איך השירות של KSP ? - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

איך השירות של KSP ?


liram21

Recommended Posts

  • תגובות 33
  • נפתח בתאריך
  • תגובה אחרונה

אני חושב שאם אין הבדלי מחיר משמעותיים כדאי לקנות בחנויות שלדעתי אמינות יותר כמו RSM וZZ

בנקודה הזאת אני חולק עליך. לא חושב שהמחיר צריך להיות השיקול הראשי. אם מקום מסוים אינו אמין מבחינתי, גם אם יציע מוצר מסוים בחצי ממחיר השוק הממוצע (ואני בכוונה מגזים) אני פשוט לא אקנה בו. מה הטעם לקנות במקום שמבחינתי נפסל מסיבות כאלו ואחרות? אמון בספק השירות לדעתי חשוב הרבה יותר מחסכון כספי (שלפעמים מתבטא בעקיפין בשירות פחות טוב). כל זה כמובן גם לרוב לא ממש עומד במבחן המציאות כי ההפרשים בין החנויות השונות הם של אחוזים בודדים, אבל כך אני רואה את הדברים.

אני חושב שהדיון מיצה את עצמו. הרי על כל חנות שלא ישאלו לגביה יהיו כאלה עם דעות חיוביות ושליליות. בדרך כלל דווקא השליליות יצופו מהר יותר לפני השטח ולכן עשויה להצטייר מציאות קצת מעוותת. שנית, לשאול איך השירות ברשת זאת שאלה כללית מדי. אם פותח הדיון (בהנחה שהוא ממשיך לעקוב אחרי הדיון ואם השאלה רלוונטית) ישאל לגבי סניף מסוים של הרשת, הוא יוכל לקבל משוב הרבה יותר ענייני, ממוקד ושימושי.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה גם לא משנה אם יש מוניטין לחנות...כמו שזה מעלי אמר בדרך כלל הביקורות הרעות הם או שעולות וכולנו יודעים ש-"your only as good as your last mistake..."

ואישית אני חושב שהשירות של KSP הוא מצוין, גם בסניף הר חוצבים שמשם קניתי את המחשב שלי והציוד ההיקפי...

בנתיים לא הייתה שום בעיה עם שום מוצר וגם כשהייתה בעיה הם בחליפו את המוצא מיד בלי שאלות....

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר