Gimel פורסם 2011 באוגוסט 20 Share פורסם 2011 באוגוסט 20 אני גם חושב שהכל יסתדר.נחכה למחר שתספר לנו איך הלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shiow yaanu פורסם 2011 באוגוסט 20 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 20 אני ממש מקווה...משום מה כאשר אני בודק עכשיו בקטלוג שלהם, שני הדגמים לא מופיעים. מוזר...בנוסף הייתי קצת מודאג מזה שלא קיבלתי קופסא (אגב הנציג שצילצלתי אליו אמר לי שהם לא מביאים קופסא של כרטיס מסך עבור מחשב שהורכב, ואמר שהדיסק יהיה בקופסא של לוח האם, אבל הוא לא היה שם ). כל הדברים האלו מעוררים את הפרנואיד שבי...וזה שאתה פרנואיד, זה לא אומר שאף אחד לא רודף אחריך.אבל תודה רבה Gimmel ו Art Tatum, אתם כנראה מנוסים הרבה יותר ממני, ואולי באמת אני סתם נלחץ.אודיע לכם מחר איך היה!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shiow yaanu פורסם 2011 באוגוסט 21 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 21 עדכון המצב: דיברתי עם הבחור שהזמנתי דרכו וגם אספתי אצלו את המחשב ואצלו שילמתי. הוא היה בהלם כשסיפרתי לו ואמר שיחזור אלי תוך כמה דקות. הוא חזר אלי ממש מהר ואמר לבוא אליהם עם כל המחשב היום. הוא אמר שהוא עובד 7 שנים בKSP וזה אף פעם לא קרה לו... ידעתי שאני מיוחד אבל לא עד כדי כך! מה שהכי מוזר זה שהוא אמר שהפריט שהזמנתי, GTX570 הוא הפריט אשר נסרק ונרשם שהוכנס למחשב! אבל לי יש GTS250 במחשב... יאמר לזכותם ולזכותו שהוא נשמע ממש נכון לעזור ולא גילה ספקות או האשים אותי בכלום. הוא אמר שהוא לא ראה מקרה כזה לעולם וצריך לבדוק איפה בדיוק נפלה טעות ומי צריך 'לקבל על הראש' עבור המקרה הזה. מה אתם חושבים?? איך לנהוג היום בערב כשאביא להם את המחשב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 אתה לא צריך לנהוג, שב בכיסא הנוסע.תן להם לברר את העניין.דבר אמת וקווה לטוב.תהיה נחמד עד הסוף, לא משנה איך זה יתגלגל.ואז ספר לנו מה היה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 יש באתר לפעמים עובדים שלהם אולי עם יראו את הדיון זה יעזור לך אבל לא בטוח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CRT פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 שלח לי בפרטי בבקשה את כל פרטי המקרה.היכן נרכש, מספר החשבונית, השם על החשבונית, ועם מי דיברת עד כה בסניף המדובר. אני מחר אהיה בעמדה שלי ואעשה את כל הבירורים הנחוצים בשבילך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shiow yaanu פורסם 2011 באוגוסט 21 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 21 החבר'ה יצאו תותחים. במיוחד בחור בשם אביעד, מנהל הסניף, שישב וחפר במחשב שלהם וגילה בסוף את הבעיה! הכרטיס מדגם 250 שהוכנס למארז שלי נשלח מהסניף בראשון לסניף בדיזינגוף לתיקון או refurbishing, כלומר הוא כרטיס ישן ששופץ, וזה גרם לו לחשוב שאולי אני זה ההוא שלקח את המשופץ ומנסה לעבוד עליו. אבל כאשר הוא עשה חיפוש על מספר הכרטיס הוא ראה שהוא ניתן כביכול לשני לקוחות שונים. עדיין לא הבנתי בדיוק מה זה אומר אבל בסוף הוא צלצל לדיזינגוף והם אמרו לו שהם שלחו לו כרטיס 570 שזה מה שהייתי אמור לקבל, והוא אמר להם שהם שמו את הכרטיס שנשלח אליהם מראשון בקופסא של הכרטיס החדש שהייתי אמור לקבל כלומר הם שמו GTS250 בקופסא של GTX570 ואז שלחו אותה לסניף השלום וכך יצא שנסרק כרטיס 570 והוכנס לי כרטיס 250, תרתי משמע הוכנס לי! אחר כך אביעד אמר לי שהם הרשת הכי אמינה בארץ. אמרתי לו שלא כולם מסכימים עם זה, אבל הוא והחבר'ה בסניף השלום בתל אביב באמת נראים לי אמינים למדי.מה שהכי מצחיק זה שבסוף יצאתי פראייר טיפוסי כי גם שילמתי עוד 200 שקל על כרטיס של GIGABYTE כי מה שהזמנתי במקור לא היה במלאי.. אבל האמת היא שרציתי את הכרטיס הזה מההתחלה...תודה רבה TheHunter אבל כפי שאתה רואה כבר אין צורך...סוף טוב הכל טוב! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 אני שמח לשמוע שהכול הסתדר על הצד הטוב ביותר, ושמח מאוד שכל החששות שלך והפחדות של שאר האנשים פה התבדו.לא שזה מוריד מחומרת המקרה, ובהחלט אעשה בירור מחר עם כל הנוגעים בדבר. אגב, הבחור שטיפל בך הוא אבירן (מנהל הסניף), לא זכור לי שעובד שם מישהו בשם אביעד.קיבלת את הכרטיס שהזמנת בסופו של דבר? מותקן אצלך ואתה יכול לשחק בכיף? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 יפה יפה הלכת ישר וטיפלו בך טוב.לא אהבתי את זה שנתנו לך מערכת בלי לבדוק שהיא מכילה את מה שהזמנת. לא מקצועי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shiow yaanu פורסם 2011 באוגוסט 21 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 21 אופס, כנראה התבלבלתי או לא שמעתי טוב את השם.. אכן הוא מנהל הסניף, אחלה של בחור.כפי שכתבתי, הכרטיס המקורי שהזמנתי לא היה במלאי יותר, מה שלא כל כך ברור כי איפה הכרטיס שהיה אמור להיות שם בקופסא שבה היה הכרטיס שנתנו לי?אז שילמתי עוד 200 שקל בשביל אותו הדגם אבל של GIGABYTE שזה כרטיס טיפה יותר טוב. זאת והעובדה שנסעתי לשם במוניות עם המחשב מעט מעיבה על הקניה באופן כללי, אבל בהחלט החששות שלי לא התממשו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 תודה על העדכון, אני בהחלט אמצא מחר את הכרטיס הזה שמסתובב לו, למרות שאני בטוח שבשיחה הראשונה שלי לאבירן הוא יגיד לי כבר איפה זה שוב אני מאוד שמח שהכול הסתדר כמו שצריך וקיבלת שירות כמו שצריך. אשמח אם תוכל לעדכן את הפוסט הראשי שלך (אם אפשר, גם הכותרת) ולהוסיף איך המקרה נגמר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shiow yaanu פורסם 2011 באוגוסט 21 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 21 אעדכן בשימחה. לא התייחסת לסוגיית הטרטור . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
justUser פורסם 2011 באוגוסט 21 Share פורסם 2011 באוגוסט 21 ולזה שהיית צריך לשלם עוד 200 ש"ח על פשלה לא שלך... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.