אנא עזרו לי!! מה עושים אם קיבלתי רכיב שונה לחלוטין ממה שהזמנתי בKSP?? ..נפתר.. - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנא עזרו לי!! מה עושים אם קיבלתי רכיב שונה לחלוטין ממה שהזמנתי בKSP?? ..נפתר..


shiow yaanu

Recommended Posts

זה לא נחשב יחס טוב:

"אבל אני חושש שביום ראשון אתקל בבעיות כאשר אדבר איתם."

חששות(השם KSP מרתיע).

"וזה גרם לו לחשוב שאולי אני זה ההוא שלקח את המשופץ ומנסה לעבוד עליו"

האשמות(עלבונות).

"מה שהכי מצחיק זה שבסוף יצאתי פראייר טיפוסי כי גם שילמתי עוד 200 שקל על כרטיס של כי מה שהזמנתי במקור לא היה במלאי.."

200 שקל נוספים על לא עוול בכפיך.

קיבלת התנצלות..פיצוי..

לא=קיבלת האשמות+חיוב 200 שקלים....

לצורך השוואה, כשמחשב שהזמנתי מאייבורי התאחר בשבועיים ,הוצע לי מחשב דומה מחברה אחרת בהנחה של 350 שקלים+התנצלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ולזה שהיית צריך לשלם עוד 200 ש"ח על פשלה לא שלך...

שלא לדבר על ההוצאות המיותרות עקב הפשלה שלהם. ראבק, לא מספיק שעשו פאשלה לא מהעולם הזה, במקום לפצות אותך על הטרטור הם עוד גובים ממך 200 שקל נוספים על דגם חלופי?!

מר HUNTER, שיעדכן בראשי, שבאמת יעדכן. שכולם ידעו לא להתקרב אליכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סך הכל הם יצאו בסדר, אבל לא מצוין. (כמו בפרסומת של הבנק להשקעות).

מצוין זה לתת את הכרטיס החלופי ולספוג את ההפרש בעלות.

או, אם ההפרש בעלות יקר משמעותית אז להתחלק בההפרש.

במקרה שכזה הייתי אומר שמגיע לבן אדם לפחות את עלות הדלק שלו חזרה.

במיוחד כשמדובר במקרים שאינם נפוצים ואינם מאיימים על רווחיות החברה, הייתי מצפה האנשים במערכת שידעו להפסיק להיות אנשי מכירות לרגע, ולהיות שגרירים של רצון טוב.

בסינית במילה סכנה/חשש קיימת גם המילה הזדמנות.

הלקוח חושש מהחנות, החנות חוששת מהלקוח, בסוף העניין מסתדר, וכאן יש הזדמנות למחווה בונת אמון.

רשת KSP צריכה למצוא איזון טוב יותר.

כזה שלא ישנה משמעותית את פעילות ורווחי החברה, ושיכול לשפר את אמון ושביעות רצון הלקוחות.

אני הזמנתי מNOA פעם חלק במשלוח רגיל.

ולפני שהזמנתי שאלתי את האיש מתי הוא ישלח לי את זה, והוא אמר אחר הצהריים החבילה תהיה אצל הדואר.

כמה ימים אחרי אני מתקשר לבדוק מה המצב, ומגלה שמישהו אחר הזמין באותו יום עם משלוח מהיר עד הדלת, ומישהו שם חשב שמכיוון שמדובר באקספרס זה יותר דחוף משלי.

ומכיוון שנגמר המלאי יקח עוד לפחות שבוע עד שיגיע המשלוח החדש.

אחרי שהזכרתי את העובדה ששאלתי וסיכמתי שהחבילה תגיע לדואר באותו יום ושאם הייתי יודע הייתי יכול להזמין ממקום אחר ולקבל את הפריט הרבה יותר מוקדם, קיבלתי התנצלות והבטחה שברגע שיגיע המשלוח הם ישלחו לי את זה אקספרס עד הדלת.

האם זה בסדר מה שקרה ? לא.

האם הם עשו מחווה קטנה של רצון טוב והשתתפות כספית לפיצוי על הזמן ? כן.

אני לא אומר שצריך להתחיל לשלם קנסות ופיצויים לעוגמות נפש וחוסר שביעות רצון.

רק שעל פאשלות אפשר ונכון לפעמים לעשות מחוות של רצון טוב ומאמץ קטן כדי לפתור את הבעיה ולצמצם את הנזק ללקוח.

