מצעד הגאווה - במה יש להם להתגאות? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצעד הגאווה - במה יש להם להתגאות?


lev-27

Recommended Posts

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

:s07::facepalm:

זה יהיה ת'ראד פשוט מטומטם...

למה צריך להראות את ה"תועבה" הזאת? בגלל שאין סיבה להסתיר אותה, זאת הנטיה המינית שלהם וזכותם לעשות בדיוק אותו דבר כמו שכל אדם אחר שעושה צעדה/מחאה/וכו'... עושה...

יש לי כמה מכרים מהקהילה הגאה והאמת? אחלה בני אדם... מה הבעיה שיעשו מצעד? הם אזרחי מדינת ויש להם את אותם זכויות כמוני וכמוך

אני לא דוחף את הסטיות שלי לפרצוף של אנשים זרים.

1. העובדה שאתה הומופוב מוצהר זאת סטיה שכרגע אתה דוחף לי לפנים

2. מה בדיוק ה"סטיה" שיש במצעדים האלו? תלבושות לא רגילות? מוזיקה? איפה הסטיה פה בדיוק לטענתך

3. שוב, דיון חסר טעם... שאחד מהמנהלים יעשה טובה וינעל אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם זה שבעולם מושלם לא הייתה שום סיבה למצעד הזה. מי שהינו הומוסקסואל לא צריך לעשות "מצעד" לכבוד זה. שיחיה את חייו כפי שהוא רוצה - וזהו.

עם זאת, האנשים האלו לא חיים בעולם מושלם. הם חיים בעולם שבו אנשים רבים "נגעלים" מהם, סולדים מהם ומונעים מהם לחיות חיים שפי שהם רוצים - גם כאשר צורת החיים הזו לא פוגעת באחרים.לכן הם רואים חשיבות לעשות מצעד מטופש, שכביכול יחזק את מעמדם ואת הלגיטימציה שלהם.

אף אחד לא "דוחף" לך משהו לפרצוף ולפי מיטב ידיעתי אתה ממש לא חייב להתקרב למצעד הזה. אם במקרה היית לידו, אתה מוזמן פשוט להתעלם, להתמודד ולהמשיך לחיות - ממש לא מסובך. הטענה שלך שקולה לטענות המרגיזות של החרדים כי זה שהחילונים עושים דברים מסויימים שלהם אסור "פוגע" בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אדם חופשי יש סיבה לרצות שהמצעדים האלה יתקיימו.

בעולם שבו הם יכולם לצעוד חופשי ולהתגרות בכל ערכי המוסר השמרניים.

אנשים כמוני יכולים להרגיש יותר בטוחים לחיות את חייהם, ללא חשש שיסכלו אותי באבנים כי עשיתי משהו שבעולם הבלתי מאותגר של השכן, אולי נחשב בעיניו למעשה שעליו מגיע עונש מוות.

שכל מי ששונא שנאת מוות, נגעל ומתחלחל מהמחשבה, ילמד כמו כלב טוב לא לנבוח לרדוף ולנשוך כשהחתולה של השכנה עוברת.

זו התניה חברתית חשובה מאוד ששומרת את הקיצוניים בשוליים, וכל השאר בטווח רחב וחופשי של נורמליות באמצע.

במדינה שסוקלים הומואים ונשים בוגדות, החופש שואף לאפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדינה והמשטרה צריכים למנוע את המצעדים המפגרים האלה. אין בהם צורך, הם לא עוזרים בשום דבר, אין שום היגיון בצעדת גועל כזו (מי שראה את זה מבין שמדובר בגועל, גם אם זה היה גבר ואישה לעשות דברים כאלה ברחוב זה גועל). מי שרוצה להשתלב בקהילה מסויימת ולא רוצה יחס שונה לא מתחיל בתצוגות בזיוניות באמצע הרחוב.

למצעדים האלה יש תפקיד אחד בלבד, פרובוקציה, הגאים גם הראו שזה נכון ברגע שהם הפסיקו לבוא לירושלים. שנה ראשונה היה הרבה רעש ובאו הרבה גאים, שנה שניה היה פחות רעש ובאו פחות, שנה שלישית הם הגיעו וגילו שאפילו הדוסים ממאה שערים לא התעניינו יותר וכל מה שהם עשו זה להפריע לתנועה. שנה רביעית עשו איזה קטן בגן סאקר או משהו כזה.

שנתיים הם הפריעו לתנועה בכל העיר ובימים האלה לא היה אפשר לזוז בכבישים (גם ככה המצב בירושלים לא משהו, חצי מהתושבים עובדים בזמנם החופשי).

לצערי נותנים להם להמשיך עם ההתנהגות הזו בערים אחרות, אני בטוח שגם שם יש הרבה מאוד אנשים שהיו מעדיפים שלא יוסיפו להם על הפקקים הרגילים בכביש גם פקקי גאווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד הם ממשיכים עם המצעדים האלה, הם תמיד יהיו שונים כיי הם מבליטים ומבדילים את עצמם מהשאר.

לדעתי המצעדים וכל ניסיון אחר להראות "גאווה" רק גורר יותר פרובוקציות ומחמיר את השנאה מאלה שסולדים מהם.

חוץ מזה, לפי מה שאני יודע, מצעד כזה מפריע לסדר הציבורי. למה לחסום כביש?

רק לשם ההבהרה לי אין בעיות עם איש מהם באופן פרטי, אני מכבד את רצונם וזכותם לנהוג כרצונם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זכותם המלאה לעשות מצעד לא מבין מה יש לאנשים נגד הומואים או לסביות.

לפי דעתי המצעד תורם מאוד לכלכלת המדינה באים המוני תיירים אם לא אלפים לארץ במיוחד בשביל המצעד .

מה שגם יש מלא הומואים ולסביות בחברה הדוסית שמנסה לעשות לכולם שטיפת מוח עם הבלבולי שכל האלה שלהם

...

תאמין לי עדיף מצעד גאווה מאשר מצעד של שמאלנים שרוצים להרוס תמדינה ולתת אותה מתנה לערבים

סוף שבוע טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם הסטיה שלהם,רק שלא יוציאו את זה החוצה,לא בא לי לראות את זה,לגבי דתיים והחרדים שרואים את זה ואולי יעברו לצד החילוני זה רעיון טוב,עדיף הומו חילוני מאשר חרדי כלשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לרוב האנשים אין שום דבר נגדם, יש לנו הרבה דברים נגד המצעדים המפגרים האלה.

זכותו של כל בן אדם לצעוד, אבל למה?

צריך להבדיל בין הומואים, לסביות וכו' לבין הומואיות.

אדם גאה הוא אדם שנמשך לבני מינו, מקובל, כמו שאמרו זה משהו שיש אצל כל יצור חיי ולא איזה המצאה של קבוצת משוגעים. זה תקין וזה בסדר כל עוד לא דוחפים את זה לאנשים מול עניים (כמו למשל להתנשק צרפתית באח הגדול בידיעה שיש משפחות וילדים שרואים את הגועל הזה [האח הגדול, לא הנשיקה]).

הומואיות היא התנהגות חולנית ומגעילה שכוללת את המצעדים המפגרים ומועדני גאים לנוער שגם ילדים בני 9 יכולים להיכנס אליהם ויקבלו אותם בשמחה. תגידו מה שאתם רוצים ילדים בגילאים האלה לא יודעים מה הם רוצים ומה הם מעדיפים, תגיד להם שלהיות הומו זה רע הם יגדלו במחשב שהומו זה רע, תביא אותם למקום שכל הרעיון מאחרויו זה הומאים, תגרום לו להנות ולהרגיש בנוח ויצרת "המו". ניצול של גיל מעבר שקל יחסית להשפיע בו על ילדים. מדובר בבעיה שבארץ הפכה לבעיה מאוד רצינית שפוגעת בכולם, מוציאה שם רע לקהילת הגאים וחיכוך מתמיד.

הומו רוצה לחיות בשקט עם בן הזוג שלו, חבר של תנועת ההומואיות רוצה להציק ולהפריע ולהטבלת בהתנהגות לא הולמת וניצול. ביום שלא יאפשרו את המצעדים האלה ויסגרו את כל מועדוני הגאים שההתנהגות וההתנהלות שלהם לא הולמת תיראו גם את היחס משתנה לטובה.

נ.ב.

אותו דבר נכון גם לתנועות נוער כמו הנוער העובד והלומד שמבססות את הפעילות שלהן על החדרת ערכים כמו קומוניזם בילדים בני 10 ו 11 על ידי נערים בני 19 שעברו את אותו תהליך כמה שנים לפני זה. התוצאה היא גם לרוב אותה תוצאה, הילדים האלה מתרחקים מהמשפחה, יש להם קושי לבסס את עצמם ועוד הרבה בעיות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...