שני כוננים שמשמשים כספריית וידיאו - איך להשתמש בהם? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שני כוננים שמשמשים כספריית וידיאו - איך להשתמש בהם?


SweeT_EviL

Recommended Posts

כיום יש לי שני כונני טרה 3.5" שאני מחבר אותם עם מארז חיצוני למחשב שלי בעזרת USB/ESATA. המארז הוא לכונן אחד וכל פעם שאני רוצה משהו מהכונן השני אני צריך לפתוח את הקופסה והלחליף. לא כזה נורא כי כרגע אני מחליף פעם בשבועיים שלוש, אז זה לא מורגש.

אני עכשיו קונה מחשב לסלון שיצטרך גישה מהירה לכוננים האלה(לפחות 20 מגה לשניה). יש לי ראוטר שנמצא בקומה השניה והHTPC ישב בקומה הראשונה ככה שלדעתי הקליטה של הWIFI לא תהיה מלאה.

השאלה היא איך עדיף לי לחבר את הכוננים האלה לHTPC? להכניס לHTPC(יש לי מקום רק לעוד אחד כי יש שמה כבר אחד)? לקנות עוד מארז ולחבר בUSB3 את שניהם? בWIFI? משהו שלא חשבתי עליו?

ומאוד יכול להיות שה-2 טרה האלה יגמרו בקרוב ואני אצטרך להוסיף עוד אחד לאוסף..

מה לדעתכם האופציה הכי טובה שלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לקנות כונן פנימי בנפח הרצוי לך במקום לפזר את המידע על-פני כמה כוננים חיצוניים.

2. בהנחה שאפשרות 1 לא אפשרית מסיבות תקציביות או אחרות, אז הכי קל ופשוט יהיה לחבר את הכוננים למחשב באמצעות מארז חיצוני. תחבר אותם ב-eSATA או USB (חיבור ב-USB3 יהיה יעיל רק אם לכוננים ממשק שכזה ובלוח האם של ה- יש בקר כזה), ואם אתה משתמש במערכת ההפעלה 7 תוסיף אותם ל-Libraries כך שמבחינתך כל התוכן שלהם יוצג במקום אחד ללא קשר למיקומו הפיזי.

3. לא הבנתי למה בכלל עלתה האפשרות להעברה אלחוטית. התכוונת לחבר אותם למחשב אחר ולמפות אותם ככונן רשת?

4. אם יש לך כמויות מידע גדולות, יש מקום לבחון אפשרות לבנות/לקנות NAS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. ה-2 כוננים האלה כבר קיימים

2. הבעיה שלי עם זה שכרגע אני אחבר 2 קופסות לHTPC (ובעתיד 3,4) מה גם שקופסאות לא תמיד מקררות טוב..

3. אני מוריד את התוכן ממחשב אחר, ככה שכל הזמן אני מעביר מהמחשב האחר הזה לתוך שני הכוננים תוכן. ולכן אם הם נמצאים למטה(לא משנה איך מחוברים) העברת הקצבים מהמחשב לכוננים תהיה איטית (2 מגה לדקה במצב הטוב) ובגלל זה אני עוד חושב על להשאיר אותם למעלה (אבל אז מה הפתרון לHTPC?) וכן למפות אותם.

4. מה היתרונות של ה-NAS?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HTPC הוא קצת חסר תועלת אם אין לו גישה לכל התוכן שלך ולכן צריך לחשוב על פתרון שיהיה יעיל והגיוני.

1. אם כוננים חיצוניים מפריעים לך או שאתה צופה שהכמות שלהם תגדל מעבר למה שנוח או הגיוני להסתדר איתו בתצורה שכזאת, תשקול אולי להחליף מארז ל- למארז mid-tower פשוט, יעיל וזול שיכול לאכלס כ-6 .

2. היתרונות של NAS הם רבים. מדובר על שרת קטן שבו רק מאוחסן המידע וממנו מוזרם לכל המחשבים שבאותה ושלהם יש גישה אליו. בין היתר בדרך כלל מערך שכזה מבוסס על דרגת RAID כלשהי (לרוב 5, אם כי יש גם אפשרויות נוספות) כך שיש גם יתירות למידע במקרה של כשל של אחד הכוננים.

זה על קצה המזלג כמובן, אבל הבסיס ל-NAS הוא שתהיה תשתית נאותה. במקרה שאין, כנראה שהפתרון הכי פשוט הוא להשתמש במארז אחר עם יותר מקומות לכוננים קשיחים, או להחליף את הכוננים הקיימים במספר קטן יותר של כוננים בנפח גדול יותר כך שהנפח הכללי יישמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...