Deus Ex: Human Revolution - הדיון הראשי - עמוד 8 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Deus Ex: Human Revolution - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

  • תגובות 142
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סיימתי את המשחק. למרות שמאוד נהניתי ממנו אני חייב לציין שהוא די אכזב בתחום האי-לינאריות (המידתית) שאפיינה את המשחק המקורי. הסוף ממש קטסטרופה - פאקינג ללחוץ על כפתורים?? אולי זה הלחץ של הסוף שדחק את שחרורו של המשחק, או סתם עצלות, אין לי מושג. אני פשוט עושה סייב לפני הסוף ואז טוען את המשחק ורואה את כל הסופים. הסוף צריך להיבנות מנקודה מסוימת שלקראת הסוף עפ"י החלטות שהשחקן מקבל.

בקרבות הבוסים אי אפשר להשאיר אותם חסרי הכרה ואז לצפות לאיזו תפנית בעלילה בהמשך כנהוג עד כה. הבוסים הם סתם דמויות שוליות שמביאות איזה רגע של שבירת שגרה - וחבל. אם אני לא טועה היחיד שמשפיע להמשך אם הוא מת או לא זה הטרוריסט הזה בהתחלה (זק סנדרס).

יש בו הכול לשמחק מוצלח: עלילה ורקע מצוינים שלא יביישו אף רומן פנטזיה, פסקול נהדר ומשחקיות כייפית. מה שחסר זה הירידה לפרטים הקטנים.

8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שסיים את המשחק, האם התאכזבתם כמוני מהסוף? רק לי יש את התחושה שלא משנה מה עשינו במהלך המשחק - הסוף נשאר זהה? אני לא רואה שום השפעה של ההחלטות שעשינו במהלך המשחק על הסיום שלו, הרי בסוף תמיד מגיעים לחדר השידור וישנה בחירה בין 4 אופציות זהות, לא?

מה אני מפספס? האם זה שוטר רגיל בו למהלך המשחק ולבחירות שמבצעים בו אין השפעה על הסוף או שפיספסתי משהו?

::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא עדכון קטן שאמור לסדר את הבעיה - נקווה שהוא יעזור

הרצתי את המשחק רק לכמה דקות בשביל לראות את השינוי בביצועים והוא נוראי!

במקום לסדר את הבעיה עכשיו בכלל אי אפשר לשחק כי התקיעות קורות כל כמה שניות :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש סיבה לשחק שוב בצורה שונה

אם אתה לא השגת את כל השידרוגים ומעונין לראות את השאר אז כן שווה לתת נסיון נוסף

סה"כ אותה עלילה

ב witcher 2 למשל בהחלטות שאתה בוחר יש תוצאה שונה לגמרי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התמריץ היחידי לשחק במשחק שוב הוא כדי לשחק בו שוב. להבהיר, כדי להנות מהמשחקיות עצמה שוב, כמו במקורי. כל הבחירות שעושים במשחק הן מזעריות, וכל הסופים מושפעים ע"י השחקן בלחיצה על כפתור ב 10 שניות האחרונות של המשחק .. אפשר פשוט לראות את כולם ב .

אבל שוב, אני מאחר שמאוד נהניתי לשחק במשחק, פשוט תענוג, משחק בו פעם שנייה בכיף שלי מדי פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם אני ממש אוהב את המשחק אבל בניגוד לראשון קשה לי להאמין שאני אחזור לסיבוב נוסף בקרוב וגם אם כן זה יהיה הסיבוב האחרון בניגוד לראשון שסיימתי איזה 10 פעמים,

הסיבה העיקרית כמו שאמרו שאין כאן הרבה בחירות למשל בראשון הייתה אפשרות להרוג כל בוס בכמה דרכים שונות ואפילו בשלבים שונים, כאן אין את זה

או דוגמה נוספת זה השדרוגים עצמם שכאן אפשר בסופו של דבר להשיג כמעט את כל השדרוגים (אולי אפילו את כולם אבל אני לא הצלחתי להגיע לזה) כשבמשחק הראשון כל שדרוג היה בחירה, או לרוץ מהר או ללכת בשקט

החוסר בחירות במשחק הזה זה החיסרון הגדול שלו בניגוד לראשון ובגלל זה אני לא רואה סיבה לשחק בו עוד פעם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זוכר בדיוקאבל למשל את הבוסית הראשונה בראשון היה אפשר להרוג לפנישתופסים אותך, אם לא הרגת אותה שם היה אפשרלמצוא את הקילסוויץ' שלה ולהרוג אותה בלי קרב בכלל או להרוג אותה כשאתה בורח בסגנון שוטר.

היו מלא אפשרויות כאלה עם כל הבוסים שם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Unfortunately the recently released patch had a negative impact for some players. This patch is a hot-fix to address those issues.

- A specific issue that caused performance degradation for some DX9 players in the 1.2.630 patch has been fixed.

o We are still evaluating further measures to counter stuttering and plan to have a further update for this in another patch.

- Crashes when examining quest items have been fixed.

- Some issues related to switching between fullscreen and windowed mode have been fixed.

- Additional fixes have been made for the TYM medical card. The current fix should also allow users that already have the problem in their savegame to pick up the card again.

- ‘Russian’ text language option now shows up correctly regardless of current text language.

- An issue that may cause the game to have stability issues on certain RAID setups may have been addressed. Even with this patch, if you have a RAID setup, please ensure you have the latest drivers for your controller.

In addition to stuttering and performance problems we are continuing to investigate any other issues that players may have and will release a full new patch soon that also includes the previously mentioned 3DVision and Surround support.

עוד לא ניסיתי אבל נקווה שזה יעזור כי אני לא יכול לשחק בכלל.

וגם לפי הביקורות אחת הטענות הייתה שהקרבות נגד הבוסים לא הרגישו שייכים ושהדרך היחידה היא לשחק אותם כמו שוטר. אז מסתבר ששיש סיבה לזה - אידוס נתנו את הפיתוח של הקרבות האלה לחברה אחרת והמעצב שלהם לא הכיר את הסדרה ועיצב בוסים בשביל שוטר קלאסי

Those Horribad Deus Ex: Human Revolution Boss Battles Were Outsourced

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...