עבור לתוכן

סלקום לא רוצים לבטח מכשיר שלא נקנה אצלם

Featured Replies

פורסם

ל OP אין לי מה לומר יותר. אני מרים ידיים. אתה החלטת שאתה רוצה שיצבעו את הסניף של סלקום בורוד, למה? כי ככה אתה החלטת. אתה החלטת שסלקום צריכה לבטח לך את המכשיר? אז החלטת. שוב, בהצלחה עם זה מכל הלב.

momi2010 עם כל הכבוד אבל אתה סתם משתחצן [ככה אומרים את זה? kopfpatsch.gif ]

אני מכיר אדם שייצג את מקום עבודתו בתביעה מהסוג הזה, ממה שסיפר לי באותו היום לא היה מקרה אחד שפסקו נגד הלקוח.

ככה שבמצבים כאלה לא צריך להיות גאון הדור. הלוואי והיה לי זמן וכח להתעסק עם השטויות האלה האיתי כבר מוצא את מי לתבוע פרינצ'ים כדי לצאת צודק.

קודם כל, עובדה שאתה לא מוצא מספיק זמן וכוח, אז כדאי אולי שתעריך אנשים שכן משקיעים את הזמן הזה. תאמין לי שלא עשיתי את זה בשביל הסכום שקיבלתי אלא בגלל הענין הקרוני, והייתי מוכן גם כמו בכל משפט לשלם הוצאות אם אפסיד. תתפלא הרבה פעמים פסקי דין בתביעות קטנות משמשים בסיס לפסיקות אחרות בערכאות גבוהות יותר.

לגבי אנשים שלא פסקו נגד הלקוח, לא יודע איך להגיד לך את זה אבל אני מבלה הרבה זמן בבתי משפט לתביעות קטנות וחלק גדול מהמקרים שאתה רואה שם תאמין לי שמדובר באנשים נורמליים שלא השאירו להם ברירה אחרת. בין אם מדובר בחברות עסקיות או באנשים פרטיים שפשוט עשו מה שבא להם. אז כן, בית המשפט הזה פוסק הרבה פעמים לטובת התובע.

אבל ראיתי חלק לא מבוטל של מקרים שבהם התביעה נדחתה ואני מדבר איתך על לפחות 10-15% מהתביעות, ועוד חלק לא מבוטל בכלל שבהן הסכום שנפסק היה נמוך משמעותית מהסכום שנתבע. אז אני לא יודע מה זה נגד הלקוח, אבל אם מישהו תבע 15 אלף שקל פיצויים על נזקי צביעה ויצא עם 1000 ש"ח לא בטוח שזה לא פסיקה נגד התובע.

פורסם

עד כמה שסלקום יודעים, אתה מגיע אליהם עם מכשיר תקול מראש שתיקונו יעלה להם יותר מכספי הביטוח שתשלם להם,

"רגע, אני מוכן שיעשו לו בדיקה מלאה לפני הביטוח", כן ואז הם יגלו את התקלה והופה אתה תגיד שהם הרסו את המכשיר במעבדת הבדיקות ותוציא עליהם תביעה משפטית משום מקום. למה הם צריכים את הכאב ראש הזה כשהם אפילו לא מרוויחים ממך שום דבר על המכשיר?

שום לגיטימיות מוראלית לא צריכה להיות מעורבת פה - יש פה לגיטימיות עסקית. אף אחד בסלקום לא חייב לך שום דבר, אבל גם אף אחד בסלקום לא החליט שהוא יעשה דווקא לבחור הראשון שיעבור בדלת הבוקר, זאת המדיניות שלהם.

פורסם
  • מחבר

Track,

אני בכיס שלהם? אני האחרון שיהיה בכיס שלהם, תאמין לי. אין לך שום זכות, לא חוקית ולא "מורלית", לדרוש מהם לבטח את המכשיר שלך. פשוט אין ולא משנה מה תגיד או תרצה או תחשוב. זה בדיוק כמו שיהיו חברות ביטוח שלא ירצו לבטח את הרכב שקנית (גם תמורת פרמיה גבוהה), או כמו שאתה בעצמך אמרת (דוגמה נפלאה שסותרת את הטענה שלך) - שף שלא יסכים לבשל עם מזון שאתה רכשת למרות שזה הגיע מאותו שדה.

לא לבטח מכשיר זהה ב100% זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי.

אם אתה לא מסכים, חבל לי על מקשי המקלדת לנסות ולהסביר לך.

תודה לכולכם.. באמת עזרתם לי למצוא מקום אלטרנטיבי לבטח את הפלאפון.

פורסם

על פי תנאי הרישיון שלהם, הם כנראה כן מחוייבים לבטח לו את המכשיר.

הם מחוייבים לתת כל הטבה או סל שירותים שהיה ניתן אילו המכשיר היה נקנה אצלם. אסור להם להפלות בשום צורה בין לקוח שקונה אצלם מכשיר לבין לקוח שקונה את המכשיר מחברה אחרת.

