שדרוג גרפיקה במחשבי החברה - עזרה בבקשה (תקציב לא מוגבל) - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג גרפיקה במחשבי החברה - עזרה בבקשה (תקציב לא מוגבל)


amitbl

Recommended Posts

שלום.

אני צריך עזרה בנוגע לשדרוג הביצועים הגרפיים לרוב מחשבי החברה (רוחבי, כ50 במספר)

העניין התקציבי הוא לא בעיה, כל עוד מדובר בקנייה של כרטיסי מסך בלבד ולא שדרוג של גם, לדוגמא, ספקי כוח וכו'.

מדובר על מחשבי Dell precision 380, בעלי מעבד פנטיום 4 מעט מיושנים אך מתפקדים היטב תחת הדרישות האפליקטיביות מהם.

האפיק הוא PCIe - לא בטוח אם זה 1.0, 1.1. או 2.0 אבל למיטב הבנתי זה לא משנה כי התמיכה היא קדימה וגם אחורה באפיקי PCIe (תקנו אותי אם אני טועה).

המחשבים בעלי ספק כוח שאמור להחזיק כרטיסי מסך שצורכים 150~200 וואט.

אינני רשאי לפרט על האפליקציות שרצות על המחשב, רזולוציות תצוגה וכו', אבל כן חשוב לי לציין שאנחנו מעוניינים למקסם את ביצועי התצוגה הגרפית תחת DX.9 ובעתיד הלא רחוק אולי גם ישירות לDX11 מהמחשבים הללו ללא הוצאות נוספות פרט לקניית כרטיסי המסך עצמם.

אין צורך בכרטיסי עריכה גרפית מקצועיים כגון quadro, fireGL וכו'.

כמו כן אין העדפה בין ל .

אשמח לעצות בנוגע לדגמים אפשריים אשר יתאימו לדרישות.

תודה מראש,

עמית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שיש מעבדים שעומדים בדרישות, אבל במידה והולכים לרוץ דברים אשר דורשים יותר כח גרפי גם כח עיבוד ראשי הוא בגדר הכרח, שיפור הביצועים במעבר בין המעבדים האלה אפילו למעבדים הנמוכים ביותר שמציעות חנויות המחשבים (כדוגמאת E5700 או G620) הוא פשוט בלתי ניתן לתיאור. כח גרפי גדול לא יוכל לפעול בלי כח CPU גדול, זה פשוט לא עובד ככה. גם לא בחישוב GPGPU וגם לא בחישוב גרפי נטו. אין לי מושג איזה ספקי כח יש שם אבל אם יש שם ספקי כח שיכולים להחזיק כרטיסי מסך שצורכים 200W שלמים אז קודוס, כי זה דבר שרחוק מלהיות אופייני במחשבי מותג, על אחת כמה וכמה כשמדובר במחשבי מותג ישנים ("ספק כח פה בשביל שהכל יפעל")

עדיין קשה לי להמליץ על כרטיס מסך חזק כי אני יודע שאני עושה דבר שגוי מיסודו במקרה שכזה אבל השאלה היא מהיא ההעדפה של התוכנות האלה מבחינת יצרן, איפה ישנה אינטראקציה נוחה יותר, בצד של או של NVIDIA? זה דבר שלדעתי שווה לחקור במחשב אחד עם שני מקבילים על מנת לקבל איזושהי החלטה גלובלית ולעשות את הצעד היותר נכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שיש מעבדים שעומדים בדרישות, אבל במידה והולכים לרוץ דברים אשר דורשים יותר כח גרפי גם כח עיבוד ראשי הוא בגדר הכרח, שיפור הביצועים במעבר בין המעבדים האלה אפילו למעבדים הנמוכים ביותר שמציעות חנויות המחשבים (כדוגמאת E5700 או G620) הוא פשוט בלתי ניתן לתיאור. כח גרפי גדול לא יוכל לפעול בלי כח CPU גדול, זה פשוט לא עובד ככה. גם לא בחישוב GPGPU וגם לא בחישוב גרפי נטו. אין לי מושג איזה ספקי כח יש שם אבל אם יש שם ספקי כח שיכולים להחזיק כרטיסי מסך שצורכים 200W שלמים אז קודוס, כי זה דבר שרחוק מלהיות אופייני במחשבי מותג.

עדיין קשה לי להמליץ על כרטיס מסך חזק כי אני יודע שאני עושה דבר שגוי מיסודו במקרה שכזה אבל השאלה היא מהיא ההעדפה של התוכנות האלה מבחינת יצרן, איפה ישנה אינטראקציה נוחה יותר, בצד של או של NVIDIA? זה דבר שלדעתי שווה לחקור במחשב אחד עם שני מקבילים על מנת לקבל איזושהי החלטה גלובלית ולעשות את הצעד היותר נכון

תודה על התגובה.

שדרוג גורף של כל הפלטפורמה נשקל ונדחה בשלב זה. בעיקר כי המחשבים חזקים לתקופתם, ובמיוחד לאור העובדה שפרט לנושא הגרפיקה - הם עומדים בדרישות ברמה גבוהה.

בתור מחשב מותג הדגם הזה מגיע לעיתים מורכב עם כרטיסי עריכה גרפית מקצועיים כאופציה (יש לנו 2 כאלה, והם בעלי אותו ספק כוח), כך שהספק יכול וצריך להחזיק לפחות 150W.

אנחנו בהחלט שוקלים בחיוב לרכוש 2-3 שונים, מחברות שונות, להריץ בדיקות, ולהחליט מה מהם הוא המתאים ביותר.

יחד עם זאת, אשמח לקבל עצה מקצועית ובה פירוט של מספר דגמים שיכולים להתאים לנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שוב חוזר, מלוא הפוטנציאל של כרטיסי המסך לא יוכל להתקיים עם מעבדים שכאלו, לכן יש כאן השקעה שהולכת להחזיר את עצמה באופן מוגבל בלבד. באיזו רמה הכרטיסים הגרפיים שמותקנים שם כרגע? יכול להיות שאפילו כרטיסי מסך ברמת ה-GT240 יהיו קפיצה אדירה (קרוב לודאי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיס מסך חדש וחזק יוגבל ע"י המעבד, ויכול להיות סביר שהישומים שאתם מריצים מתבססים על המעבד ולא על הכרטיס מסך, בנוסף כדאי לבדוק באמת התוכנה מעדיפה כרטיסי ATI או נוודיה

אני רואה שבנתונים של המערכת רשום שהמערכת מוגבלת לכרטיס של 512MB, השאלה במה זה מתבטא בתכלס.

בכל מקרה כרטיס כמו הATI 6670, 6570, 5670 הכרטיסים קצרים, יש גרסאות עם פאסיבי ויש גרסאות עם בסלוט 1, כי כמו שאתה רואה אין לך שם יותר מידי מקום, הכרטיסים עולים 400-500 שקל ובעלי צריכת חשמל נמוכה הרבה יותר מן הנדרש.

בגזרת הנוודיה אז הGT440 יכול להתאים גם (קצת ויש אפשרות לקירור פסיבי ולסלוט 1)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...