עבור לתוכן

שיחה עם נציג תמיכה טכנית של בזק בינלאומי

Featured Replies

פורסם

שלום. הרבה זמן שאני סובל מבעיות גלישה אצל הספק בזק בינלאומי. היום החלטתי לשים לזה סוף, ולנסות ספק אחר (קיבלתי מספר ימי נסיון אצל הספק טריפל סי)

כפי שחשבתי, השיפור בגלישה ובפינגים מורגש מהרגע הראשון, והגלישה, והפינגים הרבה יותר טובים מאשר בזק בינלאומי. צילמתי שלוש סרטונים המוכיחים את דבריי, הצגתי את העובדות לתומך הטכני. והנה הצאט המלא מהשיחה:

(19:42:42) ולדימיר:

שם משתמש

Zeevs86

מספר טלפון

(19:42:42) טל:

בזק בינלאומי שלום, כיצד אוכל לעמוד לשירותך?

(19:43:43) ולדימיר:

ערב טוב. מזה שבוע ימים שיש לי בעיות גלישה ופינגים גבוהים, מאז ששבוע שעבר עברתי מחבילת גיימר לחבילה רגילה וחיבור ישיר. פניתי בסוף השבוע לתמיכה הטכנית שלכם, והובהר לי שהבעיה היא בתשתית.

(19:43:43) ולדימיר:

קיבלתי מספר ימי נסיון בספק טריפל סי, ולפניכם התוצאות:

(19:43:43) ולדימיר:

http://www.youtube אפרסם סרטונים בסוף ההודעה

(19:43:43) ולדימיר:

http://www.youtube אפרסם סרטונים בסוף ההודעה

(19:43:43) ולדימיר:

http://www.youtube אפרסם סרטונים בסוף ההודעה

(19:43:43) ולדימיר:

הסרטונים שצילמתי שוללים לגמרי את דבריכם.

(19:43:43) ולדימיר:

אני משלם יותר לספק שלכם מאשר שאני אשלם לטריפל סי, אני מבקש הסבר למה שאמרתם לי מקודם, שהאשמה היא אצל התשתית

(19:44:44) טל:

ולדימיר, הטיפול בפנייתך הינו מורכב, נשמח אם תוכל ליצור איתנו קשר טלפוני, על מנת שנוכל לתת לך שרות יעיל ומקצועי. הטלפון שלנו הוא 3014* 24 שעות ביממה.

(19:44:44) ולדימיר:

איך בדיוק אני אראה את הסרטונים לנציג באופן טלפוני?

(19:44:44) טל:

אתה יכול לשלוח לו את הקישור הזה דרך המייל.

(19:45:45) ולדימיר:

להתחיל להכתיב מייל בטלפון זה לא פרקטי, אתה יודע את זה. אני סך הכל מבקש שתבדקו את הסרטונים שצילמתי כרגע ושתבדקו את הגדרות המשתמש שלי אצלכם בספק

(19:45:45) ולדימיר:

כי אני נלחם מולכם כבר קרוב לחצי שנה עם הבעיות איטיות שקורות לי. והופ, בכמה דקות שאני עובר לטריפל סי - כל הבעיות נעלמות

(19:46:46) טל:

תבדוק עכשיו את החיבור שלך, אתה מחובר עם מודם או ראוטר?

(19:46:46) ולדימיר:

העניין הוא שהטריפל סי רק הציעו לי את המשתמש בחינם למספר ימים. תשכנעו אותי שהבעיות יפתרו ואני אשאר מנוי אצלכם. בסופו של דבר אני לקוח אצלכם מ2005 ואני משלם מספיק כסף כדי לקבל שירות טוב

(19:46:46) ולדימיר:

בלי ראוטר חיבור ישיר

(19:47:47) טל:

מחובר עם חייגן או ללא חייגן ?

(19:47:47) ולדימיר:

עד לפני שבוע הייתי מחובר לחייגן, גיימר. קיבלתי את אותם הביצועים כמו אצל טריפל סי (ללא שום חבילה!). בשבוע שעבר, ביום רביעי, ביקשתי לבטל את חבילת הגיימר, ולהתחבר כל הזמן ישירות ללא חייגן. מאז האינטרנט בכלל לא זז, פינגים של 200-300 כפי שניתן לראות בסרטון

(19:48:48) טל:

בסך הכל הוא יגיד לך בטלפון לאיזה כתובת לשלוח את המייל, זה לא פעם ראשונה שאנחנו עושים בדיקות ושולחים נתונים כיוון שיש עוד בדיקות נוספות לעשות ולבדוק עם יוזר אחר לדוגמא ומהצ'אט זה יתנתק

(19:49:49) ולדימיר:

אוקיי. את הדבר הזה בדקתי עם נציג תמיכה טכני ביום שישי לפני מספר ימים. הדגמתי לו הורדה מאותו השרת, מחשבון Zeevs86 - הוריד לי על 15-20 KB לשניה. ואז ניתקתי, עברתי לרשת אלחוטית ליוסר שני - Zeev86, והורדתי על 200

(19:49:49) ולדימיר:

יוסר שני Zeev60

(19:49:49) טל:

ולדימיר כשאתה מחובר ללא חייגן אתה מחובר ישירות לשרתים של הוט, ברגע שהפינגים שלך גבוהים ואתה צריך לבדוק עם התשתית שלך הוט את התקלה.

כמו שאתה יודע שירות גיימר מנתב אותך יותר טוב לחו"ל. אם יש לך איטיות בגלישה לחו"ל זה לא תלוי רק בנו אלא גם בשרתים אליהם אתה מתחבר ועומסים לשרתים ולכן אנחנו מציעים גם את השירות גיימר.

(19:51:51) ולדימיר:

אוקיי. לכן התחברתי למספר ימים לטריפל סי לנסיון. איך זה שאצלהם אין את "חבילת גיימר", ואצלהם אני מקבל אותם פינגים ואותה מהירות כמו אצל חבילת גיימר אצלכם? וכשאין אצלכם חבילת גיימר, אז הגלישה ממש איטית ופינגים בשמיים

(19:51:51) ולדימיר:

הכל מאותו מחשב, הכל עם אותה תשתית HOT, הכל מאותם שרתים. אני מציג לפניכם נתונים שאי אפשר להפריך עם "חבילת גיימר"

השיחה הסתיימה

תודה על השתתפותך בשירות הצ'אט של בזק בינלאומי. שמחנו לעמוד לשירותך.

המשך גלישה נעימה.

כפי שאתם רואים, הנציג פשוט ניתק אותי. פעם ראשונה שהדבר קורה לי, מתוך הרבה שיחות שלי עם תמיכה הטכנית בבזק בינלאומי. אבל הפעם, כשהצגתי מול הנציג הטכני עובדות שאי אפשר לשלול, הוא בחר פשוט לנתק אותי.

פורסם
  • מחבר

סרטונים עליהם דיברתי:

פורסם

היי ולדימיר,

לפני הכל חשוב לי לציין כי אני אשמח לבדוק את עניין ניתוק השיחה מול המוקד הרלוונטי.

שלח לי גם את מספר הנייד שלך לחזרה, בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי.

לגבי מהירות הגלישה,

שים לב כי כשאתה מתחבר ללא חייגן, אתה מתחבר לשרתים של הוט שאינם נמצאים בשליטה שלנו.

בטריפל C אתה מחובר עם חייגן.

אשמח לדאוג לחזרת נציג בנושא ולהעביר את החיבור שלך לחיבור חייגן ולבצע את בדיקות המהירות.

לוטם בזק בינלאומי

פורסם

מעקב

אגב, לא לגמרי הבנתי:

לפי הלוג של הצ'אט, זה נראה כאילו השיחה התנתקה, אך שאתה אומר "הוא פשוט ניתק אותי" משתמע מדברייך כאילו ניתקו אותך מבב"ל באופן כללי... מה מהם התרחש?

