Kirma פורסם 2011 בספטמבר 7 Share פורסם 2011 בספטמבר 7 כבר פעמיים ביצעתי אצלם הזמנה באתר לכונן הזה, ולא חוזרים אליי.מעצבנים.הזמנתי גם את הקשיח ביום שישי והיום חזרו אליילאחר ששאלתי על מה העיקוב״היית לנו בעיה מאוד קשה בשרת ורק היום הוא חזר״בכל מקרה אני מפחד לקנות מהם חומרה אז עניתי לנציג שאני כבר יגיע לסניף במידה ואני יהיה מעוניין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 היום הבאתי אותו מסניף הר החוצבים ב 330 הרכבתי אותו במחשב, והוא עובדאבל מסקרנות החלטתי לבדוק את נושא האחריות באתר של סמסונגhttp://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/WarrantyCheck/endUserWarrantychecker.aspxוקיבלתי קוד 103מה שאומרThe product has been brought in from outside of this service region and cannot be serviced. Please contact your reseller or distributor.לא הופתעתי ..בכל מקרה, אם מישהו שרכש מיהם אותו קשיח יכול לבדוק את האחריות שלו ולהגיד לי אם הוא מקבל גם קוד 103 אשמח לדעת !! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ranchaman פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 מה זה אומר לעזאזל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 שהם עושים יבוא עצמאי ממקור לא "רשמי" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 הפריט הובא מחוץ לאזור השירות ואינו יכול לקבל שירות. אנא צור קשר עם המשווק או המפיץ.במילים אחרות, הוא לא יכול לקבל אחריות בישראל, יכול להיות שבמדינה אחרת אני כן יוכל לקבל שירות עבור המוצר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ranchaman פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 אוקיי עכשיו אני מבין את הסוגיה. אבל נראה לי שזה לא רלבנטי, בכל מקרה האחריות שאתה מקבל היא מול KSP ושהם כבר ישברו את הראש. אין לי אמנם הרבה דברים טובים לומר על KSP אבל כשהתקלקל לי כונן קשיח במסגרת האחריות הם החליפו לי אותו בחדש (לאחר בדיקה במעבדה) בלי בעיות מיוחדות. אמנם לא הסכימו לחדש לי את האחריות לתקופה המלאה (אלא רק למועד תום האחריות המקורית), אבל מילא.בכל מקרה אני מחכה ששאר החנויות יישרו קו עם המחיר של KSP ואז אקנה אצל חנות אחרת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 תוצאות בדיקת אחריות להארדיסק שקניתי בחנות אחרת: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 חח זה ברור ..יותר מעניין לגבי KSP ו Ivoryהחברות האלה באמת מפחידות אותי זכרונות\לום אם\מעבד\כרטיס מסך אין מצב שאני קונה מהם אלא אם כן המחיר כמעט בחינםאבל קשיח זה לא כל כך קריטי, במקרה הכי גרוע (ילכו לי שתי טרה של סרטים ומשחקים) קריטי מאוד אם זה הקשיח היחידי ! אבל לא, יש לי עוד קשיח של Seagate ועוד אחד של wd קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
raiman1 פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 מריח כמו חיסול מלאי לפני הגעה של סדרה חדשה... לא שזה מפריע לי במיוחד, כנראה נזמין השבוע 4 או 5למה אתה צריך כ"כ הרבה?? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
adirbooking פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 למה אתה צריך כ"כ הרבה?? ה-NAS של סרטי הבלוריי מלא חביבי... צריך להזרים איכשהו כותרים מלאים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 ה-NAS של סרטי הבלוריי מלא חביבי... צריך להזרים איכשהו כותרים מלאים פתח לי port אני מגיע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2011 בספטמבר 9 Share פורסם 2011 בספטמבר 9 אוקיי עכשיו אני מבין את הסוגיה. אבל נראה לי שזה לא רלבנטי, בכל מקרה האחריות שאתה מקבל היא מול KSP ושהם כבר ישברו את הראש. אין לי אמנם הרבה דברים טובים לומר על KSP אבל כשהתקלקל לי כונן קשיח במסגרת האחריות הם החליפו לי אותו בחדש (לאחר בדיקה במעבדה) בלי בעיות מיוחדות. אמנם לא הסכימו לחדש לי את האחריות לתקופה המלאה (אלא רק למועד תום האחריות המקורית), אבל מילא.בכל מקרה אני מחכה ששאר החנויות יישרו קו עם המחיר של KSP ואז אקנה אצל חנות אחרת...למה שתקבל אחריות מחדש?ככה זה. האחריות היא בהתאם למועד הקניה המקורי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shimi810 פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 כבר כמה ימים שאין מלאי, מה זה אמור להגיד? כן, גם אני מתכנן עליו כבר די הרבה זמן רק מעצבן שהם החנות הפיזית היחידה שמוכרת אותם... אגב, שמעו קטע: הייתי בבאג ושאלתי אם יש את הדיסק הקשיח הזה, ישר המוכרת ענתה שלא, ובשיחה יותר עמוקה: אמרה שסמסונג תותחים בייצור הקשיחים ו־ WD כבר על הפנים, ויש להם המון תקלות במוצרים והמון החזרות מלקוחות. -וכל זה נאמר כשיש בחנות רק את חברת WD (ועוד שתי חברות "עיצוב ד. חיצוניים"). חבל שאין להם באמת את סמסונג, אולי אם ילחיצו קצת את שירות הלקוחות המזעזע שלהם, אולי התייחסו לזה. כי למרות הכל, עם ניהול כושל של רשת.. כשהמוכרים בעצמם יודעים על הנושא הזה ואין להם בתור רשת מה להציע ללקוחות, ובלית ברירה המוכרים נאלצים לשלוח אותי להמשך הצלחה בחיפושים... (וכן, אני חדש פה משום מה. הייתי בטוח שנרשמתי ממזמן... ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nat64x פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 שהם יחדשו בקרוב ..הר החוצבים חידשו את המלאי ביום רביעי חנויות שמוכרות את הקשיחhttp://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=best&uin=11177http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=2132http://www.shirion-computers.com/Product.asp?Pid=SAMSUNG-HD204UI&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=55&aff=Zap〈=hehttp://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=19830http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=7119יש צורך שאני ימשיך ?עריכה: מי קונה בבאג ?! בשביל לקנות מהם קשיח רגיל אתה צריך למשכן את הלוח אם והמעבד (כמובן רק מהסדרות החדשות) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.