לוג'יטק ונפלאות השירות שלה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוג'יטק ונפלאות השירות שלה


RayZ

Recommended Posts

ולא, כותרת הת'רד לא צינית, לשם שינוי. :)

אני בטוח שהרוב נכנסים לפה בשביל הלכלוך והקצת אקשן, אבל אני בטוח שכולם היו שמחים לשמוע סיפור בסגנון שאני הולך לספר.

רובכם בטח מכירים את השירות הנהדר של לוג'יטק, אבל זה לא ימנע ממני לספר גם את המקרה שלי.

כמעט מלפני 3 חודשים התחלתי לשים לב לתופעה מאוד מציקה במקלדת ה-G15 שלי, שמתבטאת בדילייאים קצרים (של 20MS בערך מהממוצע, משהו שאני עדיין מסוגל לחוש בו מסתבר) בחלק גדול מהלחיצות ולפעמים גם חוסר קליטה של הלחיצה. שמתי לב שזה מתרכז במקשים בצד שמאל, שככל הנראה חולקים את אותו המעגל החשמלי. כמובן שמה שהבנאדם ההגיוני עושה במצב כזה זה לבדוק אם יש לכלוך שמפריע למקשים - ובהחלט היה קצת ממנו, אבל זה לא ממש פתר את התופעה. זה לא הרג אותי כל כך בהתחלה כי הייתי מרבה לשחק משחקי FPS וזה פחות מורגש שם (יותר חשובה תזוזת העכבר מן הסתם במשחקים כאלו). אבל התחלתי לשחק בכמה משחקים שדורשים תגובת מקלדת מהירה וזה התחיל להפוך לסיוט והורס את כל הכיף של המשחק.

ניסיתי לעשות עוד כמה בדיקות, כמו במחשב אחר, ללא הדרייבר \ עם דרייבר קודם, במשחקים אחרים וכדומה.

החנות שקניתי ממנה שלא אזכיר את שמה (אין צורך, כך או כך מכירים את השירות הגרוע שלה כבר כבר שנים), בשפה עדינה לא השתינה לכיוון שלי ובטח שלא בדקה את הבעיה באופן מקצועי (חוץ מזה, צריך ליהיות תובעני בשביל לשים לב לזה).

אז במקום להכנס לוויכוח שאבוד מראש, נזכרתי בכל הסיפורים על השירות של לוג'יטק והחלטתי לנסות את מזלי במטרה למצוא פתרון.

ועשיתי נכון. תקשר איתי במהירות בחור משירות הלקוחות של לוג'יטק אירופה בשם פיטר. הוא עזר לוודא את מהות וסוג הבעיה.

כמובן שקודם כל הם אימתו שיש ברשותי את המקלדת. הפניה שלי עברה לטיפול מקצועי וקיבלתי הנחיות מסויימות שיעזרו לוודא שלא מדובר בבעיה תוכנתית או של דרייבר.

ברגע שגם אמרתי להם שניסיתי את המקלדת על מחשב אחר והבעיה הייתה זהה הם לא שאלו יותר מדי שאלות, ביקשו ממני את הכתובת שלי ופרטים נוספים ואחרי יומיים הופתעתי לקרוא מייל שמבשר לי שהמקלדת שלי תקולה לפי השיקולים שלהם, ושהם שולחים לי מקלדת חדשה לגמרי כחלופה, ועוד את הדגם החדש יותר של המקלדת (ה-G15 היא כבר EOF). חשבתי שהם לפחות ירצו את המקלדת הבעיתית במקום אבל הם אפילו לא רצו אותה חזרה.

תשמעו, בהחלט ידעתי שהשירות של לוג'יטק מעולה אבל לא היה לי מושג עד כמה.

אני לא לוקח את זה כמובן מאליו, נדיר מאוד למצוא חברה שלוקחת אחריות בצורה כזו ומעניקה שירות אמיתי. במיוחד בסיטואציה שלי, שכל חברה אחרת פשוט הייתה אומרת משהו בסגנון של "המקלדת שלך עדיין עובדת למרות הבעיה, אין סיבה להחליף אותה".

אני חושב שהחברה הזו ראויה להערכה, ואני יותר ממרוצה מזה שאני מחזיק בכמה מוצרים שלה ואין ספק שאני אמשיך לקנות מוצרים שלה בעתיד.

זה משהו שגם הלקוח העתידי צריך לחשוב עליו טוב. עם שירות שכזה שווה מאוד לחשוב לכיוון של לוג'יטק (זה גם לא שהשירות זה הדבר היחיד שקורץ, המוצרים של החברה ידועים לכל כאיכותיים).

מטרת הת'רד? להמשיך להפיץ את הבשורה. יש צדיק בסדום - חברה שמתייחסת ללקוחות שלה בצורה שכזו בימים אלו מגיע לה שימליצו עליה.

אני אשמח גם לסיפורים שלכם עם החברה במידה ויהיו :)

(הערה- סיפור כזה בטח מדליק התלהבות אצל הלקוח הישראלי התחמן. אני אחסוך לכם את המאמץ - החברה אולי סימפטית אבל לא טיפשה. יש צורך בהוכחות על החזקת המוצר, על הקניה שלו וכמובן על התרחשות בעיה טכנית כלשהי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם כמה שאלות:

אתה לא הראשון שכותב על השרות המצוין של לוג'יטק העולמית, אבל חשבת \ ניסית לפנות ליבואן הרשמי שלהם בארץ ?

( או שהמקלדת שלך היתה ביבוא מקבילי של החנות עצמה ואז בעצם הם לא הותירו לך ברירה אלא לפנות ללוג'טק העולמית, בעקבות התעלמותם )...

הבעיה קרתה בתקופת האחריות של המקלדת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכתב ראשון

Dear Alex Turovsky,

Thank you for contacting Logitech's Customer Care.

In regards to the following issue:

Logitech G9 mouse - buttons not responding

If you tried on different computer and the same problem occures, please contact original place of purchase. If your product is under warranty, they should exchange the product.

מכתב שני

Dear Alex Turovsky,

Thank you for contacting Logitech's Customer Care.

According to the numbers provided to us your mouse is out of warranty. We will need scanned copy of paper proof of purchase, in order to check if under 2 years warranty.

בקיצור ראו שזה לא האחריות וגמרו עניין, שזה בסדר פשוט לא אגדי במיוחד... :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא חושב שהוגן לדרוש מהם להחליף מוצר לאחר תום תקופת האחריות. בסופו של דבר הם גוף למטרת רווח, ואם היו מחליפים כל פעם מוצרים "מיושנים" גם אחרי תקופת האחריות בדגמים החדשים (כי המוצר ה"מיושן" כבר לא בייצור) אנשים היו תופסים על זה טרמפ והמושג אחריות היה מאבד כל ערך. גם אני שמעתי על מקרים שבהם הם החליפו מוצר זמן קצר לאחר תום תקופת האחריות (אך לא נתקלתי במצב כזה בעצמי), אך גם אם הסיפורים האלה נכונים, באופן כללי אני לא חושב שזה הוגן לצפות מהם למשהו כזה.

שנית, הם ביקשו ממך הוכחת קנייה למקרה שקנית מוצר "מיושן", כפי שמשתקף מהמספר הסידורי שלו, אך קנית אותו ממש לפני תום מועד חיי השירות שלו או ממלאי שנותר בחנות אחרי שכבר ייצא ממחזור הייצור ולכן ייתכן שעדיין לא חלפה תקופת האחריות המוצהרת.

אני חושב שזה יחס הוגן וענייני ולא סוג כלשהו של התנערות.

בסך הכל יצא לי לפנות אליהם 4 פעמים. ב-3 מקרים הם החליפו עכבר תקול (בעיות בגלגלת ובלחצנים עם בלאי חיצוני וללא). במקרה אחד החליפו מקלדת. כל המוצרים היו עדיין בתקופת האחריות (אחד העכברים היה ממש בחודש האחרון של תקופת אחריות בת 5 שנים של היצרן. היה מכוסה ב-3 שנים אחריות של היבואן ולכן היבואן סרב להחליף אותו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי מקרה דומה

רק עם עכבר

MX518

בתקופת האחריות שבק חיים

נשלח מייל.

שלחו חדש תוך שבועיים

לא חשבתי אפילו לפנות לחנות.

ולא ביקשו את הישן- לא משתלם כמובן.

ברור שבמחשב הבא ובהמשך תמיד זה יהיה רק LOGITECH

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, אם היית מחכה הם היו מציעים לך 50% הנחה על רכישת העכבר\עכבר אחר מחדש.

אם לא עבר זמן רב מדי מאז הפניות ו/או תום תקופת האחריות אני חושב שהוא עדיין יוכל. אם לא עבר זמן רב מדי מאז תום תקופת האחריות אפשר לנסות לדון איתם עוד קצת ואולי בסוף הם יתרצו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקלדת שלך הייתה באחריות ?

אצלי אחד הכפתורים בצד של עכבר ה-G9 שלי שבק חיים ואין יותר FORWARD בדפדפן, רק BACK אז כתבתי מכתב וקיבלתי הודעה שאהיה חזק :)

בדיוק מה שאתה מתאר עם VX REVOLUTION, אחרי יומיים דפק אצלי שליח בדלת והביא חלופי (ולא, הוא לא לקח את הישן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי גם מקלדת וגם עכבר שלהם שעובדים מצויין (בלי עין הרע ::) ) אבל בכללי טוב לדעת שהם נותנים שירות כזה למקרה שיקרה משהו...

(למרות שמאיפה שאני קניתי לא נראה לי שיעשו לי בעיות).

גמר חתימה טובה לכולם. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל הם אומרים במפורש שגם אם אספק משהו (העכבר נקנה ב-BUG בזמנו ) אז ממילא זה יצטרף להיות פחות משנתיים מאז הקנייה ובהתייחס לכך שהעכבר עלה 650 ש"ח בזמן הקנייה נראה כאילו עבר מאז עשור :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...