מה עדיף להשאר עם דל 2209WA או לשחק ברזולציה רבה יותר אך פאנל שונה. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה עדיף להשאר עם דל 2209WA או לשחק ברזולציה רבה יותר אך פאנל שונה.


rroonnii

Recommended Posts

מה אתם אומרים בנוגע למשחקים ,יותר שווה להשאר עם המסך דל 2209WA ולשחק ברזולציה 1680x1050 . או להשתמש במסך הזה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=775524 (כבר אצלי נמצא ובעיקרון נועד למחשב אחר )?

יש לו פול HD . אני יודע שזה משדרג בהרבה את איכות המשחק, אבל בעצם הפאנל של הדל יותר טוב.

מה ממליצים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אפשרות לחבר את שניהם ישירות? אחד לDVI והשני לאנלוגי.

לי נראה שאתה כבר מודע מה עדיף, שתף אותי כבר עכשיו ומדוע זה עדיף?

כמובן שב'דל' אני שם לב שבכלליות הצבע יותר עמוק( אין כזה את האור הכללי הלבן הזה ). אבל אולי במשחקים איכות הצבעים די טובה במסך הBENQ כולל לשחק על רזולציה פול HD (שזה מה שעיקר איכפת לי ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת קשה למישהו זר לחזות מראש את התחושה שלך עם המסכים השונים, מה גם שהסיכוי שמישהו אחר בפורום התנסה באותם מסכים כמו שלך הוא קטן, ולכן מן הסתם התשובה שתקבל תהיה מבוססת על דעה אישית או ביקורות ברשת, ולא על ניסיון אישי.

מלבד זה, לא בהכרח שמסך FULL HD יתן את החויה העדיפה בכל סיטואציה. יש כמה נתונים שיכולים להשפיע על חווית המשחק שלך במסכים השונים.

(לדוגמה, גם אם כרטיס המסך שלך יכול להחזיק משחק ברזולוציה נמוכה יותר, ייתכן שלא יעמוד ברזולוציה הגבוהה יותר והמשחק ירוץ פחות חלק)

מצד שני, גם היתרונות של פאנל קטנים כאשר מדובר במשחקים, והוא לא נחשב עדיף באותה מידה כמו לשימושים אחרים, כך שהתשובה לא ברורה מאליה.

בסופו של דבר, אם המסכים נמצאים אצלך ויש לך את האפשרות לבדוק את שניהם, עדיף שתעשה זאת ותחליט בעצמך מאשר לשאול בפורום, כי אף אחד אחר (גם מנהל הפורום) לא יוכל לענות תשובה "נכונה" או מדויקת כמו הניסיון האישי שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי. למרות שבעבר ציינו דבר אחר.

אין ספק שהדל איכותי יותר(אבל גם הBENQ די טוב ) אבל עם מחשב חדש להריץ למשל את BF3 על רזולציה פול אממ נראה לי אני יותר יהנה מחדות הגרפיקה.

בכל אופן יש אפשרות לחבר את שניהם ביחד לכרטיס המסך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שאומר אחרת אלה אנשים שמשליכים את ההעדפות האישיות שלהם על הכלל, ולא יכולים להבדיל בין האובייקטיבי לסובייקטיבי.

אם יש לך שתי יציאות בכרטיס המסך - וודאי שאתה יכול לחבר את שניהם בו-זמנית. אך לא תוכל להציג משחק על שניהם בו-זמנית, אלא אם כן שניהם יעבדו באותה רזולוציה (וזה בבירור לא מה שאתה רוצה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשניסו לשכנע אותי שכדאי לי פאנל הטענות העיקריות היו לצבעים נכונים ומלאים יותר, ושיפור עצום בנוחות קריאת טקסט. למרות שזה לא היה נראה לי סביר שארגיש בהבדל, החלטתי "לבדוק מה אני מפסיד" היות ולא ראיתי לפני כן מסך מעולם, אז קניתי את מסך הIPS.

לא הופתעתי במיוחד לגלות שאני אכן לא מרגיש שום הבדל בשימוש רגיל (במיוחד אכזב אותי השיפור המובטח בקריאת טקסט, שאני עוד תוהה במה הוא אמור להתבטא), למרות שבבדיקות שערכתי יחסית למסך הקודם שלי (TN גנרי כלשהו, שעדיין בשימוש במחשב השני) ההבדלים היו עצומים לטובת מסך הIPS החדש (Response time/Ghosting, pixel-walk, Black level וכו').

אין לי כוונה לטעון שחברי הפורום שהמליצו פה על מסך והשיפורים שהוא נותן סתם המציאו את זה או משהו, להיפך - בהחלט סביר שלאחרים השיפור הוא אכן משמעותי, והעובדה שבשבילי הוא לא מורגש רק מראה עד כמה העניין סובייקטיבי, וכל אחד שיש לו האפשרות לבדוק את המסך המדובר בעצמו, זה תמיד עדיף על דעות של אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה די סותר את עצמך, ציינת גם שאכן מורגש הבדל גדול למסך הישן שלך.

בכל אופן- הBENQ די טוב, יש לו רק את החיסרון של הסתכלות מהצד(גם לא משמעותי ) והצבעים לא עמוקים כמו בדל (הם די טובים,אבל יש את הקטע של הבהירות הכללית הזאת ) -זהו.

בטקסט הוא די מעולה. לשחק ברזלוציה פול HD זאת חוויה רבה יותר ... אממ נראה כך מה אני אחליט ( ממלא שני המסכים אצלי ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא סותר את עצמי, אמרתי שבמבחנים "סינטתיים" (אם אפשר לקרוא לזה ככה) המסך אכן הציג ביצועים טובים יותר - השתמשתי בבדיקות שבאתר http://www.lagom.nl/lcd-test/ , וההבדלים ברוב הבדיקות היו משמעותיים מאד (ציינתי את זה כדי לשלול אפשרות שאכן אין הבדל נתפס).

לעומת זאת בשימוש שוטף אני לא מרגיש שיפור בכלל. פשוט כלום. זה למרות שהמסך הישן וה"גרוע" נמצא חצי מטר ליד ואני משתמש בו לפעמים - אין שום הבדל מבחינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד כמה פיקסלים במסך שגם ככה קטן מדי בשביל רזולוציות גבוהות, לא מצטייר בעיני כיתרון.

מה גם שמדובר ב16:9 מה שאומר מסך רחב יותר (וכמו שאנחנו יודעים רוחב לא חסר).

בשביל מה לקצץ בגובה ולמזער הכל...

אני לא חוזר לTN אלה אם כן יצא מסך TN משופר שיקבל ביקורות מדהימות מהקצה אל הקצה ויפתור את כל עניין הזווית צפיה.

תמיד העדפתי 16:10 למסך מחשב.

וFHD ב22" זה ABOMINATION.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...