פורסם 2011 ביוני 315 שנים ^^ איפה שרשום default gateway זה הכתובת של הראוטר תקיש אותה בשורת החיפוש של הדפדפן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.