סלקום מנסים לזמבר אותי צריך עזרה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סלקום מנסים לזמבר אותי צריך עזרה


achiya1

Recommended Posts

החלפתי מכשיר וגלשתי כרגיל באינטרנט YNET SPORT5 וכו',לא דברים יותר מדי חריגים פה ושם הורדתי תוכנות כמו וואטסאפ

החברה טוענת שגלשתי על DATA בניגוד לחבילה שיש לי WAP .

גלשתי 20 מגה ורוצים לחייב אותי ב200 שקל (אחרי צעקות וכד') הורידו לי ל100 וכל מיני הטבות.

אבל עדיין אני לא רוצה לשלם על משהו שעשיתי בתום לב וגם לא עשיתי משהו חריג מבד"כ.

החבילת WAP שלי היא עד 100 מגה אז ידעתי שאני בסדר בטווח..

יש לי מילה נגדם בעצם? החברה טוענת שבעיה שלי שלא התעניינתי על הבדלים בין WAP ל DATA

אני טענתי שעם כל הכבוד בתור חייל קרבי אני לא מוצא לזה את הזמן בדיוק..

לאיזה כיוון לקחת את הנושא?

הציעו לי את האופציה לשלם 100 שקל החודש ועוד 25 כל חודש במשך 4 חודשים ובמשך 4 חודשים אני אקבל חבילת DATA (כן אני יודע להבדיל עכשיו) בלתי מוגבלת במהירות 1 מגה.

ועוד לקבל הטבה של 60 דקות חינם במשך חודשיים .

אני חושב שאני משלם סכום כזה רק על הWAP ..

אם זה התשלום היחיד על במשך 4 חודשים זה כדאי?

תודה על העזרה מראש .(אני צריך תשובה עד 8 )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טלפונית,אף נציג לא יוותר לך על החוב הנ"ל (מנסיון)

יש לך יותר סיכוי אם תגיע פיזית למרכז שירות,ושם "תעשה רעש",אולי תיפול על מנהל נחמד שיבוא לקראתך או משהו בסגנון.

גם אותי קנסו ב92שקל על ניצול 12מגה כשהייתי באילת שנה שעברה,וגלשתי בפלאפון עם גוגלמפס חופשי חופשי :silly: בסוף שילמתי כמו ילד טוב.

בהצלחה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קח את העיסקה ותיתסכל על חצי הכוס המלאה. ב100 ש"ח בלבד למדת שיעור שצריך לבדוק עסקאות בדקדוק (יש כאלו שזה עולה להם מיליונים).

ההתעסקות של לגשת למרכז שירות ולהמתין שם לא שווה את הסכום (אני לא מזלזל בסכום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה זה אחרי כל האיומים של לעזוב(כרגע אני לא באמת מתכנן לעזוב זה בלאגן מדי ואיימתי שכל המשפחה תעזוב לא רק אני כי אני לא מדבר הרבה שיהיה אכפת להם ממני)

השאלה אם ללכת לכיוון של כאילו תביעות ובלאגן ולעזוב חברה או לקחת את מה שהוא הציע?

הוא עכשיו נתן לי אופציה לעשות 50 שקל למשך 4 חודשים כאילו פריסה שונה..

ובעצם יוצא שאני אשלם 4 חודשים על חבילת גלישה לא מוגבלת 50 שקל שזה יוצא יותר זול מהחבילה הנמכרת בשוק (אבל אני לא הייתי מעוניין בה מלכתחילה)

האם אני יכול ללכת חזק על הכיוון של "קיבלתי את ההודעה של גלישה מחוץ לחבילה מאוחר מדי?"

כי אם הייתי מקבל חיוב של 15 שקל אחרי המגה הראשון הכל היה טוב והיה נפתר ישר..הבעיה שקיבלתי אותו אחרי כמה שעות.

המנהל שם אמר שהמערכת מתעדכנת כל כמה שעות ולא לפי דקות..

למה זו צריכה להיות בעיה שלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה רעיון איך לא חשבתי על זה,ועוד אשכרה זו תקופה שהמשרד הזה מזיז דברים..

גם אם כתוב לי בחוזה שאני משלם על WAP ,ומבחינתי אני עושה את אותו סוג גלישה במכשיר החדש והמכשיר לוקח על דעת עצמו גלישה שונה..(אני לא יכול להאשים את המכשיר כי הוא מחברה אחרת)

אבל את המערכת שלהם אני יכול.

וזה יוצא מילה מול מילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה.

מוזר שבשיחה האחרונה איתו ביקשתי שישלח לי את החוזה הרי כל הזמן הוא מזכיר את החוזה..

והוא לא מצא אותו ואמר שיחזור אלי ביום ראשון.

