עבור לתוכן

בעיה עם מסך 2209WA DELL. האם לממש אחריות ואיך?

Featured Replies

פורסם

תן להם את המספר:

W33A0112716523161

  • תגובות 40
  • צפיות 6.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

הסתבכות בעלילה...

דל טוענים שהמסך ללא אחריות מסיבות לא ברורות. בין אם הסיבה היא שפג תוקפה הדבר לא הגיוני כיוון שטרם עברו 3 שנים מאז יוצר (!) המוצר. (והם, מן הנשתמע בכתוב מעלה, מתחייבים ל3 שנות אחריות)

בנוסף לכך המסך נרכש דרך "פנדה מחשבים", שאצלם אני כבר לא אוכל לממש אחריות מן הסתם, אך בזמנו הם נחשבו למשווקים מורשים.

'קיצר הם עיצבנו אותי. מה עושים?

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/p/19276371/19491519.aspx

This is a user-to-user forum. On occasion, official representatives from Dell will answer comments. Their user names will identify them as such.

To clarify what was stated above, you may be the second owner according to Dell service tag. That's not to say there is no warranty. You will have to contact the eBay seller and ask them to transfer the warranty to you.

Searching for the same monitor on eBay, a seller has the following information for their auction:

[table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td]

Return Policy & Warranty Information:[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td] [/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td] [/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td]On applicable Dell products, warranties will be transfered into the buyers name after safe arrival of the purchase. This allows all claims and ownership to be handled directly with Dell. Warranty claim information will be provided for items without Service Tags that cannont be transfered. [bolding added].[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

[table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

פורסם

יש לך C-DATA

לפי תמונה של קרטון הם האיבואן של המסך הזה לארץ... תנסה לפנות אליהם.

פורסם

מה זה "ללא אחריות מסיבות לא ברורות"?

פורסם

מה זה "ללא אחריות מסיבות לא ברורות"?

זה פשוט... המוצר לא היה מיועד לישראל... נרכש בEBAY ועכשיו צריך לשלוח אותו לחו"ל ארץ לא ברורה לשם מתן האחריות...

לא זכור לי שמסכים נכנסים למאגר מוצרים אם אחריות בינליאומית... (יש מצב שאני טעוה... זו רק דעה.. :) )

פורסם

איך הדעה שלך מתיישבת עם העובדה (שבעצמך ציינת!) שיש מדבקה מקורית של DELL על הקרטון המעידה על כך שהמסך הוזמן ע"י Computer C-Data שהם יבואן ישראלי רשמי של DELL? ???

פורסם
  • מחבר

רגע. אז איפה פנדה מחשבים נכנסים בתמונה ולמי אני אמור לפנות?

פורסם

אתה אמור לפנות לDELL בטלפון שכבר צוין.

רק היום דיברתי איתם לגבי החלפה באחריות של מסך שנרכש (במקרה) בפנדה מחשבים. לפי מספר ההזמנה (work order) והמספר הסידורי של המסך פתחו קריאה ואמורים לתאם לי מועד להחלפה.

לא ענית על שאלתי - על סמך מה טענו כי המסך לא באחריות? מה זה "סיבות לא ברורות"? איך אפשר להסתפק בהסבר הזה? הרי יש לך חשבונית עם תאריך רכישה ובה מצוין שחור על גבי לבן אחריות ל36 חודשים, הלא כן?

פורסם
  • מחבר

שאלה טובה. אני שלחתי להם מייל תשובה (שכלל את השאלה) ואני מקווה שמחר שיהיה בידי מענה הולם.

הסיטואציה שלך נשמעת דומה מאוד לשלי, אני לא מבין על סמך מה האפליה...

פורסם

גם לי יש את המסך הנל, כבר לפני כמה שבועות צץ לי כתם שחור במסך שנראה כמו ענן שחור ורואים אותו רק על רקע בהיר. מתוך התעצלות לא פניתי אליהם עדיין, וכשסוף סוף החלטתי לטפל בזה הייתי צריך להביא מספר הזמנה כמו שאמרת. ביקשתי את המספר מאייבורי וקיבלתי, אחר כך פניתי שוב לנותן האחריות שאמרו לי שפתחו קריאה וטכנאי ייצור איתי קשר. אחרי מספר ימים שלא יצרו איתי קשר התקשרתי שוב והמזכירה אמרה לי שלא פתחו לי שום קריאה ולתת לה שוב את המספר. כמובן שלא שמרתי אותו ועכשיו אני צריך שוב לרדוף אחרי אייבורי...

אני יעדכן אותך כשאני ידע מה הולך :bash:

פורסם

האחריות היא מול יעל פתרונות מחשוב, לא?

כבר שמעתי עליהם דברים.

מעקב - אני רוצה לדעת מה לעשות במקרה שלי יקרה משהו עם הדל...

פורסם
  • מחבר

טוב, דיברתי איתם בטלפון שוב ולאחר מעט תלונות ועצבים הוצאתי מהם מסך חדש. מחר אמור להגיע הטכנאי.

פורסם

מעקב

פורסם

יש חדש משהוא ? בא טכנאי ???

פורסם
  • מחבר

יגיע רק ביום ראשון בבוקר.

למיטב הבנתי הוא מגיע כדי להחליף את המסך ולא בכדי לאשש את הפגם.

ותמונת האווטר שלך מזכירה לי את "פיפוש".

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים