עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כל הכבוד לזאפ

Featured Replies

פורסם

זה גם מה שאני הבנתי.

אז אני לא מבין את הכותרת של הדיון ואת ההתלהבות של האנשים פה ("חח לזאפ", "העלה את האמינות שלהם" וכו').

פורסם

אני לא יודע איך בדיוק עובד העסק בזאפ,

אבל אם תשימו לב, בחלק מהביקורות השליליות נוספת למטה שורה של תגובת החנות:" ...."

אולי זאפ פונים אל החנויות לפני פרסום ביקורות שליליות?

פורסם
  • מחבר

בהחלט וזה מה שזאפ עשתה

היא מיידעת את החנות ברגע קבלת התלונה ונותנת לה הזדמנות ליישר את ההדורים מול הלקוח.

פורסם

נראה לך שזאפ יכולה לפנות לכל חנות על כל ביקורת שמפורסמת שם? אנחנו לא בימי הביניים... סביר יותר להניח שזה פשוט מייל אוטומטי שנשלח לחנות כל פעם שמוסיפים עליה ביקורת חדשה, ושהתגובה תמיד מפרסמת בדיליי של X זמן, מה שנותן לחנות את האופציה להוסיף תגובה, או להתקשר ללקוח ולהתחנן שיבטל את הביקורת...

זה שהמנגנון של זאפ הוא מנגנון עם יתרונות לצרכנים, זה ברור.

אפשר לזקוף את זה לזכות האנשים שהקימו את המנגנון הזה אני מניח. אבל להגיד שזאפ באופן פעיל עושה עבודה בסגנון של המועצה לצרכנות, נשמע לי כמו הגזמה פרואה. זאת חברה מסחרית ואין לה שום אינטרס כזה, זה רק יעלה לה במשאבים וכסף. היא לא עושה שום דבר "בשם הצרכן ועבורו".

ודווקא לרעת זאפ, אפשר בהחלט לזקוף את חוסר (!) האובייקטיביות והאמינות של האתר הזה. גם כי בשביל להופיע שם צריך לשלם כסף (כך שזאת לא באמת השוואת מחירים בין חנויות, אלא "השוואת מחירים בין החנויות שהיו מוכנות לשלם לנו") וגם כי כמו שאתה רואה - הביקורות שם משוחדות.

פורסם

נראה לך שזאפ יכולה לפנות לכל חנות על כל ביקורת שמפורסמת שם? אנחנו לא בימי הביניים... סביר יותר להניח שזה פשוט מייל אוטומטי שנשלח לחנות כל פעם שמוסיפים עליה ביקורת חדשה, ושהתגובה תמיד מפרסמת בדיליי של X זמן, מה שנותן לחנות את האופציה להוסיף תגובה, או להתקשר ללקוח ולהתחנן שיבטל את הביקורת...

זה שהמנגנון של זאפ הוא מנגנון עם יתרונות לצרכנים, זה ברור.

אפשר לזקוף את זה לזכות האנשים שהקימו את המנגנון הזה אני מניח. אבל להגיד שזאפ באופן פעיל עושה עבודה בסגנון של המועצה לצרכנות, נשמע לי כמו הגזמה פרואה. זאת חברה מסחרית ואין לה שום אינטרס כזה, זה רק יעלה לה במשאבים וכסף. היא לא עושה שום דבר "בשם הצרכן ועבורו".

ודווקא לרעת זאפ, אפשר בהחלט לזקוף את חוסר (!) האובייקטיביות והאמינות של האתר הזה. גם כי בשביל להופיע שם צריך לשלם כסף (כך שזאת לא באמת השוואת מחירים בין חנויות, אלא "השוואת מחירים בין החנויות שהיו מוכנות לשלם לנו") וגם כי כמו שאתה רואה - הביקורות שם משוחדות.

כל הכבוד על היוזמה של זאפ!

פורסם

^^ +1

פורסם

חח שווה ביותר.

רק חבל שעכשיו זה נראה בזאפ כאילו הם היו הכי בסדר..

אגב ZAM - אני רואה אתה טכנאי מיזוג.. אולי תוכל לעזור לי.. יש לך המלצה למזגן איכותי ושקט לחדר שינה 12 מ"ר? :)

mehatzri@gmail.com

פורסם

טכנאי מיזוג תעשייתי. שזה אומר מערכות גדולות מוסדיות מבוססות מים. מה שאומר שבמפוצלים הידע שלי טיפה חסר.

אבל בכייף אני אבדוק לך. מחר תקבל תשובה.

פורסם

טכנאי מיזוג תעשייתי. שזה אומר מערכות גדולות מוסדיות מבוססות מים. מה שאומר שבמפוצלים הידע שלי טיפה חסר.

אבל בכייף אני אבדוק לך. מחר תקבלי תשובה.

תודה לך :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.