ag43 פורסם 2011 באוקטובר 3 Share פורסם 2011 באוקטובר 3 עדכון קטן בנושא קצת שונה - כחלק מהמסלול יש לנו ביטוח תיקונים מקיף. אחי שם לתיקון את הN86 שלו בסלקום לפני כשנה וקיבל מכשיר אחר שאמז עושה לו כל הזמן צרות (היה כבר 3 פעמים בתיקונים שונים). בפעם הרביעית אחי שם אותו לתיקון עם בעיה במגעים שגרמה לפלאפון להפסיק להיטען (הבעיה הכי ידועה בדגם הזה). כעבור יומיים קיבל טלפון שלא ניתן לתקן את המכשיר כלל ועליו לשלם 700 ש"ח על מכשיר מחודש. הנציגה שהתקשרה כלל לא היתה מוכנה לדבר ואמרה שזה לא באחריותה וזה רק מה שהטכנאי אמר. לאחי לא היה זמן לזה והוא הלך למעבדה חיצונית הממוקמת ליד מרכז השירות שם העיפו מבט ואמרו לו שזו בעיה ידועה ותיקנו לו אותה תמורת 120 ש"ח.שלחנו לסלקום צילום של החשבונית + הבהרה על זה שהשיחה עם הנציגה (שאמרה שהטלפון לא ניתן לתיקון, כזכור) הוקלטה. אחי קיבל 180 ש"ח החזר על המקום. לפעמים שווה להתעקש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.