NOA פישלו ולמרות זאת אני זוכר אותם לטובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארט, אני מבין את מה שאתה אומר ובגדול מסכים, אבל יש הבדל קל בין הסיפור שלך עם נועה לבין הסיפור הנידון כאן. אין הקבלה בין איחור במשלוח עקב ניהול מלאי\משלוחים לא נכון, לבין מסירת רכיבים נחותים ביחס למה שהלקוח הזמין תוך שנמסרות לו הקופסאות של הרכיבים היקרים יותר שהוא אכן הזמין. אם לא היה את העניין הזה של הקופסאות, עוד איכשהו הייתי מקבל את הטענה הזו של "טעות בתום לב" (וגם במקרה הזה הייתי מצפה שהרכיב החלופי ינתן ללא כל תוספת מחיר, אפילו אם הוא עולה קצת יותר) - אבל כשנמסרה הקופסה המקורית יחד עם רכיב חלופי, מאוד קשה לי לבלוע הסבר כלשהו מלבד הטעייה מכוונת ונסיון לרמות את הלקוח הלא-ממש-מתמצא, ואני בטוח שזה הרושם שהבחור השאיר על המוכרים. התנהלות שכזו, אם אכן כך היה הדבר, אינה בגדר "שירות גרוע" - היא בגדר עבירה פלילית.

אגב, אני מנחש שכש"התברר" הסיפור, הוצע ללקוח לשלם את ההפרש עבור הכרטיס החלופי, אך לא לבטל את כל ההזמנה כליל (וללא כל "קנסות" מצידו), כפי שמחייב החוק במצבים בהם אין המוכר יכול לספק את הסחורה שהקונה הזמין במחיר שסוכם עליו. פותח הדיון, אני טועה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה על העיכוב בתשובה, vic07.

אז רק להבהיר כמה דברים:

א. מה שהיה לי מוזר מלכתחילה בהתנהלות זה שלא קיבלתי את הקופסא של כרטיס המסך. כפי שציינתי, הם אמרו לי שהם מרכיבים 10 מחשבים ביום ולא יכולים לשמור את כל הקופסאות לכן הם נותנים רק קופסא של מארז ולוח אם, לא של כרטיס מסך. זה כשלעצמו היה לי מוזר, ובנוסף לא קיבלתי דיסק של כרטיס המסך בתוך קופסת לוח האם. לדעתי זו לא התנהגות מקצועית. זה שלא מצאו לו דיסק היה צריך להעלות את חשדם שאולי התבלבלו ברכיב.

ב. לא הוצע לי לבטל את הזמנת המחשב, מה שמגיע לי על פי חוק אך לא רציתי בגלל הטרטור, אך אבירן הוציא לי זיכוי של 1550 ש"ח עבור הכרטיס שהזמנתי. לאחר מכן נמסר לי שיש כרטיס מאותו הדגם אבל של GIGABYTE, שעולה 1750 ש"ח ואני הוספתי 200 ש"ח עבור הזיכוי ורכשתי את הכרטיס שהפעם הגיע עם קופסא מן הסתם, כמו שמגיע לי לכל הדעות כי רכשתי את המוצר ומגיע לי קופסא וחוברת ודיסק ומוצרים שהגיעו עם המוצר.

ג. אבירן אמר את הדבר הבא: "אם אתה רוצה לחכות למחר, אני יכול לשאול את ההנהלה אם הם מוכנים לעשות לך מחווה כלשהיא כגון הנחה, אבל אנחנו עובדים קשה מאוד על עשיית המחירים שלנו הזולים ביותר, כך שאני בספק שתקבל הטבה משמעותית". מכיוון שלא רציתי להגיע עוד פעם במונית, ורציתי כבר לגמור עם זה לקחתי את הכרטיס ושתקתי.

ד. הוא התנצל על הטרטור שעברתי, והוא אמנם מנהל הסניף, אך זו היתה יותר כמו התנצלות אישית, ולדעתי הוא יכל לעשות יותר. מדובר ברכישת מחשב שעולה כ10000 ש"ח, בתוספת של 280 ש"ח עקב בלבול שכלל אינו קשור אלי. למרות היותי לקוח "פראייר" ואחד שלא צועק ועומד על זכויותי לפיצוי, הוא היה צריך להתעקש אם הם בעניין של שינוי התדמית ממערכת מפלצתית שהאחריות בה היא סיוט לרשת ידידותי למשתמש.

ה. באופן כללי, איפה כל מה שהזמנתי?? מה עם המאוורר המקורי של המעבד?? לא קיבלתי אותו והוא שלי על פי חוק. תעודת האחריות והקופסא של של הזכרונות? של הSSD של corsair? איך הם מחליטים עבורי שאני לא צריך את הדברים האלו. מצידי שימרו אותם על הגג!

כשקניתי מחשב בTMS הם הרכיבו אותו בחיפה, שלחו לתל אביב בUPS חינם וקיבלתי את כל הקופסאות והרכיבים עד הכבל הכי לא ברור. כך צריך.

ו. אינני מבין בחומרה כמו החבר'ה כאן אבל אני לא בטוח שהשארתי עליהם רושם כזה כי שקדתי רבות כדי להרכיב את המפרט, ולצרף יחד את הרכיבים שמתאימים אחד לשני בצורה הטובה ביותר. בכל מקרה זה לא אמור להשפיע כלל וכלל על השירות. זה מחשב high end ולדעתי הרשת מעוניינת לשמר ולזכות באמונם של לקוחות שמזמינים מחשב כזה, וכותבים בקהילות הפורומים.

ז. לאיפה נעלם אדון Hunter או נציגות הרשת?? אני עשיתי מה שהוא רצה ועדכנתי את הכותרת והפוסט הראשון אבל הוא לא ענה על סוגיית הטרטור והקופסאות והפאדיחה שהם עשו שהוא בעצמו אמר שהיא חמורה.

לדעתי ששואפת להפסקת ה"הפחדות" וה"השמצות" עליה צריכה להיות יותר קשובה בפורומים מסוג זה ולספק לנו תשובות!!

אשמח לשמוע את דעתכם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לתת לך את כל הקופסאות והרכיבים של מחשב בסכום כזה -לי היה מרגיש מפוקפק מאוד

והיתי דורש את זה

מעבר לזה זה גם מאוד משפיע יותר מאוחר עם אתה רוצה למכור חלק מהדברים ביד 2

בעניין מאוורר של המעבד זה מאוד תלוי עם הזמנתה בוקס או בסיס -בבסיס זה לא מגיע ומחירו קצת זול יותר

אני במחשב שיש לי היום הזמנתי מעבד בלי מהאוורר כי זה היה זול יותר (קניתי מעבד בניפרד )

ופה תבדוק מה הזמנתה בדיוק -יש רכיבים שמוזמנים בלי ואז העלות שלהם זולה יותר

עם הזמנתה בוקס ולא קיבלתה-הם פשוט יכולים לכאורה למכור את המעבד במחשב של לקוח אחר ולהרוויח את האפשר במחיר

אומנם ברוב המיקרים האפרש לא משמעותי -אבל שיש הרבה לקוחות זה כן משמעותי

לא סתם היצרניות מאפשרות לקנות עם באנדל או בלי באנדל הרבה רכיבים

ככה זה מוזיל רכיבים למי שמעונין ברכיבים זולים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון, אם אתה רוצה את תגובתו של האנטר בפורום, אני מציע שתערוך את הכותרת שוב. "נפתר" לא ימשוך אותו לכאן, "נפתח חלקית, לKSP אני כבר לא חוזר" עשוי לעזור יותר.

ובכל מקרה, גם אם לא היתה כאן הטעייה מכוונת, הם עדיין עברו עבירה בכך שאפילו לא הציעו לך לבטל את ההזמנה כולה (שהרי המחשב הוזמן כיחידה אחת, כולל הרכבה, ולא כרכיבים בודדים) ואפילו לא זיכו אותך כספית על כרטיס המסך אלא בזיכוי בחנות בלבד (ובכך כבלו אותך אליהם בבחירת הכרטיס החלופי, עליו שילמת יותר מדי בהעדר אלטרנטיבות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב KSP ה i של הם רק מעבדי Tray שמגיעים ללא מאווררר וללא תעודת אחריות. מימוש האחריות במעבדים אלו היא רק מול החנות או היבואן ואינה אפשרית למימוש מול .

על כל מקרה רק לשתף אתכם בשתי חוויות טובות או רעות תחליטו אתם:

1. דיסק קשיח ששלחתי למימוש אחריות ב KSP חזר רק אחרי שלושה שבועות אחרי ארבעה ביקורים ושאלות מה קורה עם הקשיח, שלחתי F3 וקיבלתי היטאצ'י, סירבתי אז כמובן לקוח אידיוט שכמוני לא מסכים לכל מה שאומרים לו אז נענשתי בעוד שבוע, חודש שלם להחליף דיסק באחריות.

2. יום שישי האחרון חבר שם כרטיס מסך למימוש אחריות ב KSP בירושלים, נאמר לו שזה יקח 20 ימי עסקים... זה החנות היחידה שאני מכיר שכל מימוש אחריות אצלה לוקח חודש

אגב, על הדרך הם מחתימים אותך על טופס שגם אם הם לא רואים נזק פיזי במקום אחרי בדיקה, כל נזק פיזי שמתגלה בהמשך הוא על אחריות הלקוח והוא יחוייב בתשלום על הנזק. כלומר הם יכולים לשחק סטנגה עם המוצרים שאתה שם אצלהם ובסוף הלקוח יהיה אשם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה החנות היחידה שאני מכיר שכל מימוש אחריות אצלה לוקח חודש

קרה לי בעוד חנויות טובות שמימוש אחריות לקח חודש שלם

ב-KSP רמת גן קרה לי בחנות משהו מוזר, קניתי מעבד בתצורת BOX וקיבלתי מעבד TRAY שאלתי היכן המאוורר ואמרו לי אתה צריך לקנות בנפרד. אמרתי BOX מגיע עם מאוורר, אמרו לא. אחרי שהתעקשתי נערך בירור עם המוכר הראשי שאישר ש-BOX מגיע עם מאוורר ואז נתנו לי קופסה פתוחה עם המאוורר, אמרתי המעבד צריך להגיע סגור בקופסה ולא פתוח, אמרו כן זה המאוורר שלו מקודם הפרדנו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. פותח הת'רד - מהנסיון שלי, KSP מחזיקים הרבה מסחורה שלהם בBULK כלומר ללא קופסאות בכלל, הן בזיכרונות RAM, הן בספקי כח, הן בקשיחים, הן בלוחות אם ואפילו בכרטיסי מסך, כך שייתכן שלא קיבלת קופסאות / שאר פריטים כי החומרה מגיעה ללא באנדל - זה לא אחת מאפשר מחיר נמוך יותר, ואישית אני חושב שזה שווה את זה. בזמנו כאשר הייתי מרכיב מחשב, הייתי מרכז בקופסאת לוח האם / קופסא אחרת אם הלוח נקנה בתצורת BULK את מה שהגיע בבאנדלים של הרכיבים, וזורק את שאר הקופסאות אלא אם ניתבקשתי מפורשות אחרת. אני כן מסכים שזה לא בסדר שבהרבה חנויות, גם כאשר רוכשים מעבד בBOX, אבל גם קירור של צד שלישי, משום מה החברות לא נותנות לך גם את הקירור המקורי, שכאמור מגיע לך - קנית אותו.

2. 11@11 יש סיריאלי על המעבד עצמו, וצריך להופיע סיריאלי במדבקה על הקופסא, בדוק שהם זהים, אם כן - קיבלת את הקופסא של המעבד שלך אם לא, אז זו לא הקופסא שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2. 11@11 יש סיריאלי על המעבד עצמו, וצריך להופיע סיריאלי במדבקה על הקופסא, בדוק שהם זהים, אם כן - קיבלת את הקופסא של המעבד שלך אם לא, אז זו לא הקופסא שלו.

טוב לדעת !

במקרה הזה היה ממש לא רציני, בסה"כ מעבד פשוט בשביל HTPC

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החבר'ה יצאו תותחים.

במיוחד בחור בשם אביעד, מנהל הסניף, שישב וחפר במחשב שלהם וגילה בסוף את הבעיה! הכרטיס מדגם 250 שהוכנס למארז שלי נשלח מהסניף בראשון לסניף בדיזינגוף לתיקון או refurbishing, כלומר הוא כרטיס ישן ששופץ, וזה גרם לו לחשוב שאולי אני זה ההוא שלקח את המשופץ ומנסה לעבוד עליו.

והחלק הזה באורח פלא ובמקריות שקשה לתאר מצא את דרכו לתוך המחשב החדש שלך...?

Odds-Pic.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...