אכזבה משירות DELL בארץ... - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אכזבה משירות DELL בארץ...


ha

Recommended Posts

לפני כשנתיים רכשתי מוניטור דל מדגם 2907W, המוניטור כמעט מושלם (הכמעט בגלל מדבקת מראה ללוגו שלהם וכפתורי מגע מאוד לא נוחים) ומאוד נהנתי ממנו. אתמול, לאחר הפסקת חשמל, הופיעו שתי תופעות מוזרות ומרגיזות. כאשר המוניטור נכנס למצב של חסכון באנרגיה הוא התחיל להציג מסכי בדיקה, כל הפיקסלים באותו צבע והצבע משתנה ל ולבן. בנוסף , הלדים של כל כפתורי מגע נשארו דלוקים.

נו טוב, התקשרתי לתמיכה של בארץ ("יעל מערכות") ודיברתי עם איש שירות מאוד נחמד. לאחר שתיארתי את הבעייה הוא יצא להתיעצות וחזר אלי עם התשובה "הכל תקין, כך אמור לעבוד המוניטור". לקח לי כחצי שעה לשכנע אותו כי זה אינו מצב תקין (היי, יש לי את המוניטור הזה מספיק זמן...) ואז הוא חזר עם יציאה שהיה לי "קצת" קשה לקבל "המוניטור תקין, מערכת ההפעלה שלך לא תקינה. הורד דרייורים מעודכנים ואם גם זה לא יעזור, התקן את מערכת ההפעלה מחדש".

הודתי לו בנימוס, ניתקתי ועשיתי את מה שניסיתי להימנע ממנו בהתחלה, ריסוט המוניטור לערכי בררת מחדל. וזה פתר את הבעיה (אבל גרם לך שהייתי צריך לכוון את הכל מחדש...). קיצר, אם מישהו יתקל בבעיה עם מוניטור של רצוי שלא יסמוך יותר מדי על התמיכה המקומית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל להשליך ממקרה בודד על הכלל. אכן עצת נציג התמיכה מעט תמוהה ולא ממש עניינית, אך זהו מקרה נקודתי.

מלבד איפוס ה-Firmware הייתי מנסה קודם לכבות את הצג, לנתק את כל הכבלים שלו מהמחשב ואז להפעילו שוב (אמורה להופיע התיבה המרחפת של No Signal). לאחר מכן לכבות את הצג ואז לחבר שוב את הכבלים ולהפעילו שוב. במצב כזה קיים סיכוי סביר שהוא יצא ממצב האבחון שאליו נכנס משום מה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוודאי שביצעתי זאת, וגם החלפתי חיבורים אך שום דבר לא עזר כי הבעייה הייתה בקונפיגירציה הפנימית של המוניטור. חוץ מזה, גיגלתי את הבעייה לפני שפניתי לתמיכה ולא מצאתי לה מענה.

בנוגע לתמיכה. שמע, יש לי מספיק ניסיון וידע במערכות מחשב כדי להבין שאיש התמיכה לא מבין דבר אבל מה היה קורה אם מישהו אחר היה נתקל בבעיה הזאת ופועל לפי עצת איש התמיכה? אז חוץ מלבזבז זמן על התקנה מחדש וחוץ מאיבוד כל הנתונים שלא מגובים בדרך כלל, הבעייה לא הייתה נפתרת. ומה אז?

אני לא יודע אם זה מקרה נקודתי אך אני מצפה מאיש שירות להבין מעט יותר לעומק. ואתה יודע מה? אם הוא לא מצליח לפתור לי את הבעייה אז שיודה שהוא לא מבין ושיתקשר לתמיכה של בחו"ל, עם זה אני יכול לחיות. אבל לנפנף אותי עם שטות כמו "התקן את מערכת ההפעלה מחדש"? ממש לא מקובל ואני מקווה שמי שנתקל בבעיה עם מוניטורים של בעבר קיבל טיפול מעט יותר רציני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מה שאתה אומר הוא נכון. התשובה שקיבלת בהחלט לא הייתה עניינית וגם לא רצינית.

אבל באופן שבו ניסחת את כותרת הדיון אתה מכליל למרות שלפי כל המידע שיש בידך (ניסיון בודד עם שירות התמיכה אם אני מבין נכון) מדובר במקרה פרטי. לכן אני אומר שחבל לקחת מקרה פרטי וממנו להסיק על אופי ואיכות השירות כולו.

אתה גם יכול להתקשר שוב לתמיכה או לשלוח דוא"ל (אל מנהל התמיכה או מישהו "בכיר" יותר) ולתאר את אכזבתך מהתשובה שקיבלת. לכל הפחות הם יוכלו להעזר במשוב הזה כדי לשפר את השירות (ואני לא תמים ומודע בהחלט לאפשרות שזה לא יעזור, אבל אז תוכל לדעת שלפחות עשית את כל שביכולתך כדי לתרום משהו לשיפור השירות).

אז שוב, אני מסכים איתך, התשובה שקיבלת לא רצינית וזה מאוד חבל ונקודת מבטך אפילו מאוד מכעיס, אבל בנושאים צרכניים זה אף פעם לא נכון לקחת מקרה בודד ולהשליך אותו על הכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...