עבור לתוכן

בזק בינלאומי - זוחל ביום, בסדר בלילה - נמאס כבר!

Featured Replies

פורסם

נראה שהם מקשים על הלקוחות היום.

כדי לצאת בעוד חודשיים שלושה במבצע "הוספנו לכם כבל תת ימי לחו"ל, ועכשיו תראו כמה הכל מהיר"

ובטח לדרוש עוד כסף.

  • תגובות 106
  • צפיות 15.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

את זה נראה בעוד חודשיים-שלושה, במידה וכן יהיו להם יותר משאבים (אם בכלל).

פורסם

אני מחזיר אותך שוב לכביש המהיר. אם בכביש היו נוסעים שליש מכמות המכוניות שנושסעות בו המצב היה שונה?

זה בדיוק מה שקורה עם כל חברה כזאת - אין שום תיאום בין חטיבת שיווק/מכירות לבין חטיבת הנדסה מבחינת המשאבים שהחברה יכולה לספק לכמות הלקוחות שיש לה.

כאשר היה ללקוחות של חברה X רע הם כולם הצביעו ברגליים ועברו לחברה Y ועכשיו כל מי שבY מתלונן כי הוא מתחלק במשאבים עם כל מי שעבר לשם.

היום זה בזק בינ"ל ומחר זה כל חברה אחרת.

מסכים לחלוטין. תעברו בהמוניכם לספקים אחרים, נראה כמה זמן יקח עד שאותו דבר יקרה שם...

פורסם

אני בהוט עם בזק בינלאומי ללא חייגן 12M.

נמאס לי כבר לשלם על חבילת גלישה מהירה ולא להיות מסוגל אפילו לטעון אתרים! שלא לדבר על הורדות..

יוטיוב בכלל חלום נידח.. מצב אבסורדי פשוט.

היו למודם (Thomson TCM425) קצת בעיות של סנכרון לאחרונה.. הכי זוועה שכל יום כיפור הוא לא הסתנכרן, באסה אטומית.

היו היום שוב בעיות סנכרון והתמיכה החליטו לשלוח טכנאי ביום שישי - יש משהו שהוא באמת יכול לעשות?

הגלישה האיטית אני מניח שהיא אשמת הספק, ולא התשתית והראוטר (אדימקס 6424N) כי זה תלוי בשעות היום.

עכשיו במהלך היום המצב בכי רע, בלילה אני עוד יכול להוריד על 600KB, בבוקר המוקדמות אפילו הקצב המלא שלי של 1500KB.

וזה ניוזגרופס אני אמור לקבל קצב מלא כל הזמן.

זה כבר לא Traffic shaping זמני זה פשוט מצב תמידי ובלתי ניסבל וגם לא שום תקלה זמנית.

קראתי כאן שללא חייגן עלול להיות סיבה לבעיה? זה מוכח או סתם אגדה אורבנית?

תשתית בעיה קצת להחליף, אין כאן תשתית של בזק וזו דירה שכורה.

אבל ספק - למי עוברים?? אני קורא כאן הרבה שרשורים של זוועות בזק בינלאומי, חבל שהם התדרדרו ככה.

אני סובל מאותה התקלה בדיוק, היה לי אינטרנט 5 מגה ושידרגתי ל-12MB בתוספת של 10 שקלים. (מבצע באנדל - הוט ובזק בינלאומי) מאותו היום (ינואר 2011) אני סובל מאיטיות כרונית בכל מה שקשור לאינטרנט, אני כבר לא יכול לסבול את זה! עשיתי את כל הבדיקות האפשריות מול בזק בינלאומי, הם טוענים שהבעיה היא בתשתית בהוט והוט תמיד מכחישים את זה. יותר מזה נציג של בזק בינלאומי קבע איתי המשך טיפול בתקלה ולא התקשר (הדבר קורה הרבה כשאני מתקשר להתלונן על התקלה) דיברתי הרגע שוב עם בזק והבנתי שיש להם תקלה ולכן האיטיות (למרות שאני לא מרגיש איטיות מעבר למה שהיה לי עד עכשיו) קיימת. אמר שהוא לא יכול לטפל בבעיית איטיות ולא מוכן לעשות את הבדיקות. ביקשתי ממנו שיוציא לי מייל בנושא שהוא לא מוכן לנסות לבדוק את התקלה ושהוא לא מטפל. הבחור הוציא לי מייל, קשה לי להאמין שתביעה תעזור כאן מכיוון שלנעל יותר קל להסביר את עצמך מאשר לאנשי תמיכה שלהם. אחרי שאמר את מה שאמר ביקשתי שינתק אותי מהשירות או שיתן הוראה שינתקו אותי מהם אך התשובה שקיבלתי גם פה היא "מצטער, אין לי את ההרשאות - תתקשר שבוע הבא בבוקר יהיה מישהו ויעזור לך". בקיצור אחרי כל התסכול והעצבים באמת שאין לי מושג מה לעשות. אשמח לעזרתכם.
פורסם

מסכים לחלוטין. תעברו בהמוניכם לספקים אחרים, נראה כמה זמן יקח עד שאותו דבר יקרה שם...

אז נמשיך לעבור.

כשבזק בינלאומי היו הכי טובים, כולם עברו אליהם. אני הייתי בין אותם כולם.

לקח 4 שנים עד שהם הפכו (ככל הנראה) להכי גרועים.

כמה זמן ייקח לתופעה לחזור אצל ספק אחר? ההימור שלי - פחות מ4 שנים, פשוט כי לבזק בינלאומי מראש היה יותר רוחב פס.

מצד שני באותה תקופה אחרי המיזוגים היו בדיוק 3 אפשרויות - סמייל 012, ברק/נטוייז'ן ובזק בינ"ל. היום יש גם את CCC, אורנג' וFAST. ייתכם שעומס הלקוחות הבורחים מ014 יתפזר הפעם קצת יותר.

פורסם

12MB הוט+בזקבינלאומי. הכל עבד מצויין בחודשיים הראשונים, אבל מהשבוע האחרון התחילו הבעיות שתיארתם: גלישה איטית מאוד, לסרטונים לוקח 10 דקות ויותר להיטען, והיום גם מהירות ההורדה נדפקה. תשתית נבדקה ותקינה, חיברתי מחשבים ניידים וגם בהם אותה הבעיה, אז נשאר רק הספק.

אין פה מה להתלונן, פשוט מחכים לנובמבר, אז נמחקים כל ההתחייבות לכלל הלקוחות לפי החוק החדש, ועוברים לספק אחר. כשתתחיל בעיה גם איתו, עושים את אותו התהליך. סה"כ 20 דקות וגמרנו, לא צריך להזיע, להתאמץ ולקבל עצבים לחינם!

פורסם

12MB הוט+בזקבינלאומי. הכל עבד מצויין בחודשיים הראשונים, אבל מהשבוע האחרון התחילו הבעיות שתיארתם: גלישה איטית מאוד, לסרטונים לוקח 10 דקות ויותר להיטען, והיום גם מהירות ההורדה נדפקה. תשתית נבדקה ותקינה, חיברתי מחשבים ניידים וגם בהם אותה הבעיה, אז נשאר רק הספק.

אין פה מה להתלונן, פשוט מחכים לנובמבר, אז נמחקים כל ההתחייבות לכלל הלקוחות לפי החוק החדש, ועוברים לספק אחר. כשתתחיל בעיה גם איתו, עושים את אותו התהליך. סה"כ 20 דקות וגמרנו, לא צריך להזיע, להתאמץ ולקבל עצבים לחינם!

כן ומאוד צריך להזיע, להתאמץ ולקבל עצבים לחינם - לי זה לקח מעל 40 דקות בבזק בנלאומי, ומעל 50דקות בנטויזן

ובשתי המקרים הייתי ללא התחייבות

החוק שיכנס בטח לא משנה את זה

פורסם

לא צריך להתאמץ ולא צריך לקבל שום עצבים. מספיק שתחזור 5 פעמים בצורה רגועה שאתה לא רוצה לשמוע על שום הצעות ופשוט רוצה להתנתק, וינתקו אותך.

יש גם אופצייה של לשלוח פקס רשמי עם הוראת ניתוק. כעבור 2-3 ימים ינתקו אותך בלי שתצטרך לדבר עם איש.

פורסם

הכי פשוט להנתק מהשירות בפקס. זה עובד ככה כבר שנים.

לדבר עם שירות לקוחות על ניתוק זאת לא פחות ממלכודת של עצבים.

בכל מקרה זה בכלל לא נושא טכני אלא של צרכנות.

אתה לא מרוצה מהשירות שאתה מקבל אז תלך על האלטרנטיבה.

פורסם

מנסיוני הרב יחסית בניתוקים - פקסים "נעלמים" אלא אם כן זה באופן חי כשמישהו איתך על הקו, אפילו אתר netek לא עוזר

הכי מנומס וסובלני בלי עצבים בשום שלב לשימור לקוחות לא נגמרים המשפטים, ההצעות, והמעבר למישהו "בכיר" יותר

מה שכן מקדם את תהליך הניתוק זה למצוא אימייל של נציבות תלונות הציבור של אותה חברה

פורסם

אין לי מה לענות לך, כמו שציינו יש אופציה של ניתוק בפקס והיא לא אמורה להיות בעייתית בכלל כמו שאתה מתאר. אבל בלי קשר, התנתקתי כמה וכמה פעמים מחברות תקשורת, ולא עברתי את הסאגה שאתה מתאר. תהיה מספיק אסטרטיבי והם לא ימרחו אותך מנציג לנציג...

פורסם

גם אני חווה איטיות בילתי אפשרית!

מכה כל העסק הזה!