צרפתי את החלק המתאים מתנאי הרשיון.

[attachment deleted by admin]

פורסם

אתה טועה. שים לב שמדובר שבעל הרשיון לא יצור זיקה בין "שירותי רט"ן" לבין העובדה שהמכשיר נקנה או לא נקנה אצלו.

שירותי רט"ן זה שירותים רדיו-טלפון נייד או במילים אחרות שירותים סלולריים בכפוף לרשיון של החברות. שירותי ביטוח הם ממש לא שירותי רט"ן.

פורסם

לי סלקום ביטחו מכשיר חדש שלא נקנה אצלם בלי שום בעיה.

פורסם

אם פותח הדיון הגיע עם אותה גישה למוקדי השירות של סלקום, ממש מפתיע שלא הסכימו לבטח לו את המכשיר. ::)

פורסם

בדיוק בשביל דיונים כאלו קיים פורום צרכנות. אני מעביר את הדיון לפורום צרכנות.

פורסם

אתה טועה. שים לב שמדובר שבעל הרשיון לא יצור זיקה בין "שירותי רט"ן" לבין העובדה שהמכשיר נקנה או לא נקנה אצלו.

שירותי רט"ן זה שירותים רדיו-טלפון נייד או במילים אחרות שירותים סלולריים בכפוף לרשיון של החברות. שירותי ביטוח הם ממש לא שירותי רט"ן.

תקרא הכל. לרבות "סל שירותים וכיוצא בזה".

פורסם

פותח הדיון: "מגיע לי. הכל מגיע לי. מוסרית. הם שקרנים. נצלנים. מגיע לי. הם שקרנים. מגיע לי. ואם לא- אני יודע לצעוק ממש, אבל ממש, חזק. אתם כולכם קלומניקים. רק אידיוטים לא יסכימו איתי, הרי אני תמיד צודק והכל מגיע לי. אני חכם יותר מהחברות ומכולכם. אתם והם לא מבינים כלום. מגיע לי."

OP, תסתכל על מה שכתבתי. תסתכל על עצמך. תסתכל שוב על מה שכתבתי. תחשוב.

לא מגיע לך.

לא מגיע לך כלום.

אתה לא הכי חכם/טוב.

לא כל מי שלא מסכים איתך הוא אידיוט/כלומניק/"כלי".

אתה לא תמיד צודק.

והפעם, אתה טועה. אין להם שום סיבה לבטח מכשיר לא שלהם. ויש להם כל זכות לעשות כן.

לא מגיע לך. :o

פורסם

תקרא הכל. לרבות "סל שירותים וכיוצא בזה".

אני מכיר את התקנות בעניין היטב, אבל הלכתי ובדקתי שוב בשביל להיות בטוח. מתוך אתר משרד התקשורת בעניין ניתוק הזיקה:

"ביום 1.11.09 נכנסו לתוקפן הוראות חדשות, לפיהן מנוי חדש או מנוי קיים הרוכשים מכשיר סלולרי מחוץ לחברה הסלולרית, יקבלו בעת ההתקשרות עימם, אותן הטבות ובאותם תנאים שמקבל מנוי חדש או מנוי קיים הרוכשים מכשיר סלולרי בחברה הסלולרית בעת ההתקשרות עימה.

יובהר, כי מדובר רק בהטבות בתחום שירותי התקשורת ולא בהטבות אחרות כגון: שירותי ביטוח, מתן אביזרים למיניהם בחינם, תלושי קניה וכד'."

למי שרוצה לקרוא את המסמך המלא:

http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/9/1909.pdf

  • 1 שנה מאוחר יותר...
פורסם

פותח הדיון: "מגיע לי. הכל מגיע לי. מוסרית. הם שקרנים. נצלנים. מגיע לי. הם שקרנים. מגיע לי. ואם לא- אני יודע לצעוק ממש, אבל ממש, חזק. אתם כולכם קלומניקים. רק אידיוטים לא יסכימו איתי, הרי אני תמיד צודק והכל מגיע לי. אני חכם יותר מהחברות ומכולכם. אתם והם לא מבינים כלום. מגיע לי."

OP, תסתכל על מה שכתבתי. תסתכל על עצמך. תסתכל שוב על מה שכתבתי. תחשוב.

לא מגיע לך.

לא מגיע לך כלום.

אתה לא הכי חכם/טוב.

לא כל מי שלא מסכים איתך הוא אידיוט/כלומניק/"כלי".

אתה לא תמיד צודק.

והפעם, אתה טועה. אין להם שום סיבה לבטח מכשיר לא שלהם. ויש להם כל זכות לעשות כן.

לא מגיע לך. :o

מחזק :xyxthumbs:

פורסם

התגובה המבריקה הזו מצדיקה הקפצת דיון בן שנה+ ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים