פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים קניתי מחשב מלפני שנתיים וחצי מTMS,כעת נשרף לי הלוח אם, כשהגעתי לסניף נתניה אמרו לי שיש הנהלה חדשה וזאת לא אותה TMS ואין אחריות על שום דבר,זה קרה לעוד מישהו?מה הסיפור עם זה?
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים החנות בא אתה קנית את המחשב נסגרה, ו-וולקום קנתה את השם של החנות ופתחה "סניף" חדש תחת המותג TMS.מבחינת עסק - לא מדובר באותו עסק , ולכן הוא אינו מחוייב במתן תמיכה ואחריות למוצרים של עסק אחר (אלא אם סוכם אחרת בחוזה)לכאורה, יש שמועות שגם האחריות של TMS ה"נוכחית" אינה מבטיחה רבות. שכן לכאורה - יש מספר רב של תלונות על וולקוםוהן על היבואן סידילוג שעומד מאחוריה - היבואן הוא הבעלים של וולקום ו-TMS.
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים מחבר מצער מאוד.אני חושב שהדבר צריך לקבל יותר פרסום,TMS הקודמים זכו להרבה הערכה, ואנשים לא יודעים שמדובר על חנות אחרת למעשה,מכיוון שהשם, הלוגו, האתר והטלפון נותרו זהים.
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים הנושא הזה קיבל כמות עצומה של פרסום.... כשהוא קרה, לפני כמה חודשים. אבל אי אפשר לדחוף את זה לאנשים בכוח לתוך העיניים, לנצח
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים נועה כנראה, ולדעתי גם KSP יוצאים בסדר לרוב (איתי הם היו בסדר ב-3 הזדמנויות שונות)
פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים בלוח אם של איזה יצרן מדובר?אם אתה רוצה שאני אבדוק איך אני יכול לעור לך דבר איתי במייל : kirill@tms.co.il
פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים הייתי חודש בצו חרום במילואים כך שאולי דברים שלא יכלתי לטפל בהם.יכול להגיד מראש אם לוח אם הוא של ABIT אז אין מה לעשות עם אחריות. במקרים אחרים היבואנים לרב עדיין פעילים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.