פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים אחותי הזמינה משקפיים ב72.5 דולר,המשלוח הוא בחינם דרך UPS.המע"מ בערך 40 ש"ח(אין מכס), UPS ביקשו 240 ש"ח על המע"מ + דמי טיפול שונים.האם מותר לUPS לקחת אחריות בטיפול המשלוח במחיר כל כך גבוה בלי אישור הלקוח?למה שלא יביאו איזה הילר שיעביר אנרגיות טובות למשלוח ב90000 דולר וזהו?
פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים סביר להניח שרשום איפשהו בצורה מפורשת שמותר להם. ככה זה תמיד. בגלל זה מוצרים לא מאוד יקרים עדיף להוביל בדואר רגיל ולא UPS/FEDEX/DHL, ואפילו לא דואר אקפסרס (EMS) שגם חשוף לעמלות, אם כי מופחתות.
פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים נשמע מסריח.ידוע שיש כל מיני סכומים שדוחפים,אבל 240 ש"ח על דמי טיפול? זה כמעט 100 אחוז יותר מכל העסקה.
פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים סביר להניח שרשום איפשהו בצורה מפורשת שמותר להם. ככה זה תמיד. בגלל זה מוצרים לא מאוד יקרים עדיף להוביל בדואר רגיל ולא UPS/FEDEX/DHL, ואפילו לא דואר אקפסרס (EMS) שגם חשוף לעמלות, אם כי מופחתות.מה שמו של הדואר "הרגיל"?
פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים תלוי מאיפה. לדעתי כל עוד המילה Express / EMS / Expedited לא מופיעה - זה דואר רגיל (שיכול להיות גם רשום).
פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים מחבר אם מותר להם לעשות את זה, אז כל העסקה היא בעצם צ'ק פתוח שמחכה לחתימת הלקוח ( או שלא יקבל את המשלוח).
פורסם 2011 באוגוסט 2814 שנים לא אמרתי "צ'ק פתוח". אמרתי שהזכות לגבות עמלה חייבת להיות נקובה בתנאי השירות שלהם, כמו גם גובה העמלה.אני בטוח שאם תדבר איתם הם יספקו לך פירוט מלא של כל העמלות וגם את המקום שבו מפורט התעריפון שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.