פורסם 2011 ביולי 3114 שנים שלום לכולם,שמי רום וחבר שלי מפתח משחק FPS ישראלי.אני יפרסם בשבילו כי הוא לא יכול לפרסם בגלל "רווח אישי" אתר ביתבבניה יעלה לשרת איחסון חינמי) להורדת הדמו (1.0):בהעלאה... תאריך יציאה משוער:1-1-2012 מידע על המשחק: זוהי חבילה של 3 משחקי אינדי שהמחיר שלה היה מאוד נמוך. כל המשחקים יתמכו בDX11 באופן מלא. יתכן שיתווסף מנוע הרס על חלק מהמשחק (בתהליכי בדיקה). תמונות:
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים נשמע לי קצת טיפשי לפתח משחק FPS אינדי. חלק מאוד מאוד מאוד משמעותי מהאיכות של משחק FPS נובע מהגימור וההשקעה, ואלו דברים שלמפתחי אינדי אין. קשה יהיה ליצור משחק עם רעיון מספיק מחוכם כדי להחזיק את כל המשחק בעצמו..
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים למה למשחקים שהחברות מפתחות היום יש רעין מתוחכם?הכול מסחרי ומכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר,הכי נמוך.משחקי אינדי יתנו מקוריות לתעשיה.איזה מנוע החבר שלך משתמש?-הלוואי אני הייתי יודע משהו,יש לי רעיונות בשפע.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים בדיוק, רוב העניין בFPS טוב בימינו הוא האיכות ולא המקוריות. קשה מאוד מאוד לחדש משהו משמעותי בתחום הזה. תחשוב על כל הFPS הגדולים- כל אחד מהם עשוי טוב (וכל אחד עדיף על אחר מבחינות מסויימות), אבל הרעיון הבסיסי זהה. ממעמד של אינדי צריך לחדש, וזה פשוט לא ז'אנר שאפשר לחדש בו מספיק בקלות.אני מאוד בעד אינדי, אני פשוט לא חושב שלהתחיל פה זה רעיון מאוד טוב...
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים איזה מנוע החבר שלך משתמש?-הלוואי אני הייתי יודע משהו,יש לי רעיונות בשפע. He's clearly using UDK. You can tell by the default gun and status bars Edit: typo
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים אני מבין שויתרת על הרעיון לפתוח עיתון גיימינג מודפס...האמת אני קצת מתבאס, לא לא מזה שויתרת, אלא מזה שלא הצלחתי למצוא מאיפה גנבת את התמונות.זה לא משנה עד כמה קל UDK, ואני לא ממש מכיר, אבל עדיין יש צורך בלכתוב בשפת הסקריפט שלו (שהיא דומה ל-C++), ולא משנה גם אם את כל המודלים מצאת\ם באינטרנט, עדיין צריך לחבר הכל בייחד. ואני ממש לא מאמין שאדם שבקושי מסוגל לחבר 2 משפטים ביחד יהיה מסוגל ליצור משהו שהוא אפילו מאית האחוז מהתמונות שהעלת. והעובדה שהשתמשת ב-Paint בשביל להכניס "Watermarks" רק מחזקת את מה שאני חושב. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=494802.0
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים עד רמה מסויימת אפשר להשתמש ב UDK גם בלי השפת סקריפט (רמה מסויימת כולל גם משחק TOP DOWN SHOOTER). יש גם הסברים איך לעשות את הדברים האלה באינטרנט בחינם.ניראה לי שכל המודלים שיש בתמונות האלה הם חלק מ UDK, לחבר אותם זה גם לא בעיה, יש לך 4 חלונות, אחד לציר X, אחד ל Y, אחד ל Z ואחד 3D. שינוי גודל זה משהו מיידי (יש הגדרות גודל בחלק התחתון של המסך), אם אתה יודע להשתמש ב MAYA בכלל אין לך בעיה, הם עובדים בערך אותו דבר.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים כל הקטע בפיתוח משחקים בתקציב נמוך עם גראפיקה חלשה, זה שבמקום להשקיע במנוע עצמו משקיעים בתוכן.אם אין למשחק תוכן מקורי מרתק ומושך אין למשחק זכות קיום.FPS זה הסגנון הגרוע ביותר למשחק זול.בתקופה האחרונה אני שם לב להרבה משחקים דלי תקציב שקיבלו ציונים גבוהים.הציון הוא יחסי למהות המשחק ומתחשב בקטגוריה ובמחיר.מה שמוכיח שאפשר לפתח משחק זול ולהצליח.אין FPS אחד בקטגוריה הזאת שהצליח ממש.וגם אם היו הצלחות קטנות הם היו די מושקעים יחסית ובעלי תקציב בינוני וצוות לא כל כך קטן.קשה לי להאמין שהמשחק הזה יצליח.אני מאוד בעד משחקי תקציב דל.לדעתי זה תחום שבו היצירתיות יכולה לנצח את התעשיינות.ללא יצירתיות חבל על הזמן.מי שבעיקר מתאים לפתח משחקים כאלו הם גיימרים וותיקים עם ידע מסוים בתיכנות.אלו מכירים כל כך הרבה משחקים ונוסחאות מצליחות שאם ישקיעו בזה אנרגיה ודמיון, יכולים לפתח משחקים ממכרים.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים עם הפוסט הזה נזכרתי שרצית לבנות מארז מחשב בגודל של ארון מה נסגר עם הפרויקט?http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=490418.msg4197195#msg4197195
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.