Rage - הדיון הראשי - עמוד 8 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Rage - הדיון הראשי


~BaRaK~

Recommended Posts

  • תגובות 389
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קראתי המון ביקורות משתמשים על גראפיקה רעה ומשחק מקולקל.

לא יודע, התקנתי - עובד חלק , נראה טוב , העיצוב פשוט מעולה עם השקעה בפרטים מינוריים.

לא יודע - אני אהבתי והוא טס כאילו המחשב שלי הוא OVERKILL עבורו, כך שגם במערכות קלות יותר הוא אמור לרוץ סבבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי עם HD5850 ה PATCH המיוחד שהוציאו טיפל בבעיות הטקסטורה

אבל משום מה הוא נתקע לעיתים קרובות בשמירה של F5 או גם SAVE רגיל דרך התפריט

בהחלט נראה משחק סבבה

רק חבל שאת שלב ה QA הם העבירו לקהל הקונים :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ID אומרים ש ו אשמים בהכל ושמשחקי מחשב לא מעניינים אותם יותר כי אין בזה מספיק כסף.

http://kotaku.com/5847761/why-was-the-pc-launch-of-rage-such-a-cluster

משהו רע קרה לחברה הזו בין DOOM3 ל RAGE. נשארנו עם , בליזארד והאינדי, המפתחים שמבינים שכל מה שצריך בשביל להצליח עם משחקי מחשב זה לעשות אותם כמו שצריך :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שלא נסחפת כרגיל ועשית ספין מוחלט לדברים שלהם ::)

אז קודם כל - לפי מה שראינו עד עכשיו הדרייברים בהחלט נראים כמו המקור לכל הבעיות הטכניות במשחק.

ולגבי מה שמעניין את id, הנה בדיוק מה שהם אמרו

"You can choose to design a game around the specs of a high-end and make console versions that fail to hit the design point, or design around the specs of the consoles and have a high-end provide incremental quality improvements," Carmack replied. "We chose the latter.

"We do not see the as the leading platform for games," Carmack added. "That statement will enrage some people, but it is hard to characterize it otherwise; both console versions will have larger audiences than the version. A high end PC is nearly 10 times as powerful as a console, and we could unquestionably provide a better experience if we chose that as our design point and we were able to expend the same amount of resources on it. Nowadays most of the quality of a game comes from the development effort put into it, not the technology it runs on. A game built with a tenth the resources on a platform 10 times as powerful would be an inferior product in almost all cases.""

משמע - הם בחרו לעצב משחק שירוץ על בסיס התקנה רחב יותר, כאשר הוא ירוץ יותר טוב על הPC כי הוא חזק יותר.

אי אפשר להשתמש בPC כבסיס כי המוצר הסופי יהיה נחות יותר בשל ההשקעה הנדרשת לנצל את מלא היכולות שלו והעובדה שהקונסולות לא יוכלו לספק את אותה חווית משחק.

כל חברה היום שמפתחת משחק מולטיפלטפורם בוחרת בגישה הזו כי היא הגישה ההגיונית היחידה מנקודת המבט של המעצבים והמפתחים.

יוצאי הדופן הם משחקים שמתוכננים מראש להיות דור וחצי מאחורי כל השאר מבחינת גרפיקה/AI/פיסיקה וכדומה - במקרים האלה כל הפלטפורמות שוות.

בשום מקום הם לא אמרו שלא אכפת להם מPC או שאין בזה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל לסלק את ה-screen tearing מכרטיסים של nvidia

להכנס לדרייבר של nvidia

בניהול 3D להכנס לprogram settings

add ואז לחפש את התכנית rage.exe

להגדיר שם v sync פועל תמיד וגם triple buffering

אצלי זה פתר את הבעיה לחלוטין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:xyxthumbs:11@11 תודה

זה עזר מאוד, אין לי עכשיו קריעת מסך בכלל!

ממליץ על המדריך הבא:

http://www.geforce.com/News/articles/how-to-unlock-rages-high-resolution-textures-with-a-few-simple-tweaks

רשמים שלי:

מה שכתבתי למעלה עזר לי מאוד, אין לי עכשיו קריעת מסך בכלל, והטקסטורות עכשיו יותר חדות ממקודם, אם אני שם 16384 אז המשחק עובד טוב אבל כל דקה בערך ה-FPS צונח מ-60 ל-2 (מטעין טקסטורות) לאיזה 10 שניות וזה משגע!

חוץ מזה המשחק עובד ממש טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל המשחק לא רץ יותר טוב על ה , לא רק שהוא לא רץ יותר טוב הוא פורט אחד לאחד מה-360. לא רק שזה פורט זה גם אחד הפורטים הפחות טובים שראיתי, 0 הגדרות (בחירה גרועה מאוד, לא משנה מה הם יגידו במחשב לא עושים דבר כזה וכמפתחת משחקי מחשב הם צריכים לדעת את זה), השליטה בכלי רכב עם המקלדת צולעת בהשוואה לשליטה עם גיימפאד (וכן אפשר לעשות את זה הרבה יותר טוב, לא חסר משחקי מרוצים שעובדים מצויין עם מקלדת) ומלא בעיות עם העכבר (בתפריטים אי אפשר לשלוט בו בכלל וב ADS הוא כבד מידי, גם דברים שלא אמורים להיות במשחק, במיוחד לא מחברה שעד היום המשחקים שלה יצאו רק למחשב).

אם תעבור ב ובפורום של BETH תיראה שבגירסת המחשב יש עוד הרבה בעיות שרובן נגרמות מפורט לא כל כך טוב ולא מהדרייברים.

ID פספסו נקודה אחת מאוד חשובה, ב QUAKECON אתה לא רואה אנשים באים עם PS3 ו XBOX360 בשביל לשחק ב LANPARTY, ב QUAKECON אתה לא רואה שחקני קונסולות יושבים ומקשיבים לנאומי הטקסטורות ובדיחות הגיקים של CARMACK.

כמפתחת עם הרבה ניסיון וקהל אוהב במחשב הם היו צריכים לחשוב איך הם מעבירים את מה שהם עשו עד היום במחשב גם לקונסולות, במקום זה הם זרקו לפח את מה שהם עשו עד היום וניסו לעשות משחק לקונסולות. בדיוק מה ש RAVEN ו SPLASH DAMAGE עשו והתוצאה דומה.

יש 2 דרכים להרחיב את קהל היעד שלך, הדרך הנכונה, כמו ש עשו עם PORTAL 2 וכל המשחקים החדשים שלהם. הוצאת המשחקים לקונסולות מורגשת רק עם אתה ממש מחפש וגירסאות המחשב שמרו על איכות גבוהה. אפשר להכניס לרשימה הזו גם את MW הראשון, אחרי זה הם טיפה אבדו אתהדרך וזה הורגש על כל גירסה שלא הייתה גירסת ה 360.

הדרך הלא נכונה, בדרך הזו אפשר למצוא משחקים כמו BRINK (ניסיון נוראי של SPLASH DAMAGE לפתח לקונסולות), DRAGON AGE 2 (ניסיון מוגזם לפשט את המשחק שגרר משחק שהיה טוב אבל ריק מתוכן) ועוד הרבה משחקים אחרים שאף פעם לא יוצאים מצויינים, במקרה הטוב הם טובים בדרך גלל גם זה לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...