צפצופים מספק הכוח בזמן שנעשות כל מיני פעולות - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צפצופים מספק הכוח בזמן שנעשות כל מיני פעולות


Benj

Recommended Posts

נחמד באמת שאתה אומר שאתה יודע טוב יותר ממה שאני ועוד כמה אנשים בחנות שמענו מאיפה הגיעו הציפצופים. בפעם השלישית האחרונה אני אומר חוזר ומדגיש שהציפצופים הגיעו מהכרטיס מסך, מן שריקות זעירות כאלה, אבל בטח ובטח שזה לא הגיע מהספיקר כי גם אחרי שפירקנו אותו חזרו הציפצופים אז הולי בבקשה ממך אני יודע שהידע שלך גדול ורחב ושאתה רוצה לעזור אבל באמת אתה לא היית שם אלא אני ואני יודע טוב מאוד מה שמעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי חבר, אני מכיר את "הבעיה" שלך.. יש לי אותה גם. הצפצופים מגיעים מאחד המאווררים שלך, שמחוברים ללוח האם. הסיבה- הלוח אם מספק מתח רב יותר כאשר הטמפרטורה של המעבד עולה מעל טמפ' מסויימת למאווררים שמחוברים אליו (אמרת שזה קורה לך אחרי זמן מה, כנראה בזמן הזה המארז מתחמם ואין מי שיפנה את האוויר החם מהמארז).

מה שאתה יכול לעשות זה להפוך את החיבור שלו למולקס, ואז לחבר אותו לספק שיתן כל הזמן עוצמה חזקה והציפצופים אמורים להעילם. - דבר ראשון, תמצא איזה מאוורר עושה את הרעש (קח בחשבון שזה יכול להיות רק מאוורר שמחובר לללוח אם). אחרי שמצאת תשיג מחבר מולקס:

http://www.flyingember.com/pcjr/molex.jpg

זה מערך החוטים:

http://www.3dvelocity.com/resources/images/molex.jpg

למאוורר שמצאת אמורים להיות שלושה חוטים- אדום (יכול להיות גם צבע אחר), צהוב ושחור בד"כ (יש סיכוי שיהיו לו רק שניים, ואז לו יהיה לו חוט צהוב). תחתוך את שלושת החוטים מהחיבור שלהם (כזה:http://images.google.com/images?q=tbn:V9qNn7e5_8AC:www.antec-inc.com/product/powers/ps_image/3pinfansensor.jpg). מהצהוב תתעלם, הוא לא נחוץ בחיבור מולקס.

את האדום תחבר לחוט הצהוב שבמולקס. ואת השחור לאחד השחורים שבמולקס.

זהו, אני מקווה שהבעיה תיפתר. אשמח אם תודיע אם הצלחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי חבר, אני מכיר את "הבעיה" שלך.. יש לי אותה גם. הצפצופים מגיעים מאחד המאווררים שלך, שמחוברים ללוח האם... הסיבה- הלוח אם מספק מתח רב יותר כאשר הטמפרטורה של המעבד עולה מעל טמפ' מסויימת למאווררים שמחוברים אליו (אמרת שזה קורה לך אחרי זמן מה, כנראה בזמן הזה המארז מתחמם ואין מי שיפנה את האוויר החם מהמארז)...

אני לא רוצה לחתוך את החוטים, בגלל שאם יתברר לבסוף שזה לא המאוורר, אז אני לא אוכל להחזיר את המצב לקדמותו.

אז אולי יש איזה שהוא מתאם בין החיבור של 3 פינים לחיבור מולקס?

הערה: אצלי ללוח האם מחוברים 2 מאווררים:

1. המאוורר של המעבד.

2. המאוורר של ה-Chipset.

בחוברת של לוח האם (Abit IS7) כתוב שלוח האם מתאים את מהירות המאווררים בהתאם לטמפרטורה, ואני באמת רואה בתוכנה שבאה עם הלוח אם (Hardware Doctor), שהמהירות של המאווררים משתנה לפעמים. עכשיו, אם אני אחבר את המאווררים בעזרת מולקס אז לא נראה לי שלוח האם יוכל לשלוט במהירות הסיבוב - לא?

דבר נוסף: ניסיתי לנתק את המאוורר של ה-Chipset (כדי לבדוק האם הוא זה שמרעיש), כי חשבתי שההיטסיק הפסיבי יספיק לכמה דקות (כי ראיתי שברוב לוחות האם יש רק היטסינק בלי מאוורר) - אבל מה שקרה הוא שהמחשב צפצף איך שהדלקתי אותו ומיד נכבה. כשהחזרתי את החיבור של המאוורר למקום - המחשב נדלק כרגיל - כך שנראה לי שיש איזו שהיא בדיקה שהמאוורר של ההיטסינק אכן פועל ואם הוא יהיה מחובר דרך מחבר מולקס, המחשב אולי עלול לחשוב שהוא לא פועל ואז להיכבות - האם אני טועה?!?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי תראה, לי יש בעיה דומה של זמזומים מהמחשב כשמזיזים את העכבר או המקלדת, כמו שקורה לך.

אבל לי זה נשמע יותר זמזומים מצפצופים.

שמתי לב שהמכנה המשותף של שנינו הוא לוח אם מסדרה IS7, אז אולי יש סיכוי שבו הבעיה?

למרות שהעלתי את הנושא הזה (אני לא בטוח ב-100% שזו אותה בעיה, אבל זה נשמע דומה) בפורום הזה, לא הצלחתי להגיע לפתרון.

בחנות שקניתי את המחשב הם לא מוכנים לשמוע שום דבר (הם טוענים שהם לא שומעים כלום למרות שאני עם כל הרעש שיש שם, שמעתי את הזמזומים טוב מאוד (אני חושב שבגלל שהזמזומים בתדר מאוד גבוה, אז אנשים מבוגרים לא יכולים לשמוע אותם, כי במהלך השנים טווח התדרים שבן אדם שומע מצטמצם ובגלל שהזמזום בתדר מאוד גבוה הם לא יכולים לשמוע אותם)).

אז נתקעתי עם מחשב שאני לא יכול לעשות איתו כלום - כי הזמזומים ממש משגעים אותי!!!

אז כדי לשמור על שפיות (לפחות באופן זמני), אני פשוט לא משתמש במחשב החדש, כלומר יש לי קופסה שעלתה יותר מ-4000 ש"ח שאני לא מסוגל לעשות איתה כלום!!!

אם הייתי מגלה בדיוק מה הגורם לכל הבעיה הייתי מחליף אותו בשמחה אפילו שזה יעלה 1000 ש"ח, הבעיה שאין לי מושג מאיפה הבעיה באה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...