פורסם
  • מחבר

מעקב

אגב, לא לגמרי הבנתי:

לפי הלוג של הצ'אט, זה נראה כאילו השיחה התנתקה, אך שאתה אומר "הוא פשוט ניתק אותי" משתמע מדברייך כאילו ניתקו אותך מבב"ל באופן כללי... מה מהם התרחש?

היו לי הרבה שיחות צאט עם נציגי בזק בינלאומי. בכל המקרים, עד אתמול, סגרתי בעצמי את השיחה (לאחר שהודתי לתומך על העזרה, כמובן)

אתמול: שים לב לשורות האחרונות. הבאתי לו מספר עובדות שחיכיתי לתגובה שלו עליהן, הוא מצידו כנראה או שלא רצה לענות לי עליהן או שפשוט לא היו לו תשובות, ופתאום אני רואה השיחה הסתיימה

פורסם
  • מחבר

יש פה עוד ת'רד אחד לפחות על בעיות ניתוב ב014 בחיבור MPLS

תאספו הכל ותשלחו לפה: http://contact12.bezeqint.net/form.html אולי דברים יזוזו..

שלחתי להם לפני שלוש ימים. לא קיבלתי תשובה.

פורסם
  • מחבר

שמת לב שזה לא לתמיכה אלא למשרד המנכל?

לא. אבל לדעתך אם שלחתי פניה ל"פניות הגולשים", ולא ענו לי תוך מספר ימים, אתה חושב שיענה לי המנכל שלהם?

פורסם

אתה שם לב שאתה מדווה תפוחים לאגסים? היה לך חיבור עם חייגן והיית מרוצה, עברת לחיבור בלי חייגן ואתה לא מרוצה. בדקת בחברה אחרת עם חייגן ואתה שוב מרוצה. מה זה אומר לך? אתה הגעת למסקנה שזו החברה. אולי. הרבה יותר סביר שזה החייגן. כי עם חייגן בשתי החברות היה לך טוב, בלי חייגן בחברה אחת מהשתיים היה לך רע. המכנה המשותף הוא החייגן ולא החברה.

מה שהתומכים היו צריכים להסביר לך זה שכשאתה מתחבר ללא חייגן, הספק בכלל לא יודע שאתה קיים. Hot עושה הכל - מוודאת שאתה לקוח פעיל, מקצה לך כתובת IP, מנתבת אותך אל הספק הנכון, מגבילה את רוחב הפס שלך - ספק האינטרנט (וזה נכון לגבי כל ספק) לא יודע אם אתה מחובר, האם אתה גולש, איזו כתובת קיבלת, מה המהירות שלך או אפילו אם מנתבים אותך בכלל דרך הספק הנכון. יכול להיות שאתה משלם על חמישה מגה לבזב"ל אבל מקבל מ- Hot עשרה מגה לנטויז'ן ולא בזב"ל ולא נטויז'ן יכולות לדעת על זה. כשאתה מתחבר עם חייגן, הספק כן קובע.

אבל מה בעצם הבעיה? אתה אומר ש- CCC מציעים לך חיבור טוב יותר במחיר זול יותר. כלומר גם אם בזב"ל יצליחו בדרך כלשהי לשפר את החיבור שלך, עדיין זה של CCC יהיה עדיף. אז מציעים לך מוצר שהוא גם יותר זול וגם יותר טוב ואתה מתעקש להישאר במקום שגם יותר יקר וגם פחות טוב?

נו, ואח"כ מתפלאים שגביע קוטג' עולה שמונה ש"ח.

פורסם

בבזק בינלאומי דפקו לגמרי את החיבור ללא חייגן,שום דבר לא יורד בו

כנראה כדאי ליאש אנשים מתהלחבר ללא חייגן ולעבור לחיבור עם חייגן

בגלל שבחיבור ללא חייגן אנשים היו מתחברים למהירות גבוהה בHOT

ומהירות נמוכה בבזק בינלאומי ועדיין מקבלים את המהירות הגבוהה

כנראה מישהו רצה לשים לזה סוף

פורסם
  • מחבר

אתה שם לב שאתה מדווה תפוחים לאגסים? היה לך חיבור עם חייגן והיית מרוצה, עברת לחיבור בלי חייגן ואתה לא מרוצה. בדקת בחברה אחרת עם חייגן ואתה שוב מרוצה. מה זה אומר לך? אתה הגעת למסקנה שזו החברה. אולי. הרבה יותר סביר שזה החייגן. כי עם חייגן בשתי החברות היה לך טוב, בלי חייגן בחברה אחת מהשתיים היה לך רע. המכנה המשותף הוא החייגן ולא החברה.

מה שהתומכים היו צריכים להסביר לך זה שכשאתה מתחבר ללא חייגן, הספק בכלל לא יודע שאתה קיים. Hot עושה הכל - מוודאת שאתה לקוח פעיל, מקצה לך כתובת IP, מנתבת אותך אל הספק הנכון, מגבילה את רוחב הפס שלך - ספק האינטרנט (וזה נכון לגבי כל ספק) לא יודע אם אתה מחובר, האם אתה גולש, איזו כתובת קיבלת, מה המהירות שלך או אפילו אם מנתבים אותך בכלל דרך הספק הנכון. יכול להיות שאתה משלם על חמישה מגה לבזב"ל אבל מקבל מ- Hot עשרה מגה לנטויז'ן ולא בזב"ל ולא נטויז'ן יכולות לדעת על זה. כשאתה מתחבר עם חייגן, הספק כן קובע.

אבל מה בעצם הבעיה? אתה אומר ש- CCC מציעים לך חיבור טוב יותר במחיר זול יותר. כלומר גם אם בזב"ל יצליחו בדרך כלשהי לשפר את החיבור שלך, עדיין זה של CCC יהיה עדיף. אז מציעים לך מוצר שהוא גם יותר זול וגם יותר טוב ואתה מתעקש להישאר במקום שגם יותר יקר וגם פחות טוב?

נו, ואח"כ מתפלאים שגביע קוטג' עולה שמונה ש"ח.

בפעם הבאה תקרא את הכל ותראה את הסרטונים שאני מעלה, טוב?. רשמתי שהיו לי גם בעיות בגלישה ובאחד מהסרטונים אתה רואה שהטעינה של סרטי youtube אצל בזק בינלאומי איומה. וזה היה אצלי ככה גם עם החייגן שלהם במשך מספר שנים.

לאחרונה גם הפינגים התחילו להיות בדיוק זהים למה שאני קיבלתי ללא חייגן. (הם אמרו שזאת תקלה אצלהם - לפחות בדבר אחד הם התוודאו)

פורסם

בעיית הטעינה האיטית של סרטים ביוטויוב קיימת בבזב"ל כבר חודשים עד שנים. לא נראה שזה מעניין אותם...

גיימר משפר במעט את המצב. אולי בעתיד כשהם יסיימו את הנחת הכבל לחו"ל נראה שיפור כלשהו.

פורסם
  • מחבר

בעיית הטעינה האיטית של סרטים ביוטויוב קיימת בבזב"ל כבר חודשים עד שנים. לא נראה שזה מעניין אותם...

גיימר משפר במעט את המצב. אולי בעתיד כשהם יסיימו את הנחת הכבל לחו"ל נראה שיפור כלשהו.

אכן. זה מדהים אבל לגלות שסרטון 720p נטען כולו תוך 5-10 שניות בספק אחר, כשבבזק בינלאומי הסרטון רק מתחיל להתנגן לאחר כעשרים שניות.

פורסם

אז לך ל- CCC! מה בדיוק הבעיה שלך? ספק אחד יקר ואיטי, ספק שני מהיר וזול, איפה בדיוק הדילמה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים