האם כרטיס סים יכול לגרום לבעיות בגלישה? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם כרטיס סים יכול לגרום לבעיות בגלישה?


DeeKay

Recommended Posts

אהלן. מצטער אם אני בפורום הלא נכון (תעבירו בבקשה אם צריך ^^).

יש לי חבילת גלישה בשתי חברות שונות, אוראנג' ופלאפון. לאחרונה ביטלתי את קו הטלפון בבית והתחלתי לטחון את הנטבוק (פלאפון) ואת הסלולרי (אוראנג') בחיבור. בהתחלה הכל היה Nice and Dandy, בלי התנתקויות או משהו מיוחד. אחראי בערך חודשיים, החיבור נהיה דיי מחורבן, וכשאני מביא פינגים לשרתים רנדומליים, אני מקבל Request timed out כל כמה עשרות בקשות.

ידוע שבמדינתנו חברות התקשורת הן, בשפה כמה שפחות בוטה, זונות, וככל הנראה התקיעות באו בעקבות שימוש מוגזם (אך במסגרת) בחבילות הגלישה. התקשרתי לשתי החברות, ובשתיהן הנציגים טענו שהבעיה היא ככל הנראה בכרטיס הסים. כשביקשתי הסבר טכני לאיך בדיוק הסים קשור לבעיות בחיבור, התשובה גם-כן הייתה זהה - "זה כמו קו טלפון", ו-"התקשורת עוברת דרך הסים, אתה מבין?".

עכשיו, אני אומנם לא איש תקשורות, אבל כן מתעסק עם תשתיות ולי הסיבה נראת מפגרת. סה"כ יש קליטה פיקס ושום בעיה בשיחות.

השאלה היא האם הסים יכול לגרום לבעיות כאלו? האם מישהו בפורום פעם החליף סים והעולם חזר להיות ורוד? ואם הסים באמת יכול להיות המקור לבעיה, מישהו יכול להסביר מדוע?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשלב ראשון הייתי מציע לך לקפוץ למרכז שירות של אחת מהחברות ולהחליף כרטיס. במקרה של תקלה זה חינם ובמקרה והם צודקים זה יחסוך לך את ההתלבטות.

באופן אישי נשמע כאילו חרגת מהחבילה שלך.. שים לב שגם חבילה "בלתי מוגבלת" היא מוגבלת בהחלט, ואם תסתכל באותיות הקטנות אתה תראה בדיוק לכמה... יכול להיות 2gb ויכול להיות 15, אבל תהיה בטוח שהיא מוגבלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום

א)האם ניסית לגלוש בפלאפון דרך ה-WIFI ולראות אם עובד או לא?

ב)יש בעיה בשני המכשירים?

ג)יכול להיות שיש בעיית קליטה כל שהיא (חדשה שלא הייתה לפני חודשיים) זה הכי סביר להתחשב בכך ששני הסימים עושים בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שבעיות הגלישה שלך אינן מתרחשות עם פתיחת החשבונית אלא כאשר אתה עובר את המכסה שמקצה לך ספקית הסלולר שלך. ראה את הגבלת הגלישה של פלאפון בחבילת ה-2GB "ללא הגבלה":

http://iandroid.co.il/forum/topic45303.html

אני אישית עבדתי באורנג' כשנתיים ולא נתקלתי במקרה שבו הסים גרם לבעיות כל כך קשות בגלישה. ליתר בטחון, הייתי מציע לך לשים את הסים במכשיר של חבר שיש לו חבילת גלישה אך שאינו משתמש בה ולראות את איכות החיבור. ראוי גם לציין שאורנג' מבצעת שדרוג תשתיות לדור 4 ויש המון תלונות על ירידה במהירות ובאיכות הגלישה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גלישה דרך ה-Wifi (שכנים, עבודה) עובדת פגז. המכשירים עצמם לא עושים בעיות.

נקודה שלא ציינתי היא שלא השתמשתי בהם בו-זמנית. קודם גלשתי הרבה על אוראנג', ואחרי חודשיים הפרש, אותם תסמינים הופיעו גם בפלאפון.

לפי האתר שלהם, יש לי לפחות 5 ג'יגה מרווח נשימה, שאותו לא עברתי במשך שבועיים והחיבור עדיין היה על הפנים. מה שמעניין הוא שגם אחרי 16 ג'יגה, החיבור נשאר מאד מהיר (5mbps), אבל פשוט גרוע.

בכל אופן, אני חוזר לחיבור קווי עוד שבועיים ולא הולך להחליף את הסים (תחושת בטן שאני אגיע לשם, אחכה שעה בתור, ובוסף הם יגידו לי ללכת לה...).

תודה על התגובות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...