פורסם 2011 ביולי 2514 שנים אני חושד שבאחד מההארד-דיסקים יש סקטורים פגומים (אולי בשניהם...) אפשר לינק לכלי מתאים לבדיקה? מדובר על הארד דיסק מסוג-Hitachi HDS721010CLA332 ו- SAMSUNG HD501LJ. תודה
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר נכנסתי, אבל קצת הסתבכתי איזה כלי מתאים... הפעם האחרונה שהתעסקתי עם זה היה עם הכלי של WD, והוא היה מאוד נוח... אפשר להשתמש בו גם פה?חוץ מזה, עשיתי אתמול סריקה בעזרת CHKDSK של הוינדוס, היא נמשכה כמה שעות טובות ובסוף המחשב עלה... ככה שאני לא יודע אם זה תיקן או לא תיקן את הבעיה. זה אומר שההארד-דיסק בסדר עכשיו אם הסריקה הסתיימה בהצלחה? (המחשב עלה...)
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים כמה שעות? מוזר.בכל מקרה, chkdsk לא מבצע בדיקה מעמיקה של חומרה אלא רק בדיקה שטחית עם בדיקת מערכת קבצים.במה בדיוק הסתבכת שם? אתה בסה"כ נכנס לעמוד של המוצר או סדרת המוצריםש הוא שייך אליו מוריד את התוכנה המתאימה.
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר הורדתי את הכלי של סמסונג, הפעלתי אותו ב-DOS כבר קרוב ל-3 שעות... (לחצתי על אבחון מלא להארד-דיסק)וזה רק על 6 אחוז, ממש לא קרוב לסיום... כל פעם מצטברת עוד שגיאה ועוד שגיאה. מצד אחד זה הדיסק של הוינדוס,והוינדוס עולה בסדר, פרט לקצת איטיות מידי פעם ותקיעות במשחקים. האם זה אומר שההארד-דיסק הלך? (סקטורים דפוקים?)אם כן, מחר אלך לממש אחריות בחנות. אשמח לעזרה, בינתיים הסריקה נמשכת... *עריכה*הסריקה נגמרה, הוא הודיע לי שיש כמה DEFECTS, בדיסק שלי, וכדאי לי לפנות לחנות. האם זה כזה קריטי (הדיסק סיים את חייו?), או שאני יוכל להמשיך לעבוד?
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר צילמתי את הסיום של הבדיקה: יש לציין שעכשיו אני עובד בוינדוס כרגיל (והוא מותקן על ההארד-דיסק המדובר) למרות זאת, אני כן נתקל בבעיות במחשב מידי פעם... בקיצור מה שאני שואל- לממש את האחריות?
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים כן. אם הכונן באחריות אין מה לחשוב פעמיים.תגבה את המידע החשוב ממנו ו/או תיצור Image של מחיצת מערכת ההפעלה, ופשוט תחליף אותו במסגרת האחריות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.