פורסם 2011 באוגוסט 1614 שנים אהלן לפני כחודשיים הוצע לי מבזק לשדרג את החבלילה ל-10MB NGN כולל ספק ותשתית שלהם פלוס קבלת ראוטר חדש (שהתברר כמחודש ד''א). מאז השדרוג, קרו לי רק צרות עם האינטרנט. כל הזמן היו נפילות (שנבעו מצד התשתית של בזק) שלא פסקו. הנפילות היו ברמה כזו שרוב הזמן לא היה אפשר בכלל אפילו להתחבר לאינטרנט. לאחר אין ספור שיחות מול השירות הטכנאי שכשל, חמש פעמים שבא טכנאי (ונאלצתי לבטל אפילו ימי עבודה), ארבע פעמים שנשלחתי במיוחד לנזק סטור על מנת להחליף ראוטר, רק אתמול סודרה התקלה (אני מקווה...). עכשיו רציתי לשאול מה אני אמור לעשות? נראה לכם שאני צריך לבקש פיצויי כלשהו? או שעדיף לעזוב את זה וגמרנו? בכל זאת, לא מספיק ששילמתי על משהו שבכלל לא קיבלתי אותו, והעוגמת נפש והעצבים ונוסיף לעובדה שהם גזלו לי זמן רב (שיחות,טכנאים,ללכת במיוחד להחליף...)
פורסם 2011 באוגוסט 1614 שנים פיצוי זה לגיטמי. או לפחות החזר. בכל זאת, במשך חודשיים לא נהנת מהשירות עליו שילמת.
פורסם 2011 באוגוסט 1614 שנים אצלי גם היו בעיות במשך שבוע, בחשבונית החודשית ראיתי שנתנו לי החזר על אותו שבוע - ולא ביקשתי אפילו...אם לך לא נתנו אוטומתית כנראה שאתה פשוט צריך להתקשר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.