פורסם

עד לפני שבוע היה לי יוזר שלהם, ניסיתי אותם לעומת 013, זוועה, 013 הכי נורמליים , בדקתי כמעט את כל החברות, ועוד עשו לי מחיר אטראקטיבי (013) של 44 שקל כולל גיימר שדיי עוזר לי במשחקים, מדובר במהירות 12,

לגבי ההתנתקות, פשוט אמרתי לו " אל תזיין לי את המוח עכשיו, תנתק אותי וזהו".... זה עבד יופי :xyxthumbs:

פורסם

לגבי הטיעון שכאילו כל האנשים עברו לבב"ל ולכן האיטיות - זה לא משכנע.

לו היתה הידרדרות איטית עד למצב הנוכחי אז זה היה אפשרי.

אבל למעשה לפני שבועיים המצב היה כרגיל - לא מזהיר אבל בסדר, ואז פתאום האיטיות וניתוקי sessions הגיעו במכה אחת. הרי זה לא ביום אחד הגיעו לבב"ל 50 אלף לקוחות חדשים.

לכן זה בפירוש תקלה או לפחות שינוי פתאומי אצלם.

בנוסף, כיוון ששאר הספקים עובדים כרגיל למרות שכולם יוצאים דרך אותו כבל תת מימי, ברור שהתקלה קשורה ישירות לבב"ל.

המסקנה שלי: בהחלט יש טעם לעבור ספק.

גם תקבלו אינטרנט עובד, וגם יש סיכוי שבב"ל ירגישו בניתוק גדול מהרגיל של לקוחות - ואולי בפעם הבאה הם ידאגו לתיקון מהיר יותר / ציוד יותר טוב / גיבוי / לא ממש אכפת לי.

וכמובן ברור לכולנו שאף אחד לא יקבל פיצוי על כך שהם לא מספקים את השירות. לדעתי הם צריכים לתת לכל הלקוחות חודש חינם, אבל הרי זה לא יקרה...

פורסם

אני מחובר לבזק בינלאומי עוד מימי האינטרנט האיטי עם מודם אנלוגי והיתי די מרוצה מהם.

לפני שנה וחצי היה לחבר שמחובר ל-012 בעית איטיות בהורדות שלא יכולתי להתגבר עליה -

בדיקות המהירות הראו שהכל בסדר, אבל ביטטורנט לא זז כמו קודם.

כפתרון אחרון התחברתי עם שם משתמש אחר גם של 12 ופתעום הכל הסתדר.

כשהחזרתי את היוזר המקורי - גם האיטיות חזרה. שמתי יוזר אחר - המהירות הסתדרה.

זה הוכיח לי ללא כל ספק ש-012 פשוט מגבילים את הבן אדם בלי להגיד לו וגם הראה לי שכדאי לי להיות ב-014.

לפני חצי שנה התחילו בעיות אצלי, בהתחלה רק מהירות הורדה נמוכה של קבצים גדולים מחו"ל בשעות הערב או בסופי שבוע.

איכשהו הסתדרתי עם זה, כל עוד יכולתי להכנס לאתרים בחו"ל או להוריד את הקובץ אחרי מספר שעות בסופו של דבר.

לפני כמה ימים החלטתי להעלות מהירות מ-2.5 ל-5 - הדבר לא רק שלא עזר והמצב הגיע לכך שאני כבר לא יכול

להוריד קובץ גדול (900MB) בכלל, לא משנה באיזה שעה אני מתחיל, אחרי כמה שעות ההורדה נפסקת.

גם להכנס לאתרים התחיל להיות בעיה עם כל הסבלנות, אז החלטתי לעשות בדיקה הפעם ל-014 ואלה התוצאות.

חלק ראשון - הורדת קובץ קטן (12MB מהאתר של SUPERANTISPYWARE):

1. חיבור בזק בינלאומי ללא חייגן (MPLS) - מהירות 6-12 KB/S

2. חיבור בזק בינלאומי עם חייגן (L2TP) - מהירות 12-25 KB/S

3. חיבור 012 עם חייגן (L2TP) - ההורדה הסתיימה תוך כמה שניות - מהירות מוערכת 300-600 KB/S

חלק שני - הורדת קובץ גדול (900MB מהאתר WUPLOAD):

1. חיבור בזק בינלאומי בלי חייגן - מהירות 12-25 KB/S

2. חיבור בזק בינלאומי עם חייגן - מהירות 20-40 KB/S

3. חיבור 012 עם חייגן - מהירות 250-300 KB/S

כל הבדיקות נעשו באותו מחשב/מודם/ראוטר/דירה בפרק זמן פחות מחצי שעה.

גם במהלך הורדת קבצים גדולים האתרים מחו"ל נטענים מהר כשאני מחובר ל-12.

סיכום: שבוע הבא אני מדבר עם בזק בינלאומי ואם הבעיה לא תפתר באופן סביר אני עובר ל-012.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים