סלקום לא רוצים לבטח מכשיר שלא נקנה אצלם - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סלקום לא רוצים לבטח מכשיר שלא נקנה אצלם


Track

Recommended Posts

קניתי מכשיר 9780 בחנות רגילה בארץ.

סלקום הסכימו לתת לי את אותה חבילה שהיו נותנים אם הייתי קונה ישירות מהם, כחוק.

אבל כשביקשתי לבטח את המכשיר.. פשוט אי אפשר.

דיברתי עם אינספור אנשים, מנהלים, וכו'.

כולם אומרים לי את אותו ג'יבריש - החומרה שונה (לא נכון), התוכנה שונה (לא משנה), אין עם מי לדבר, ראש בקיר.

כשהגעתי למנהל של המנהל (גם בקושי רב), נאמר לי שבגלל שהתוכנה שונה.. יכול להיות מצב שהטלפון יהיה bricked.

כמובן שזה שטויות, אבל זה לא הכל.

אמרו לי, ואני לא צוחק(!).. שאם הם ינסו להתקין לי על המכשיר את התוכנה של .. המחשבים שלהם יהפכו להיות bricked, או יושבתו בצורה כלשהיא ויימחקו.

אז קודם כל, נפלו למקום האחרון ברשימה שלי של חברות בארץ..

אבל שנית - איפה אני מבטח את הפלאפון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא הבנתי את האנשים שמוכנים לשלם עשרות שקלים כדי לבטח את המכשיר הסלולרי. :screwy:

מגבים את המידע החשוב במחשב ובמקרה של תקלה נותנים לחנות פרטית (עם שירות תיקונים) את המכשיר. הטכנאים בחנויות האלו מאוד מיומנים, לא עושקים את הלקוח וגם עומדים בזמנים (!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תצפה שאף גוף יסכים לבטח לך משהו שלא נרכש אצלם. אם הוא יסכים זה בונוס, אבל זה לגיטימי ומובן לגמרי שסלקום (או אורנג' או פלאפון) לא יסכימו לבטח מכשיר שלא נרכש דרכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שלא מבטחים מכשירים שאין להם - אם יתקלקל לך, איך יתקנו לך אותו? אין להם חלפים והטכנאים שלהם לא הוסמכו על המכשיר הזה.

חוץ מזה שבמחיר של הביטוח אתה יכול לקנות מכשיר חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שלא מבטחים מכשירים שאין להם - אם יתקלקל לך, איך יתקנו לך אותו? אין להם חלפים והטכנאים שלהם לא הוסמכו על המכשיר הזה.

חוץ מזה שבמחיר של הביטוח אתה יכול לקנות מכשיר חדש.

נו, אבל יש להם. בדיוק את אותו הדגם - 9780.

חוץ מזה, אם טכנאי יכול לתקן 9700, הוא יכול לתקן 9780 (לידע כללי).

אף פעם לא הבנתי את האנשים שמוכנים לשלם עשרות שקלים כדי לבטח את המכשיר הסלולרי. :screwy:

מגבים את המידע החשוב במחשב ובמקרה של תקלה נותנים לחנות פרטית (עם שירות תיקונים) את המכשיר. הטכנאים בחנויות האלו מאוד מיומנים, לא עושקים את הלקוח וגם עומדים בזמנים (!).

אתה לא מבין את הנסיבות.

זה פלאפון של אחות שלי. היא תוך חמש דקות הורסת אותו. ביטוח זה כסף קטן.

אל תצפה שאף גוף יסכים לבטח לך משהו שלא נרכש אצלם. אם הוא יסכים זה בונוס, אבל זה לגיטימי ומובן לגמרי שסלקום (או אורנג' או פלאפון) לא יסכימו לבטח מכשיר שלא נרכש דרכם.

סליחה, אבל זה ממש, ממש לא לגיטימי שהם לא יסכימו לבטח מכשיר זהה ב100% למכשיר שהם מוכרים.

הסיבה שהם לא מבטחים, זה כי הם רוצים שאני אקנה את המכשיר אצלהם.

ואם מישהו פה לא יודע, הם דורשים 3,000 ש"ח על מכשיר שעולה 2,000 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, אבל זה ממש, ממש לא לגיטימי שהם לא יסכימו לבטח מכשיר זהה ב100% למכשיר שהם מוכרים.

הסיבה שהם לא מבטחים, זה כי הם רוצים שאני אקנה את המכשיר אצלהם.

אתה לא מחדש לי, אבל זה ממש לא נכון מה שאתה אומר. זכותם המלאה לא לבטח מכשיר שנרכש דרכם - אתה רכשת מייבוא מקביל, יש לזה יתרונות רבים אך יש לזה גם חסרונות. רק לידיעתך, מספיק שתקנה את הגרסה של T-MOBILE בעוד שהם ימכרו את זו ש-AT&T מוכרת כדי שהם יטענו שמדובר במכשירים שונים (תדרי דור שלישי למרות ששניהם תומכים בתדר דור שלישי של סלקום), ובסופו של דבר הם צודקים.

אגבף מחירו בשוק הפרטי הוא יותר כמו 1700 שקל ולא 2000.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השרשור הזה די מוזר. בוא אני אגלה לך סוד: גם לא חייבת לבטח מכשירים שנקנו אצלה. המכשירים האלה מגיעים עם אחריות יצרן לשנה ואין אף חוק שמחייב את לבטח את המכשיר שלך אחרי זה. זה שירות בתשלום שהיא מציעה לך ויכולה גם לא להציע לך.

לא מבין למה התווכחת בכלל? ואם רצית לבטח את המכשיר למה קנית אותו בחנות פרטית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זכותם המלאה לא לבטח מכשיר שנרכש דרכם.

אני רואה שאתה כבר מזמן השלמתה עם החשיבה שאתה לא יכול לשנות שום דבר.

אני מדבר פה על הלגיטימיות המורלית.. לא על המצב הענייני/חוקי. וואלה, הם לא חייבים על פי החוק, גיליתי לי את אמריקה.

במקום להאשים אותי (יא כלי) תצטרף למחאה שלי.

לא יכול? טוב, תלך ראש בקיר כמוהם. אתה ברור כבר בכיס שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא הבנתי את האנשים שמוכנים לשלם עשרות שקלים כדי לבטח את המכשיר הסלולרי. :screwy:

מגבים את המידע החשוב במחשב ובמקרה של תקלה נותנים לחנות פרטית (עם שירות תיקונים) את המכשיר. הטכנאים בחנויות האלו מאוד מיומנים, לא עושקים את הלקוח וגם עומדים בזמנים (!).

אני גם לא הבנתי למה אנשים משלמים כפול בשביל מכשיר אחד

שהוא יהרס לך תקנה חדש זה יעלה אותו הדבר , ותמצא את עצמך עם טלפון חדש ולא אחד מתוקן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום להאשים אותי (יא כלי) תצטרף למחאה שלי.

לא יכול? טוב, תלך ראש בקיר כמוהם. אתה ברור כבר בכיס שלהם.

תשמע, אם אתה רוצה להוביל מחאה אחד הדברים שכדאי לך ללמוד הוא להקשיב. אתה מדבר עם בנאדם שרק לפני שבועיים יצא מבית המשפט לתביעות קטנות אחרי שניצח תביעה עקרונית נגד על דואר זבל בכלל.

הבקשה שלך מהם היא קנטרנית. זה כמו שאני אכנס לחנות ירקות ואבקש מהמוכר שיבטח לי את האבוקדו שקניתי בחנות אחרת. למה? ככה. אין לי באמת סיבה. סתם כי מתחשק לי.

קנית מכשיר, הם נתנו לך זיכוי על פי חוק. הם לא חייבים לבטח אותך לא חוקית ולא מורלית. למה הם צריכים לתמוך במכשיר שהם לא מכירים או לא רוצים להכיר?? אתה חושב שהוא זהה? סבבה. הם חושבים שלא. זה לא מחאה, זאת סתם התעקשות על כלום. אני הראשון שאצא נגד חברות הסלולר והעושק שלהן, אבל פה הן לא עשו שום דבר רע.

ושוב אני אומר לך , אם תבדוק הן לא מבטחות כל מכשיר אפילו מכשיר שנקנה אצלהן. זה דורש הסכמה ובדיקה שלהן קודם לרכישת המכשיר. אפילו מכשירים שנקנו למשל ברשתות סלולריות אחרות בארץ ונוידו אליהן. זכותן לא לבטח. לא מתאים לך - לך לרשת אחרת. אולי שם יסכימו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבקשה שלך מהם היא קנטרנית. זה כמו שאני אכנס לחנות ירקות ואבקש מהמוכר שיבטח לי את האבוקדו שקניתי בחנות אחרת. למה? ככה. אין לי באמת סיבה. סתם כי מתחשק לי.

המטפורה שלך שבורה בכל מובן שהוא.

הם נותנים לי שירות בפלאפון בכל מובן. זה יותר כמו שף פרטי שלא רוצה להשתמש באבוקדו שקניתי בעצמי ושהוא לא קנה לי.

זה די ברור שאתה כעוס בעצמך עליהם/אנשים כמוהם ומנסה להסביר את מעשיהם, אף כאשר אין הסבר צדיק.

תשמע, אם אתה רוצה להוביל מחאה אחד הדברים שכדאי לך ללמוד הוא להקשיב. אתה מדבר עם בנאדם שרק לפני שבועיים יצא מבית המשפט לתביעות קטנות אחרי שניצח תביעה עקרונית נגד על דואר זבל בכלל.

והנה הסיבה שאתה ככה.

קנית מכשיר, הם נתנו לך זיכוי על פי חוק. הם לא חייבים לבטח אותך לא חוקית ולא מורלית. למה הם צריכים לתמוך במכשיר שהם לא מכירים או לא רוצים להכיר?? אתה חושב שהוא זהה? סבבה. הם חושבים שלא. זה לא מחאה, זאת סתם התעקשות על כלום. אני הראשון שאצא נגד חברות הסלולר והעושק שלהן, אבל פה הן לא עשו שום דבר רע.

לפי דעתי, הם חייבים מורלית לבטח את הפלאפון אם הוא באמת אותו דגם שהם מוכרים. והוא באמת אותו הדגם - בדקתי.

הם לא עשו שום דבר רע? בונה, אתה רואה חצי סנטימטר מול הפנים, הא?

ההתעקשות הלא מוצדקת שהוא לא אותו דגם היא הבעיה, והם אלו שמתעקשים.

לא רק זה, הם משקרים ולא יודעים בשום מובן שהוא לא אותו הדגם.

פשוט לא בא להם לבדוק את זה ויותר קל להם להגיד לא. חד וחלק.

סליחה, אבל זה ראש בקיר וכל מי שלא מבין הוא כלי.

ושוב אני אומר לך , אם תבדוק הן לא מבטחות כל מכשיר אפילו מכשיר שנקנה אצלהן. זה דורש הסכמה ובדיקה שלהן קודם לרכישת המכשיר. אפילו מכשירים שנקנו למשל ברשתות סלולריות אחרות בארץ ונוידו אליהן. זכותן לא לבטח. לא מתאים לך - לך לרשת אחרת. אולי שם יסכימו.

אין, אתה פשוט כלי.

כן, מבחינה חוקית, זכותן.

מכל בחינה אחרת - מורלית, סימפטית, לוגית, הומנית.. ממש, אבל ממש לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה יותר כמו שף פרטי שלא רוצה להשתמש באבוקדו שקניתי בעצמי ושהוא לא קנה לי.

כמעט... רק שסלקום זה לא חברה פרטית שלך.

אבל זה בהחלט כמו שף במסעדה שלא מוכן לבשל לך עם מצרכים שאתה מביא איתך מהבית.. ואתה מוזמן לנסות את זה גם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

momi2010 עם כל הכבוד אבל אתה סתם משתחצן [ככה אומרים את זה? :kopfpatsch: ]

אני מכיר אדם שייצג את מקום עבודתו בתביעה מהסוג הזה, ממה שסיפר לי באותו היום לא היה מקרה אחד שפסקו נגד הלקוח.

ככה שבמצבים כאלה לא צריך להיות גאון הדור. הלוואי והיה לי זמן וכח להתעסק עם השטויות האלה האיתי כבר מוצא את מי לתבוע פרינצ'ים כדי לצאת צודק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Track,

אני בכיס שלהם? אני האחרון שיהיה בכיס שלהם, תאמין לי. אין לך שום זכות, לא חוקית ולא "מורלית", לדרוש מהם לבטח את המכשיר שלך. פשוט אין ולא משנה מה תגיד או תרצה או תחשוב. זה בדיוק כמו שיהיו חברות ביטוח שלא ירצו לבטח את הרכב שקנית (גם תמורת פרמיה גבוהה), או כמו שאתה בעצמך אמרת (דוגמה נפלאה שסותרת את הטענה שלך) - שף שלא יסכים לבשל עם שאתה רכשת למרות שזה הגיע מאותו שדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...