הוא שלף לי שם פרטים בשניות ואת החוזה שלי הוא לא מוצא..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.thecom.co.il/article.php?id=11660 "למי שלא הפנים את הפסקה התמימה הקודמת, הנטועה בחוזה הסטנדרטי של סלקום עם לקוחותיה (שספק אם קראו את האותיות הקטנות הללו), להלן הסבר פשוט: את ה- 100 מגה הראשונים בחבילה, אתם או ילדכם, יכולים לצרוך בפחות מחמש דקות של גלישה ב- WAP. בשאר החודש, תשלמו עבור כל 100 מגה של גלישה את הסכום הצנוע של 100 אלף ₪ (זו לא טעות דפוס. 100,000 ₪ כולל מע"מ ל- 100 מגה בתים). דף הבית של אתר סלקום, אם במקרה גלשתם לשם, שוקל כ- 2 מגה בתים. לדוגמא, גם דף הבית של אתר TheCom עם היישום החדש שבו 'שוקל' כ- 2 מגה בתים. או בעברית פשוטה, רק צפייה בדף הבית הזה בלבד, שבו אתם כרגע צופים, תעלה לכם 2000 ₪ כולל מע"מ. שלוש שניות של צפייה בדף אחד, 2000 ₪. מדהים? זה בדיוק מה שחווים משתמשים רבים, המקבלים את חשבון הסלולר שלהם ואינם מבינים מדוע הם צריכים לקחת משכנתא או 'למכור כליה', כדי לפרוע את החשבון. מזל שבין 16 הרפורמות החדשות של שר התקשורת, יש (בתיקון מספר 10, שייכנס לתוקף בחודש הקרוב) חובה על ספק הסלולר להתריע בפניכם שהגעתם לניצול של החבילה שלכם בשיעור של 75% ו 95%, גם בגלישה תמימה באתרי אינטרנט דרך שימוש ב- WAP. זו כמובן בעיה לא פשוטה, שלא כל המשתמשים יודעים מה ההבדל בין גלישה ב- WAP וגלישה בדור 3 ומעלה. את זה יתקנו בוודאי במשרד התקשורת ב"מהפכה הצרכנית" הבאה. בינתיים, נמתין לראות מתי תיקון מס' 10 ייכנס לתוקף וייאכף בשטח, ועוד כמה תמימים יפלו בפח וישלמו אלפי ועשרות אלפי ₪ מיותרים, עונש על תמימותם, בגלל שגלשו ב- WAP במקום ב- HTML, עם או בלי הגנת תכנים. בארה"ב קוראים לזה Bill-shock, וה- FCC החל לטפל בבעיה זו על פי העיקרון, שיש להתריע בפני הצרכן מיידית בדבר כל חריגה פתאומית המתהווה בחשבונו, בצריכת השירות (שיחות, מסרונים, נתונים). ביקשנו את תגובת סלקום לנאמר כאן, אך לא עלה בידינו לקבל תגובה."

אתה אולי מדבר על החוק הזה?

http://thecom.co.il/article.php?id=11238

מספר 10.

לא קיבלתי את ההודעה הזו בזמן בכלל.

אם אני אמור לקבל ב75 אחוז מניצול החבילה הודעה,קל וחומר שאני אמור לקבל ישר הודעה כשאני משתמש בחבילה שלא קיימת אצלי ולא ידעתי עליה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בדיוק במאבק עם סלקום על ההודעה הזו. סלקום שולחת את ההודעות הנ"ל כאשר חיבור הנתונים מסתיים. כלומר עם החבילה שלך היא 120 מגה (לדוגמא) והגעת ל80 מגה ואח"כ גלשת במכה 50 מגה ההודעה הנ"ל תתקבל אחרי שכבר חרגת מהחבילה (במקרה שהיא תגיע בכלל וגם בזה מתקלתי). יותר מזה - אם אתה משתמש בחיבור קבוע לאינטרנט (לדוגמא לשירות PUSH MAIL שהוא מבחינתי 95% מהסיבה שיש לי בפלאפון בכלל) אתה לא תקבל את ההודעה עד שתכבה את הפלאפון או שתצא מאיזור הקליטה!

הדברים האלו נאמרו לי שלשום ע"י תומך ואחראי במוקד האינטרנט של החברה תוך כדי שהם מתעקשים שהם פועלים עפ"י חוק.

לשון התקנה של משרד התקשורת בנושא:

מנוי אשר רכש חבילת גלישה, יקבל מסרון למכשיר הנייד שלו ולמכשיר אחד נוסף על פי בחירתו, בסמוך לניצול 75% ו-95% ממכסת הצריכה של חבילת השירות, במידה שהתעריף מחוץ לחבילת הגלישה יהיה גבוה ביותר מפי 1.25 מהתעריף בתוך חבילת הגלישה.

ההודעות יתריעו בפני המנוי, כי הוא עומד לחרוג ממכסת הצריכה במסגרת חבילת הגלישה שרכש, וכך הוא יוכל לכלכל את צעדיו ולהימנע מחיובים גבוהים בגין חריגה ממכסת הצריכה.

לא רק שלא מופיעה כאן התייחסות לעניין תום חיבור הנתונים (כפי שנציג ניסה לטעון) אלא שבהסבר התקנה מופיע במפורש שהמטרה היא שהלקוח יוכל לכלכל את צעדיו בניצול החבילה בהמשך לפי ההודעות האלו, דבר שלא מתאפשר באופן שליחת ההודעות התמוה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. קרה לי מקרה דומה ומזלי שהם לא שלחו לי שום הודעה מעולם על ניצול חבילת הגלישה.

ה500 שקל על 60 מגה שהם דרשו ממני נמחקו כלא היו, כמובן לאחר שאני הלכתי ובדקתי בחוק ואמרתי לנציג שיבדוק מהר.

מכיוון שמעולם לא קיבלתי הודעה מהם והיתה לי הקלטה של הנציג אומר שאני לא במערכת הדיווח שלהם בכלל בגלל חבילה ישנה הם ביטלו את החיוב .

שלחתי גם מכתב למשרד התקשורת כתלונה עם הפרטים אחר כך.

ב. הניסוחים האחידים בחוזה עם חברות כמו נחשבים מבחינת החוק לפחות מחייבים ומעבר לכך בתי המשפט לתביעות קטנות נוטים באופן יחסית קבוע לפסוק לטובת האזרח הקטן בגלל השיטות מצליח האלה.

אתה מוזמן לראות פסקי דין בנושא ברשת יש המון כאלה .

ג.אני לא מבין למה שבכלל תצליח לגלוש על חבילה של data הרי לא ביקשת לעשות חבילה כזו או עשית כזו יש לך חבילת wap למה שתשלם על דבר שלא ביקשת במפורש .

זו שוב שיטת המצליח של החברות שלא עובדת בבית משפט לא עשית ולא יידעו אותך מעולם ולכן אין סיבה שתשלם.

ד.היה כאן טיעון מאוד טוב שהניסוח של התקנה לשליחת הודעה אומר שהם צריכים לשלוח לך הודעה על ניצול החבילה ומכיוון שאין לך כזו חבילה אז היה צריך להשלח מייד עם תחילת השימוש או אפילו לפני תחילת השימוש המגבלות הטכנולוגיות של לא מעניינות במקרה הזה.

אני מניח שהתקנה התייחסה בכדי לעזור לאנשים בעלי חבילות גלישה גדולות יותר אבל לשון החוק כאן לא כלכך נתונה לפרשנות לטובת .

אם אין לך כוח להתעסק עם זה (חייל קרבי) תתווכח עוד קצת עם הטיעונים שהביאו לך אולי הם יבטלו וזהו ותבקש מהם את הכתובת למשלוח מכתבים להנהלה ופניות הציבור

תשלח מכתב רשום להנהלת עם העתק לפניות ציבור של משרד התקשורת .

ואם יש לך זמן

פשוט תלך איתם לתביעות קטנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אפילו הייתי יושב עם הנציג ומקריא לו את החוק הנ"ל כמה פעמים עד שהוא היה מבין טוב טוב.

אל תקבל את ההצעה שלהם ואל תשלם, נראה כי הצדק בצד שלך ועם קצת השקעה (לצערנו זאת הדרך) סביר להניח שזה יסתדר.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ג.אני לא מבין למה שבכלל תצליח לגלוש על חבילה של data הרי לא ביקשת לעשות חבילה כזו או עשית כזו יש לך חבילת wap למה שתשלם על דבר שלא ביקשת במפורש .

תשובה:טענתי את זה לפניו,והמנהל אמר שהם לא יכולים לחסום שירותים על דעת עצמם וכל עוד לא ביקשתי לחסום את הDATA אני עדיין אוכל לגלוש דרך זה,וכל טענותיי על כך שבכלל לא ידעתי שיש דבר כזה DATA ו WAP לא מועילים.

זו שוב שיטת המצליח של החברות שלא עובדת בבית משפט לא עשית ולא יידעו אותך מעולם ולכן אין סיבה שתשלם.

אם אין לך כוח להתעסק עם זה (חייל קרבי) תתווכח עוד קצת עם הטיעונים שהביאו לך אולי הם יבטלו וזהו ותבקש מהם את הכתובת למשלוח מכתבים להנהלה ופניות הציבור

תשלח מכתב רשום להנהלת עם העתק לפניות ציבור של משרד התקשורת .

ואם יש לך זמן

פשוט תלך איתם לתביעות קטנות .

אני במירוץ נגד הזמן,גם כי ב14 לחודש אני אקבל את החיוב הארור הזה בחשבון ואז כל מה שאוכל לקבל זה פיצויים בשיחות ודקות וככה יוצא שהם בכל זאת לוקחים ממני כסף.

ותביעות קטנות עלול לעלות לי הרבה יותר כסף ממה שאני יכול להרוויח ,או שלדעתך אני יכול לא רק לבטל את ה100 שקלים אלא גם לדרוש על זה פיצויים ,עוגמת נפש וכו' וכו' ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...