יצירת תקליטור מוסיקה עם רשימת שירים מזוהה - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יצירת תקליטור מוסיקה עם רשימת שירים מזוהה


אנדי

Recommended Posts

שלום חברים.

ישנם תקליטורי אודיו אשר שמות השירים שמופיעים בהם 'מוטבעים' בצורה כלשהי בתקליטור, כך שאם יש צורך לבצע rip מהתקליטור למחשב (נניח תוך שימוש בתוכנת עריכת אודיו כמו סאונדפורג' של סוני), אשף הפעולה מזהה את השירים בשמותיהם, גם אם הם כתובים בעברית, ולא במונחים הכלליים track או audio. גם נגני מוסיקה כמו המדיה פלייר של חלונות, מזהים את השירים בתקליטורים כאלה בשמותיהם, על אף העובדה שהמחשב אינו מחובר לאינטרנט.

האם ניתן ליצור תקליטור כזה בעזרת 'נירו' או תוכנות דומות? אם כן, כיצד עושים זאת?

יש לציין שאין מדובר בשכפול תקליטור אלא ביצירת תקליטור חדש תוך שימוש בקבצי wav. שינוי שם הקובץ לשם השיר בעברית אינו פותר את הבעייה.

העבודה מתבצעת בסביבת חלונות .

תודה מראש לכל המשיבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קוראים לזה Nero .CD-Text תומכת בזה, כמו וודאי תוכנות רבות אחרות. כשיוצרים דיסק אודיו, אפשר לבחור באפשרויות "Write CD-text To Disk", ולבחור לכל קובץ במאפיינים שלו את הכותרת ושם האמן (התוכנה יודעת לקחת זאת אוטומטית מתגי הID3 בMP3, וכנראה גם משמות קבצים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי, וזה לא מסייע, או שאני לא יודע איך מפעילים את זה נכון.

לדעתי הפונקציה הזו מאפשרת לרשום ע"ג התקליטור פרטים כלליים (שם האלבום והאומן המבצע) ולא מידע אודות כל שיר (כדוגמת שם), כפי שאני רוצה.

יש רעיונות נוספים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט לא מסתכל במקום הנכון.

כשאתה בונה קומפילציה, ויש לך את רשימת הטראקים שהולכים להיצרב, תעשה Propeties על טראק ספציפי, ושם יש אפשרות לבחור שם יוצר ושם טראק בנפרד לכל אחד. ולרוב Nero תמלא זאת אוטומטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...