המכשירים החדשים של מוטורולה ברשת אורנג', במחירים שפויים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המכשירים החדשים של מוטורולה ברשת אורנג', במחירים שפויים


shay1098

Recommended Posts

מוטורולה משיקה בישראל שני טלפונים ואת הזום

מאת: דניס ויטצ'בסקי, מערכת וואלה!

יום שלישי, 26 ביולי 2011, 13:34

מוטורלה משיקה ברשת orange את טלפון הדגל Atrix, שכולל תושבת ההופכת אותו ללפטופ; את הטאבלט זום ואת מיילסטון 2

מוטורלה תשיק בזמן הקרוב בישראל שלושה מכשירים חדשים – שני טלפונים סלולריים ומחשב לוח. החברה הודיעה היום על השקת הטלפון Atrix והטאבלט Xoom במהלך חודש אוגוסט ברשת orange, ועל הזמינות של טלפון מיילסטון 2 כבר בימים האלה, גם הוא מ-orange.

1018931-18.jpg

מכשיר הדגל של - צילום: יחצנים

ה-Atrix, אותו סקרנו לפני מספר חודשים, מוביל תפיסה חדשה של מוטורלה, על פיה הטלפון הסלולרי הוא המחשב היחיד שאתם צריכים. כדי להרחיב את הפוטנציאל שלו, משווקת אותו מוטורולה עם מספר תחנות עגינה. חיבור המכשיר לתחנות האלה – האחת מגיעה בצורה של תושבת מולטימדיה קטנה שמתחברת לטלוויזיה והשנייה דמויית מחשב נייד – מפעיל מערכת הפעלה משנית, עם פיירפוקס מלא, ממשק מולטימדיה להצגת תוכן על הטלוויזיה ואפשרות גישה ליישומי דרך שירות Citrix.

908908-18.jpg

כך נראית תושבת המולטימדיה (צילום: AP. קרדיט, Julie Jacobson)

המכשיר עצמו הוא טלפון עם מעבד כפול ליבה Tegra2, זכרון 1 גיגהבייט, מסך ברזולוציה גבוהה ו-16 גיגהבייטים של שטח . כשהוא יושק, יעבוד Atrix עם מערכת ההפעלה בגרסה 2.2 המיושנת שלה, אך תוך 60 יום מקווים במוטורולה לעדכן את הגרסה ל-2.3.4 העדכנית באמצעות "עדכון אוויר" – עדכון שמתבצע ללא הצורך לחבר את המכשיר למחשב או לגשת למרכז שירות כלשהו.

מחיר המכשיר ב-orange יעמוד על 99 ₪ בחודש, למשך 36 חודשים (3,564 ₪) לגרסה עם תושבת מולטימדיה בלבד, ו-139 ₪ בחודש (5,004 ₪) לגרסה עם תושבת מולטימדיה ותושבת לפטופ.

1018919-18.jpg

לא לפטופ, תושבת (צילום: יחצנים)

גם מחשב הלוח מגיע

ה-Xoom הוא מחשב הלוח הראשון של מוטורולה. מדובר בטאבלט שגודל המסך שלו הוא 10.1 אינץ', המריץ את מערכת ההפעלה בגרסה 3.1 שלה, המותאמת למחשבי לוח. יש לזום שתי גרסאות – האחת בעלת חיבור סלולרי, שתושק ב-orange בשבועות הקרובים, והשניה שמתחברת רק לרשתות WiFi, אשר תושק בשוק החופשי "בהמשך הקיץ", זאת להגדרת מוטורולה .

מפרט ה-Xoom כולל מעבד כפול ליבה במהירות גיגההרץ, 1 גיגהבייט של זכרון, ומסך ברזולוציה 1280x800. בנוסף, תומך הטאבלט בטכנולוגיית פלאש, וכמו מכשירי רבים אחרים, הינו בעל גישה לחנות היישומים של .

909824-18.jpg

Xoom מגיע לישראל (צילום: דניס ויטצ'בסקי)

מיילסטון: הדור הבערך-הבא

המכשיר השלישי שמוטורלה מביאה לארץ כעת הוא Milestone 2. מדובר בטלפון שהושק בארצות הברית לפני כשנה, והגיע לאירופה בסוף השנה שעברה. orange בכל זאת החליטה להשיק אותו, ועושה זאת בימים אלה. מחירו של הטלפון יעמוד על 69 ₪ בחודש, למשך 36 חודשים (2,484 ₪ בסך הכל).

מפרט הטלפון כולל מעבד במהירות 1 גיגההרץ, מסך בגודל 3.7 אינץ', מצלמת 5 מגהפיקסל, מקלדת מלאה ומערכת הפעלה 2.2

1104186-18.jpg

מיילסטון 2 כאן, שנה אחרי ההשקה (צילום: יחצנים)

מוטורולה השיקה בישראל את מחשב הלוח Xoom והסמארטפון Atrix

עודכן 12:23 26/07/2011

שלי דובילנסקי

83629.jpg

מוטורולה Atrix ו-XOOM צילום : צילום מסך

מוטורולה השיקה הבוקר את הטאבלט זום מבוסס האנדרואיד שמבטיח לתת פייט לאייפד 2, וסמארטפון כפול שמכוון לשנות את עולם העסקים הסלולרי

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר חברת מוביליטי הושקו שני מכשירי הדגל שלה, מחשב הלוח Xoom והסמארטפון Atrix מבוססי האנדרואיד לקראת השקתם באוגוסט לשוק הסלולר הישראלי. שני המכשירים יושקו ברשת אורנג' תחילה.

מכשיר האטריקס מכיל מעבד כפול ומגיע עם שתי תחנות עגינה: אחת לשימוש לצורכי מולטימדיה (HD Multimedia Dock) דוגמת חיבור לטלוויזיה, האזנה למוסיקה וצפייה בגלריית , והשניה היא עריסת לפטופ (Lapdock) לצרכי תחנת עבודה, כאשר הסלולר מתחבר למכשיר מאחור. המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 - נתון מאכזב לאור כך שבחו"ל המכשיר כבר תומך באנדרואיד 2.3.4.

החיבור ללפדוק מאפשר למעשה להשתמש ביכולות הסמארטפון, אך בתצורה של מחשב נייד, על מסך גדול ונוח ועם מקלדת פיזית. במצב זה, באמצעות אפליקציית Webtop ניתן לגלוש ברשת ולהשתמש בתוכנות עיבוד תמלילים באופן שהופך את השילוב שבין המכשיר לתחנת העגינה, לדברי , למשרד המבטל את הצורך במכשיר ומחשב אישי נפרד.

83421.jpg

מוטורולה Atrix. מי שמביט בי מאחור צילום : צילום מסך

אז אומנם נכון, תחנת עגינה בתצורת לפטופ, שמשתמשת במכשיר סמארטפון חזק למדי (מעבד כפול ליבה, של 1 ג'יגה בייט) אכן מרחיבה את יכולות הסמארטפון לחווית שימוש במחשב, אך היא עדיין אינה מהווה תחליף משתלם למחשב האישי - ערכה שכוללת את אטריקס והלפטופ תעלה לכם 5,004 שקלים. זה כמובן, מבלי להזכיר את העובדה אתם זקוקים לחבילת גלישה, ושכדי לענות לשיחות בנוחות כדאי שתרכשו גם אוזניית בלוטות'.

המכשיר עצמו שוקל 135 גרם, עוביו מעט פחות מ-11 מ"מ וגודל המסך שלו הוא 4 אינץ' (כמו מכשיר הגלקסי הראשון של סמסונג). הוא מכיל מצלמה קדמית ואחורית, מסך qHD שמאפשר קריאה נוחה במצבי תאורה שונים, עד 48 ג'יגה בייט של ואחסון, ועוד פיצ'ר מעניין - קורא טביעת אצבע ביומטרי לאבטחת המכשיר. הלפדוק, אגב, אינו מכיל קורא טביעת אצבעות - והוא מורגש בחסרונו כיוון שתחנת העגינה של האטריקס נמצאת מאחורי מסך הלפדוק. כדי לפתור בעיה זו, ניתן להתקין במקום גם סיסמה אישית לשימוש במקום הקורא. הוא תואם בגודלו (11.6 אינץ) ובמשקלו הקל לקטגוריית האולטרה .

83420.jpg

מוטורולה Atrix. מכשיר אנדרואיד חזק, אבל לא הכי מעודכן צילום : צילום מסך

XOOM: אנדרואיד

המכשיר הנוסף שהושק הבוקר הוא הטאבלט XOOM, אשר הושק כבר בפברואר בארה"ב. הזום מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.1 לטאבלטים (האניקומב). מסך ה-HD של זום הוא בגודל 10.1 אינץ' (לעומת 9.7 באייפד ואייפד 2) ברזולוצייה של 1280X 800 , משקלו 730 גרם (בגירסת ה-3G), וגודלו - 29.9 ס"מ על 16.7 ס"מ בעובי של 12.9 מ"מ.

83418.jpg

זום - האנדרואיד שישבור את מונופול האייפד? צילום : צילום מסך

לזום מעבד כפול ליבה של 1 ג'יגה הרץ וזכרון RAM של 1 ג'יגה בייט, מצלמה אחורית של 5 מגה פיקסל פלאש עם LED וקדמית של 2 מגה פיסקל, כניסת USB, מיקרו USB ויציאת . הוא יושק בישראל דרך אורנג' (עם חיבור רשת באמצעות כרטים סים - 3G) ודרך חברות נוספות בחיבור .

מחירו של זום בארץ ותאריך השקתו לא הושקו עדיין. בארצות הברית מחירו עומד על 499 דולר לגירסת ה-, ועד ל-799 דולר לגרסת ה-3G. ממוטורולה נמסר כי הוא יושק בהמשך הקיץ.

Mileston 2: עם מקלדת נשלפת

מכשיר סמארטפון נוסף אותו השיקה היום הוא המיילסטון 2, לו מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 ומקלדת פיזית נשלפת. המכשיר כולל מעבד 1 ג'יגה הרץ, מסך 3.7 אינץ' ומצלמת 5 מגה פיקסל. הוא הושק בעולם לפני כשנה, ויהיה זמין בארץ כעת ברשת אורנג' ב-2,484 שקלים (69 שקלים בחודש למשך 36 חודשים).

83457.jpg

2 Milestone צילום : צילום מסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות המחירים "סבירים".

המחיר של המיילסטון 2 יחסית סביר (2500 שקל בערך, המחיר הריאלי שלו הוא יותר לכיוון 1900-2000), של האטריקס ממש לא (מחירו בחוץ עומד על 2500 שקלים וזה כשאני מעגל למעלה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...