עבור לתוכן

מימוש אחריות לרכיבים שנקנו בפנדה מחשבים

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

לפני זמן לא רב רכשתי מחשב מפנדה.

לאחרונה קיבלתי מספר מסכים כחולים ואיתרתי את מקור הבעיה לסטיק הזכרון (אחד מתוך שניים שיש לי).

הזכרון הוא מתוצרת G.Skill דגם RipJaws.

ניסיתי לשלוח מייל למכירות בפנדה, אבל נראה לי שהוא גם לא פעיל..

יש למישהו מושג למי אני פונה עם הבעיה? ליבואן? ליצרן?

בתודה מראש.

פורסם

נועה מחשבים היא יבואנית של G.Skill אז אולי היא תוכל לעזור לך...

פורסם

יש ל-g.skill עוד כמה יבואנים בארץ למען האמת.

אישית? אלא אם כן זה סט מאוד מיוחד ויקר, הייתי פשוט מחליף אותו. קופץ לחנות עם 200 שקל וקונה קיט 2X2 חדש. זה מה שאני הייתי עושה.

אם אתה בכל זאת מעוניין לנסות להחליף, צור קשר עם היצרן ישירות ותראה מה האופציות שלך.

http://www.gskill.com/rma.php

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים