מחפש מקלדת בעלת מקשי מקרו ניתנים לתיכנות או מקלדת כמו מקלדת PC-XT - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מקלדת בעלת מקשי מקרו ניתנים לתיכנות או מקלדת כמו מקלדת PC-XT


ha

Recommended Posts

אל תצחקו אך אני זקוק למקלדת בסיגנון -XT (מקשי הפונקציות בשני טורים משמאל למקשים הרגילים) או מקלדת בעלת מקשי מקרו ניתנים לתיכנות הנימצאים בצד שמאל. (מיועד לאדם בעל מוגבלות בזרועות)

אני זוכר שלפני 10+ שנים ראיתי מקלדת כזאת בה מקשי הפונקציות גם משמאל וגם במקומם הרגיל ונוספו מקשי מקרו (F13-F20). ניסיתי למצוא משהו הדומה לה אך חיפושים ברשת לא העלו דבר.

בתודה מראש ואשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה tmpusr, אך לפי מה שראיתי ניתן רק להעביר את יחידת המספרים שמאלה. הייתי שמח למקלדת בה מקשי הפונקציות בשני טורים משמאל למקשים הרגילים. ה Black Widow מכילה רק 5 מקשי פונקציות.

רעיון שעלה לי, האם ישנה מקלדת מיני נפרדת של מקשי פונקציות (בדומה לקופות הרושמות בסופר) בלבד? במקרה זה, אוכל פשוט להדביק את שתיהן על לוח עץ אחת על יד שניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה Black Widow מכילה רק 5 מקשי פונקציות.

האם אפשר לשאול מה יהיה השימוש המיועד של מקשי המקרו הללו? אולי אפשר להשיג את המטרה הזאת בצורה אחרת. לדוגמה, מיפוי מקשים או קיצורי דרך לפעולות שניתן להפעיל במספר לחיצות על המקלדת (בעזרת תוכנה כמו Launchy לפעולות פשוטות יותר ו-Autohotkey לפעולות פשוטות ומורכבות כאחד).

בעקרון אם יש מגבלה פיזית אז יש מקלדות לאנשים עם מוגבלויות מסוימות, אולי דווקא זה הכיוון. אני לא ממש יודע מה זמינותן בארץ וגם לא ממש מכיר את הדגמים הללו יותר מדי, אבל ייתכן שכדאי לברר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שכתבתי, המקלדת מיועדת לאנשים עם מגבלה (בעיות מפרקים בכתף/מרפק). השימוש המיועד של מקשי המקרו הללו הוא לחסוך פעולות הקלדה מסובכות/מורכבות אולם מה שחשוב הרבה יותר הם מקשי הפונקציות האנכיים מצד שמאל, מקשי הפונקציות הנוכחיים דורשים הרמה של יד מהמגש במקרה הטוב (F1-F10) או שתי ידים במקרה הרע (מקשי הפונקציות בתוספת קונטרול/אלט/שיפט) ואילו מקשי הפונקציות האנכיים דורשים רק את הזזת מפרק היד.

tmpusr, האם אפשר פירוט/לינק על ה-X6?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.everythingusb.com/microsoft-sidewinder-x6-gaming-keyboard-15255.html

יש לך 6 מקשים אנכיים בצד שמאל שלכל אחד אפשר להקליט 2 פקודות מקרו (2 "בנקים") כשההחלפה ביניהן מתבצעת באמצעות כפתוק בפינה התחתונה משמאל (מתחת למקשים). על זה יש עוד 3 אפשרויות (סה"כ 6 פקודות מקרו לכל כפתור) שנשלטים מכפתור עליון.

420434-713201194718AM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...