שרות לקוחות? לא בבית ספרנו - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שרות לקוחות? לא בבית ספרנו


noam_m

Recommended Posts

אני בטוח שרוב האנשים שמעו על האתר PCHardware - pch.co.il וראו את המחירים הסבירים מאוד שלהם והשתמשו ב"בונה מחשבים" שלהם.

מה שאני רוצה לדעת זה, כמה שמעו על השירות לקוחות שלהם?

קניתי מחשב מהם באמצע ספטמבר, הודיעו לי שאפשר לבוא לקחת אותו בערך שבוע אחר כך, באתי, ולקחתי אותו הביתה.

התחלתי להתקין וינדוס, וכל הזמן ההתקנה התלוננה על קבצים שלא הועתקו טוב ושאפשר לנסות שוב.

לאחר כמה נסיונות כושלים והרבה "Retry File Copy" הצלחתי להתקין את הוינדוס וניסיתי לראות מה גרם לכל הטעויות. אחרי שראיתי שכל פעם שאני מתקין תוכנות מהכונן סידירום הם מתלוננות על קבצים שלא מועתקים בהצלחה, כבר הייתי מוכן להכריז על הכונן כגורם לבעיה. למזלי חבר הציע לי גם לבדוק את הראם - הזכרון הפנימי של המחשב.

הורדתי תוכנה שעושה בדיקת טעויות לזכרון והרצתי אותה.

לאחר כמה שעות של פעילות, חשכו עיני - היא זיהתה כמה עשרות אלפי טעויות בראם. ישר הוצאתי סטיק אחד ובדקתי אותם בנפרד. זיהיתי את הסטיק הבעייתי והרמתי טלפון ל PCH/Logic לראות מה יש להם להגיד. בלי שום הזדמנות להסברים אמרו לי להביא את כל המחשב אליהם לרמת גן.

השעות עבודה שלהם לא ממש נוחות לאנשים עם משרה מלאה (החנות נסגרת בשש בערב) וזה בלתי אפשרי להסחב עם מחשב בתחבורה ציבורית מנתניה לרמת גן. (זה רק שתבינו כמה השורה הבאה עצבנה אותי)

הגעתי לשם לאחר כמה ימים בסביבות חמש וחצי, וראיתי ישר שאין להם זמן לשמוע את הבעיות שלי. חיכיתי 20 דקות לטכנאי ששאל אותי מה הבעיה, אמרתי לו שהראם עושה בעיות, הוא שאל אם אני יודע איזה סטיק זה, וכשאמרתי שכן הוא אמר לי להביא לו את הסטיק והוא יחליף לי אותו. שמחתי לשמוע שהבעיות שלי נפתרו במהרה, אבל כשהוא חזר ואמר שאין להם בסטוק והם יצטרכו להזמין מהיבואן ולשלוח לי אותו, הבנתי שהצרות שלי עוד לא נגמרו.

עכשיו המחשב עבד טוב, אפשר להתקין ולהריץ תוכנות.... אבל חשבתם שפה זה נגמר?

בערך שבועיים עברו, ושוב בעיה! המחשב לא עולה, הלוח אם עושה צפצופים מוזרים, לא רואים כלום על המסך.

ישר הבנתי שזאת בעייה שגדולה עלי.

לא טרחתי להתקשר הפעם וישר נסעתי לשם כשהזדמן לי, ושוב פעם לא היה להם זמן להעיף מבט במחשב.. וכל מה שהיה לי להגיד להם הפעם זה "המחשב לא עולה". השארתי את המחשב שם, ולמחרת התקשרו אלי והודיעו לי שהלוח אם מת, ושהם מזמינים חדש מהיבואן.

בהזדמנות זו שאלתי אם במקרה אולי איכשהו בטעות הגיע הסטיק של ראם שלי שגם הוא הוזמן מהיבואן......

לא, הוא עוד לא הגיע אמרו לי.

לא הופתעתי, עברו שבועיים מאז שהסטיק הוזמן, והוא עוד לא הגיע, כשכל המחשב עם חלקים שנבחרו על ידי הגיע תוך פחות מעשרה ימים.

התאריך על ה"תעודת כניסה לתיקון" הוא 16.10, עברו 45 יום , שישה שבועות מאז שהלוח אם הוזמן, והוא עוד לא הגיע.

הנה ציטוט מהאחריות שלהם שנמצאת ב - http://www.pch.co.il/docs/warranty.htm

"שירות האחריות יבוצע בתקופה של החל מ-8 ועד 21 ימים, בתלות מקושי התיקון והמצאות חלקים חלופיים."

"אם אחרי 21 יום המוצר לא יתוקן,אזי יתבצע חילוף למוצר תחליפי דומה לפי שיקול דעת של החברה."

התקשרתי אליהם בערך כל שבוע לשמוע מה שלום המחשב... "הלוח אם עוד לא הגיע" ואחרי כמה שבועות "יש שביתה בנמלים"

שבוע שעבר התקשרתי ואמרתי להם שכבר עבר הרבה זמן, ולמה הם לא פשוט שמים אחר שווה ערך שיש להם בסטוק.

הטכנאי אמר לי שאני צריך לדבר עם הבוס שלו בשביל זה.. המזכירה או מישהי לקחה את השם שלי והבעיה שלי והטלפון שלי ואמרה שהוא יחזור אלי

עברו 5 ימים בערך, כולל שבת, אבל עדיין הוא לא התקשר.

זה לא שירות לקוחות.

על מה שאני מצטער זה, שאני לא יכול לבטל אל התשלומים או משהו כזה.. כי שילמתי במזומן בשביל לקבל את ההנחה היפה.

ועוד משהו, שמתם לב שהמערכת הטלפונית שלהם פשוט לא עובדת טוב? אני מתקשר לשם כל שבוע וכל שיחה משהו לא הולך טוב, או כשמעבירים אותי זה מתנתק, או הופך לצליל תפוס, ותמיד צריך להתקשר מחדש ---- דרך שלהם לנסות להפטר מאנשים שהם לא רוצים לדבר איתם??

והבהרה אחרונה.... אני לא מאשים אותם שהרכיבים התקלקלו, קורה. אבל כבר חודשיים מאז שהראם שם, חודש וחצי מאז שכל המחשב שם. זה פשוט לא דרך לעשות עסקים.

(סליחה על הפוסט הארוך מאוד.. אני צריך לקחת איזה שיעור בכתיבה תמציתית כנראה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תשמע, לדעתי הבעיה במלאי שלהם זה הסקנדל הכי גדול בארץ!

שתבין: אני מחכה כבר חודש ימים למחשב שלי, חודש! והם עוד היום מתקשרים אליי ואומרים לי שהוולקנו 11 יגיע כנראה עוד שבוע ושהספק של TT......(בוא נגיד שכבר לא היה נעים לו להגיד לי מתי הוא יגיע).

תמונת מצב: אין לחברה האלה כלום במלאי, 0, אפילו לספק הם לא מצאו תחלופה מתאימה(שוב, "אין לנו") שלא נדבר על מאווררים למעבד שגם שם חצי מהמלאי ריק....

מתוך 500+ מוצרים שהם מציעים הם מחזיקים במלאי איזה 100 בערך....

לפחות שירשמו מתחת למוצר:"מוצר זה לא נמצא במלאי" או משהו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיכובים באמת לא תלויים בהם, השביתה תקעה סחורות שלמות בנמלים ויש מחסור ליבואנים, אין מה לעשות בנידון.

לדעתי יש מה לעשות בנידון, הגיע הזמן להתחיל עם איומים של תביעות משפטיות.

יש אחריות וזה מסמך חוקי מחייב, כתוב 21 יום ואם הם לא יכולים תוך 21 יום, שיתנו לי את הכסף בחזרה על הלוח אם, אני אלך לחנות אחרת ואקנה חדש.

תמיד אפשר לעזור ללקוח לפתור את הבעיות שלו, אבל זה לא נראה כאילו הם מאוד רוצים לפתור את הבעיה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מה אתה רוצה שיעשו

השביתות לא תלויות בהם!

אין ליבואנים איך להביא את הסחורה אז החנויות לא מקבלות סחורה

את הכסף אתה יכול לתבוע חזרה - רק שזה יקח כמה חודשים טובים

פיצוי לא תקבל מבית משפט כי החנות לא יכולה לעשות כלום בנידון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון נעם צודק. אם אין להם את הלוח שהם צריכים להחליף אז הם חייבים לדאוג לתחלופה הולמת באותו מחיר בערך של הלוח הקיים.

אני בטוח שיש להם כמה לוחות שהם יכולים להחליף אותם בלוח הפגום שלו ואין פה הצדקה של השביתה בנמלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זיהיתי את הסטיק הבעייתי והרמתי טלפון ל PCH/Logic לראות מה יש להם להגיד. בלי שום הזדמנות להסברים אמרו לי להביא את כל המחשב אליהם לרמת גן.

דבר כזה אפשר לפתור בקצת צעקות ואז הם כבר יציעו לשלוח אליך את חברת המשלוחים על חשבונם, ככה חבר שלי עשה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון קטן

אלכס פנה אלי והבטיח לי שמחר בבוקר הוא יבדוק מה קורה עם החלקים.

טוב לראות שיש מישהו שמקשיב לבעיות של הלקוחות, לא משנה באיזה מקום הן מושמעות.

ובוא נראה מה יקרה מחר? אולי אני ברצף של מזל טוב.

אבל אני כבר מרוצה ש"מישהו מדבר אלי" , אחרי הכל, לקוח מעודכן הוא לקוח מרוצה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך להבין שבזמן האחרון "אין במלאי" זה לא אשמה של החנויות/יבואנים..

אין את המוצר בארץ.. הנמלים שובתים, המכס בעיצומים.. מה אתם רוצים שהם יעשו בדיוק? יגרמו לכל המדינה הזאתי לזוז?

אתה צריך לשנות את הכותרת ל"חלקי חומרה - לא במדינה שלנו".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין את המוצר בארץ.. הנמלים שובתים, המכס בעיצומים.. מה אתם רוצים שהם יעשו בדיוק? יגרמו לכל המדינה הזאתי לזוז?

שיתנו יותר שירות, ושינסו לעמוד בהתחייבויות שלהם (האחריות).

היום אמרו לי שמחר הם יתקשרו ליבואן ויראו מה קורה... שזה הרבה יותר ממה ששמעתי עד עכשיו "יש שביתה ונתקשר אליך שזה יגיע". כבר שיפור משמעותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיתנו יותר שירות, ושינסו לעמוד בהתחייבויות שלהם (האחריות).

היום אמרו לי שמחר הם יתקשרו ליבואן ויראו מה קורה... שזה הרבה יותר ממה ששמעתי עד עכשיו "יש שביתה ונתקשר אליך שזה יגיע". כבר שיפור משמעותי.

מה שיפור משמעותי ? מי יתקשר ליבואן ?

אתם נאיביים .

המוצרים תקועים במכס ובנמלים, לא אצל היבואן.

הוא יכול להתקשר ליבואן ולשאול מה שלומו, לא איפה החלקים.

יש שביתה וכולם אוכלים אותה , גם אתה , תמתין בסובלנות שכול החרא הזה יגמר ואתה תקבל את החלקים שלך.

זה לא קשור לשירות .

מצעד שני, אם הם יחליטו לתת לך מוצר אחר מהמלאי (ונירא כי המלאי אזל) מה טוב.

לתשובה "יש שביתה ונתקשר אליך שזה יגיע" יש משמעות מאחוריה והיא אומרת "יש שביתה"

תפסיקו לילל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בא הגישה מוטעת : הם לא מוכנים לספק לי את המוצר.

זה לא נכון , ברגע שהמוצר במלאי הם שולחים לך אותו וראית את אותו דבר עם הקטע של הזיכרונות.

יש לוחות שלוקח להם שבועות להגיע, כמו למשל המחסור של האפוקס בארץ , אין מה לעשות דברים כאלה

קורים ולא תלויים בחברה.

תביעה לא תעזור, הרי אתה יודע שחבל על הכסף והמשאבים למשהו שאתה לא תצליח בו,

כי בסופו של דבר כנראה יש איזה חוק שאומר "במידה והחלק זמין" או משהו כזה.

עכשיו אלכס פנה אליך חכה, אני מכיר אותו הוא אדם טוב הוא יסדר לך את העניניים טיק טאק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, לדעתי הבעיה במלאי שלהם זה הסקנדל הכי גדול בארץ!

שתבין: אני מחכה כבר חודש ימים למחשב שלי, חודש! והם עוד היום מתקשרים אליי ואומרים לי שהוולקנו 11 יגיע כנראה עוד שבוע ושהספק של TT......(בוא נגיד שכבר לא היה נעים לו להגיד לי מתי הוא יגיע).

תמונת מצב: אין לחברה האלה כלום במלאי, 0, אפילו לספק הם לא מצאו תחלופה מתאימה(שוב, "אין לנו") שלא נדבר על מאווררים למעבד שגם שם חצי מהמלאי ריק....

מתוך 500+ מוצרים שהם מציעים הם מחזיקים במלאי איזה 100 בערך....

לפחות שירשמו מתחת למוצר:"מוצר זה לא נמצא במלאי" או משהו....

500 + מוצרים?

תנסה אולי 2500+ מוצרים.

ושוב, לא ניתן להחזיק את כל הסחורה במלאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו, חומרה עדיף לקנות בחו"ל עם המשלוח, גם אם יוצא אותו מחיר יש לך אחריות יותר טובה בחול, תוך שבועיים שלוש אתה מקבל את המוצר חדש אחרי ששלחת מקולקל בדואר, פה זה חודשיים...

בחול יש שירות פי 20-30 יותר טוב מפה, מוצר מקולקל שם מוחלף באותו היום שהתקבל אליהם ונשלח באותו היום

כל שזה הכל תלוי בסוג הדואר שתשלחו את המוצר המקולקל ...

אבל פה, חנויות כמו pch לא שמות עלייך כלום, העובדים שאני מכיר שם לא זזים, כל אחד עד שעונה עושה טובה, עד שההוא מוציא משהו מהמחסן זה עוד 20 יום, עד שהם שולחים ליבואן חזרה זה עוד 90 יום, עד שהם מתקשרים מתי שבא להם זה עוד 4-5 ימים

בקיצור הצוות שם לא יעיל, החל מהמזכירה הזאת שעונה בהתחלה ואומרת שיתקשרו ולא יתקשרו (כן, היא משקרת בטלפון, היא משחקת אותה רושמת מספר אבל היא לא, שקרנית) ואל תגידו לי שלא, הם פשוט לוקחים מספר ולא מתקשרים גם אחרי שבוע... אז איך תקראו לזה?

היחיד שגבר שם ומזרז עניינים זה ליאוניד, ליאון, הוא היחידי שמדבר איתך און ליין בלי "אני יחזור אלייך" הוא התפנה אליי והוא דיבר איתי איזה חצי שעה עד שסיכמנו את הההה--ככככ---ללל

לא היה לי כוח להתלונן על כמה אנשים מכירות שקרנים שיש לו שם אבל יאללה, אותי הם לא יראו שוב..

*** טיפ חשוב, בזיגזג זה היה אחרת, התקשרתי וזה מתחיל מ"מה שלומך אופיר הכל בסדר" ואז אני מזמין בסבבה, והוא אומר שהוא מוציא לי את ההזמנה מייד , אומר תתחדש והכל...

הגיע לי הארד דיסק אחרי חצי יום, ההזמנה היתה ב6 בערב זה הגיע בבוקר למחרת לבית!

ואז לחבר שלי הייתה בעייה במחשב, התקשרתי לזיגזג, תוך רבע שנייה עונה לי ארז או אורן לא זוכר, אמרתי לו מה הבעייה והוא פתר לי את הבעייה step by step בטלפון, בלי "נחזור אלייך" מי שעונה, מתפנה אלייך לחלוטין, זה שירות, ואם מגיע למישהו שיקנו ממנו, זה הם

בהחלט משקיעים בלקוחות

וגם שסתם רוצים להתיעץ בקשר לקנייה ואתם לא בטוחים, פבל עוזר לך להחליט מה כדאי, טוב עדיף, בהחלט אחד מהיותר "מבינים" בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור הצוות שם לא יעיל, החל מהמזכירה הזאת שעונה בהתחלה ואומרת שיתקשרו ולא יתקשרו (כן, היא משקרת בטלפון, היא משחקת אותה רושמת מספר אבל היא לא, שקרנית) ואל תגידו לי שלא, הם פשוט לוקחים מספר ולא מתקשרים גם אחרי שבוע... אז איך תקראו לזה?

טוב לשמוע שאני לא היחיד שזה קרה לו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...