פורסם 2011 ביולי 2514 שנים מזה אומר:3 שנים באתר הלקוח ע"י מעבדות DELL ישראל, זה אומר שבמקרה של תקלה צריך להגיע למעבדות שלהם?איפה יש רשימה של המעבדות שלהם או מישהו יודע היכן יש נכון לעכשיו?
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים מחבר מצטער...הניסוח לא 100 אחוז ברור לי.זה אומר שאם יש תקלה באים לאסוף את המחשב ולהחזיר אותו מהבית שלי?
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים כן. זו ההגדרה של "באתר הלקוח". תן לי "לתקן" את הניסוח שלהם: 3 שנים אחריות באתר הלקוח, ע"י "מעבדות דל ישראל בעמ". עכשיו מובן?
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים לא - זה אומר שהם מתקנים אותו במקום, בלי לקחת אותו למעבדה.אם הם לוקחים ומחזירים - זה נקרא שירות שליחים.
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים אם זה ניידים אז כן.אאל"ט - הניסוח הוא זהה גם לסדרת המסכים Ultrasharp שלהם - והם באים עם שליח לאסוף ולהחזיר את המסך.
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים אאל"ט - הניסוח הוא זהה גם לסדרת המסכים Ultrasharp שלהם - והם באים עם שליח לאסוף ולהחזיר את המסך.לדעתי (לפחות כך אני מבין זאת וכך זה צריך להיות), זה אומר ששליח מגיע עם מסך ואוסף במקום את הישן שלך (מסכים לא מתקנים - רק מחליפים). הוא לא משאיר אותך ללא מסך.
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר אוקי אז אם אני קונה מחשב נייד זה איסוף והחזרה בלי תוספת תשלום..נכון?ובכל אופן,איפה בארץ נמצאים המעבדות של dell (למחשבים ניידים במקרה של תקלה, אם זה משנה)
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים לדעתי (לפחות כך אני מבין זאת וכך זה צריך להיות), זה אומר ששליח מגיע עם מסך ואוסף במקום את הישן שלך (מסכים לא מתקנים - רק מחליפים). הוא לא משאיר אותך ללא מסך.יכול להיות. עוד לא יצא לי לממש אחריות על מסך US..אוקי אז אם אני קונה מחשב נייד זה איסוף והחזרה בלי תוספת תשלום..נכון?ובכל אופן,איפה בארץ נמצאים המעבדות של dell (למחשבים ניידים במקרה של תקלה, אם זה משנה)אני לא בטוח לגבי זה. אני יודע למשל שב Notebookclub אתה צריך להוסיף 99 ש"ח על מנת לקבל שירות תיקונים מיידי באתר הלקוח.
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מניסיון של חבר, הטכנאי מגיע עד אליך ומתקן את המחשב במקום (במקרה שלו החליף את כל לוח האם! )אני מאמין שאם הטכנאי לא מצליח להתמודד לבד עם הבעיה אז הוא כנראה ייקח כבר את המחשב איתו למעבדה.אין לי מושג איך זה עובד עם מסכים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.