק בכבלים ואני בעל חבילה של 10 מגה איזה מעצבן ביום לוקח לי שעה להוריד סדרה ובלילה 8 דקות
פורסם 2011 באוקטובר 2314 שנים אני בבזק וגם לי בשבוע האחרון האינטרנט לא נסבל, למזלי יש לי עדיין משתמש של סמייל שאני משתמש בו עכשיו, איתו הכל בסדר.הבעיה היא מעבר להורדות איטיות, בהורדות מfileserve/filesonic, קיבלתי הכי הרבה 10 קילובייט לשנייה, וכל חצי שעה ההורדה הייתה מתנתקת בלי סיבה ואז צריך להמשיך להוריד מהתחלה כי אין פרימיום, גם גלישה רגילה היתה פשוט בלתי נסבלת, ועל יוטיוב בכלל לא היה מה לדבר..עשיתי בדיקת מהירות בספידנט ולשרת בארץ קיבלתי 1.2 מגה, לשרת בחול פחות מ0.4 מגה, ברגע שעברתי למשתמש של סמייל קיבלתי בשרת בארץ 19.8 ובחול 7.. אבל הכי חשוב? אין ניתוקים של הורדות/סרטונים מיוטיוב וכו'...זה בהחלט נראה לי כמו תקלה ולא כמו סתם איטיות שנובעת מעומס משתמשים..תנסה את TOR, זה פתר לי את בעיית הניתוקים. כמובן, אם יש לך משתמש בספק אחר אז זה בטח עדיף.
פורסם 2011 באוקטובר 2314 שנים חבר'ה מה עושים? אני גם כמוכם על בזק + בזק בינלאומי(למרות שהרוב פה בזק + הוט) על 10 מגה, ובזמן האחרון זה פשוט בלתי נסבל! קבוע איטיות להורדות בחו''ל, והטעינה של יוטיוב אין בכלל מה לדבר. זה זוחל ברמות קשות, חצי שעה טעינה לראות סרטון מסכן של 2 דק'.אפילו למשל עכשיו, מוריד לי MEGAUPLOAD על 20 קילובייט, בFILESONIC על 15, ו-WUPLOAD 25, אותו דבר קורה גם בFILESERV, NETLOAD, HOTFILE נשאר חודשיים "להתייחבות" איתם.פעם ההייתי ב013 והתנתקתי מהם אחרי שגם הייתה איטיות בלתי נסבלת. על 012 שמעתי דברים רעים במיוחד בעניין המהירות.מה זה TOR? אתה מתכוון טורנט?מישהו יכול להביא רשימה של קישורי הורדות מחו''ל לראות על כמה זה מצליח לרדת לי? (אני לא מתכוון בהכרח אתרי שיתוף קבצים כמו MU וכו' אלה בכלל כמו למשל DOWNLOAD.COM שממנו הצלחתי להוריד על המקסימום שלי)תודה
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים הכתבה הכי מפגרת שראיתי בחיים שלי ומי שכתב אותה עוד יותר טיפש תפסיקו כבר להתבכיין לא טוב לכם תעברו ספקית לא מבין הקטע הזה להתבכיין בפורומים אנשים פה מורידים 200 גיגה בשבוע שלא נדבר על לטחון את ה UPLOAD ואז מתבכיינים אני בטוח שאם הייתם משלמים לספקית לפי פעימות ובלי הגבלות לחו"ל הייתם טסים לספקית אחרתלכו תקראו מה קורה בספקיות בחו"ל ומה הם עושים ללקוחות שלהם ואז תבינו באיזה רמה אתם חיים פה מבחינת אינטרנט
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים גם לי יש בהוט + 014 את כל הבעיות המתוארות כאן,רציתי לשאול - האם באמת החל מה9 לנובמבר אפשר להתנתק מההתחייבות אליהם?הסיבה היחידה שאני נשאר כרגע אצלם היא ההתחייבות...
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים הכתבה הכי מפגרת שראיתי בחיים שלי ומי שכתב אותה עוד יותר טיפש תפסיקו כבר להתבכיין לא טוב לכם תעברו ספקית לא מבין הקטע הזה להתבכיין בפורומים אנשים פה מורידים 200 גיגה בשבוע שלא נדבר על לטחון את ה UPLOAD ואז מתבכיינים אני בטוח שאם הייתם משלמים לספקית לפי פעימות ובלי הגבלות לחו"ל הייתם טסים לספקית אחרתלכו תקראו מה קורה בספקיות בחו"ל ומה הם עושים ללקוחות שלהם ואז תבינו באיזה רמה אתם חיים פה מבחינת אינטרנטהפוסט הכי מפגר שקראתי בחיים שלי...אם הספקיות בחו"ל דופקות את הלקוחות שלהן, אז זה עושה את העניין תקין ?אני לא מגיע לנפח של 30GB בחודש, ועם גיימר ועדיין "סובל" מהאיטיות המדוברת. המצב אינו הרבה יותר טוב בחברות האחרות, אז זה לא בדיוק פתרון לבוא ולאמר תעבור לחברה אחרת. אין לי בעיה שהחברות יחסמו, יתעדפו, יסננו, וכו'. אני רוצה שקיפות בעניין, לא רוצה הבטחות ושקרים (כמו בזב"ל, שנראה כי יש תגובות סותרות מתוך החברה).אני עבדתי באחת החברות, ובתוקף תפקידי הכרתי את רוב הפולישטיקים שהחברה עשתה, שלרוב בתפקידים הזוטרים הקודמים שלי בחברה, נאלצתי לשקר ללקוחות ללא ידיעתי (המידע הינו מוסתר מרוב עובדי החברה). החברות רחוקות מלהיות תמימות.
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים ולהתבכיין בפורומים זה כן יפתור לך את הבעיות ? בתור אחד שעבד בתמיכה טכנית אני מצפה ממך להבין שנציג לא יבוא ויגיד לך נכון זה חישוב כלכלי נטו ובגלל זה אתה סובל או שמעדיפים לתעדף לקוחות עסקיים במקום ה150 שקל שאתה משלם בחודש, אתה חי בישראל תתעורר, כמה שמנסים להסתיר מהנציגי תמיכה את האמת זה לא תמיד עוזר כי גם בנציגי תמיכה יש כמה אינטיליגנטים אבל אף אחד מהם לא יבוא ויגיד לך את זה בפנים כי זאת הפרנסה שלו אז אם מחייבים אותו "לשקר במילים מכוונות" הוא יעשה את זה אין ברירה אחרת אז אל תח]פש צדק. בקשר לכתבה הזאת אני בטוח שלפחות 40% מהלקוחות בכלל מדברים על איטיות במעברי דפים וכל מיני שטויות שבכלל קשורות למחשב נטו ולא לחיבור לאינטרנט, עכשיו למה הכתבה הזאת מפגרת כל כך כי הספקיות לא מתחייבות לתת לך רוחב פס לחו"ל אז איך הכתבה הזאת יכולה להשפיע בדיוק
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים חברים, גם אני יכול לספר עד כמה קשה לי , אבל הייתי רוצה לדעת לאן כדאי לעבור - יש למישהו תובנות?
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים חברים, גם אני יכול לספר עד כמה קשה לי , אבל הייתי רוצה לדעת לאן כדאי לעבור - יש למישהו תובנות? תנסה ארה"ב או מרכז אירופה... במיוחד הולנד... נורווגיה... מדינה עם קצב האינטרנט הגבוה בעולם... זה הכל עניין של רצון - לבזק יש תקלה בשרתים כבר מתחילת השנה והם עדיין משוכנעים שאין להם שום דבר אפילו אחרי הדיון המעמיק שנכתב כאן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.