עבור לתוכן

בעיה בניסיון הרחבת אחריות למחשב סמסונג (יבואן: חיון)

Featured Replies

פורסם

רכשתי לפני כשבועיים מחשב סמסונג (בשופרסל) שמיובא ע"י חיון. יש אחריות שנה ורציתי הצעת מחיר לגבי הרחבתה לשנתיים נוספות.

יש באתר (המזוויע) שלהם טופס כזה שממלאים פרטים בסיסיים והם חוזרים אלייך ספציפית לגבי עניין הרחבת האחריות. מיותר לציין שאחרי פעמיים שמילאתי את הטופס - אף אחד לא חזר אליי. הרמתי את הכפפה (ואת הטלפון) וחייגתי וכמובן שהגעתי לכל מקום ובנאדם אפשרי מלבד המקום הנכון. אף אחד לא יודע להפנות אותי לאן שצריך ואף אחד לא יודע מי מטפל בזה. מישהו יכול לעזור בנושא מנסיונו האישי? או לחילופין מישהו יודע מה התנאים של האחריות בשנתיים הנוספות? (האם היא מלאה/ כוללת איסוף המחשב מהבית וכו'?) מישהו יודע כמה בערך דבר כזה אמור לעלות?

פורסם

הרחבת אחריות לשנתיים נוספות היא בערך 400-600 ש"ח. בחיון קיבלתי שרות טוב רק שניגשתי לשם אבל הבלאגן חוגג שם. נסה להתקשר עוד כמה פעמים ואולי תגיע למישהו עם ראש על הכתפיים שמסוגל לתת תשובה.

פורסם
  • מחבר

אוקי, סכומים סבירים בסה"כ נראה לי , אבל הכל תלוי מה כוללת האחריות. ידוע לך במקרה? האם כוללת איסוף מהבית? האם היא מלאה או שצריך השתתפות עצמית כזו או אחרת בעת ביקור טכנאי או החלפת חלק?

פורסם

sorry חידשתי בחברות אחרות והאחריות שקיבלתי הייתה זהה לשנה הראשונה.

פורסם
  • מחבר

אוקי, אם כך אני רוצה להניח שגם פה ככל הנראה יהיה מדובר באותה האחריות של השנה הראשונה ואם אכן זה כך - מעולה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים